Kokemuksia opel zafira -02

Kertokaakokemuksia

Onko kokemuksia tälläsest 1.8 opel zafira vm 2002?
Kannattaako ostaa? Itteä houkuttelis edullinen tila-auto, kun lapsia löytyy ja välillä matkustetaan pitkiä matkoja, niin tilaa ois? Onko mukava ajaa? Onko näissä paljon vikoja?

3

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huollottärkeitä

      02 autossa on vikoja tai tulevia vikoja, 15-vuotta tekee tehtävänsä. Paljonko on kilometrejä takana? Jäähdytyin ja letkuvuotoja aika yleisesti - eikä Zafira ole poikkeus, muissakin vastaavan ikäisissä aika yleistä. 1.8 bensa tehoja 115hv on aika maltillinen eli ajamalla konetta ei tahdo saada rikki. Apulaitteet on toinen juttu, Strartti ja laturi. Auto on muuten ok ja tilava.
      Onko auto huollettu säännöllisesti?

    • Kertokaakokemuksia

      Kilometrejä alle 300t. Oon täs vasta menossa kattelee ja onhan se halpa, vaan tonnin maksava, mut jos täs kaik jutut on ok, ni voiskoha siit saada kivan auton ees muutamaks vuodeks...jos myyjä kehuu että auto hyvässä kunnossa, ni voikoha pitää paikkansa vai jättääkö auto heti oston jälkeen tielle...

    • Eiliikoja

      Jos peliä on huolettu niin miksi ei. Hinta ei ole kova - tätä ne suunnilleen pyytävät. Katsatettu?
      Jos auto ei vuoda eikä savuta - toimii koeajossa normaalisti, voi olla ihan ok ostos. Tilava peli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      42
      1033
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      683
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe