Uskovainen akka sai Jumalalta miljoona euroa!!!!!

iloinen_naurajaa

8

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusetetut.lahkolaiset

Lahkot huijaavat rahaa jäseniltään samalla tavoin. Kusetus ja puhallus on vain puettu siistimpään kaapuun. Kukaan ei niitäkään rahoja enää jäljitä, koska kirjanpitoa ei tarvita tai jos kirjanpitoa on, niin vain murto-osa pannaan kansiin.
      Kuittia ei anneta ja rahat häviävät sen siliän tien.

• pyhpyhjapyh

Valheistasi teet tilin tuomiopäivänä.

• Samanlaisia hölmöjä niissä lahkoissa on vaikka kuinka paljon. Uskovat, että rahaa vastaan aukeaa taivaspaikka ja pastorit puhuvat pehmoisia kertoessaan, että ellei jäsen maksa kymmenyksiä ja anna runsaita kolehteja lahkolleen, niin taivaspaikka jää saamatta.

Moni vanhus on laittanut nimen testamentteihin ja lahjakirjoihin, joita ahneet pastorit saalistavat ja koko omaisuus on mennyt uskonnollista nimeä kantavan lahkon valtaapitävien makeaan elämään samalla kun vanhus on luullut, että taivaan portilla viimeistään sitten jaetaan avaimet uuteen luksus-asuntoon. Uskotellaan, että mamma saa kultaisen kruunun ja kultaisen harpun kainaloonsa ja voi tepastella kultaisia katuja pitkin ja kaikki on sitten ilmaista.

Suurimaat huijarit löytyvät sieltä lahkon päättävistä elimistä.

• pyhpyhjapyh

Valheistasi teet tilin tuomiopäivänä, kuten tuo toinenkin.

• "Valheistasi teet tilin tuomiopäivänä..."

En tee kommenttejani tänne palstalle tilin vuoksi, vaan ihan valistuksen kannalta ja siksi, että useaan otteeseen olen todennut nämä amerikkalaiset humpuukilahkot vain maallisen mammonan perässä käyskenteleviksi kusettajayhteisöiksi.

• virhe.arviointi

Ei naurajan olisi kannattanut mainostaa maailmaansa, miten se elää. Nyt sitten onkin muotouskonnollisuus ja ateistinen huijausporukka samaa vilunkiseurakuntaa.
      Aika kiusallista teille kaikille. Eli tapahtuipa teille nyt katkera virheellinen arviointi viestintään.

• Yksi-usko

Valitettavasti tämä nainen ei ole ainoa, jota on huijattu ja jota huijataan. On hyvä olla tarkkana. Esim. sähköpostiin tulleita 'voittoja' ei kannata avata. Ei kannata myöskään pelata pelejä, joissa voisi saada voittoja. Minä en pelaa, joten siirrän kaikki 'voitto' viestit roskapostiin klikkaamatta. Luulen, että olen säästynyt monelta virukselta ja huijarilta. :) Sähköpostini suorastaan 'imuroi' tuollaisia viestejä.

• "Sähköpostini suorastaan 'imuroi' tuollaisia viestejä."

Kannattaa jättää vähemmälle ne käynnit niille seksipalstoille. Tämä koskee nimenomaan näitä fundamentalistisen lahkon jäseniä. Kun seksi avioliiton ulkopuolella luokitellaan kuolemansynniksi, niin aika moni uskonlahkon jäsen korvaa normaalin petipuuhastelun tiiraamalla seksipalstoja.

Varsinkaan ei kannata kirjautua mihinkään epämääräiseen palveluun sähköpostitietojaan jaellen. Monet tahot kalastelevat tietojasi käyttäen verukkeena vaikkapa arvontaan osallistumista ja tarjotaan esim. mahdollisuutta voittaa 500€ lahjakorttia tai tavarapalkintoa. Kaikki em. kaltaiset lupaukset ovat vain ja ainoastaan tietojesi kalastelua varten ja jos annat tietosi ko. huijareille, niin voit olla varma, että saat jatkossa roskapostia ja puhelimen välityksellä toimivat huuhaakauppiaat ahdistelevat sinua päivittäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      72
      5828
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      256
      4654
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2578
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2493
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      84
      1521
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      11
      1393
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1337
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1296
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      106
      1235
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1181
    Aihe