Suositelkaa hyviä mopo merkkejä!!

Saatananpalvoja

Elikkä siis olen kohta 14 v. tyttö ja tässä olen alkannu suunnitelemaan mopon hankkimista, kun vuoden päästä mopokortin saan.
Onko derbi hyvä mopo vai onko jotain parempaa vielä? Ja kertokaa kokemuksia myös.

32

760

Vastaukset

• Derbi on oikein mahtava. Ei mitään vikoja :D

• Derbi on joo hyvä ja niitä on paljon tarjolla.

• aprilia sx

• Apikat on laiskimpia vakiomopoja mitä maa päällään kantaa. Oma vakio cpi menee semmoisen ohi kevyesti vaikke cpi oly myöskään mikään paras

• siksihän niitä ei tarvitse pitää vakiona ;) t. aprilia sx kulkee ~90

• Kaikki minarellin am6 koneella on hyviä pelejä niiku jammut, pösöt ja vanhemman mallin (-06 ja vanhemmat) apikat. Rabasan koneella olevat pelit niiku derpi, rieju ja uudemman mallin apikat nii niistä en osaa sanoa ku en ole ajanu eikä kelläkää kaverilla/tutulla oo ollu semmosia mutta urbaani legendaha se on ainaki meillä päi että kaikki rabasat leipoo ens polkasulla (en kyllä ite osaa sanaoa että onko totta vai iha paskapuhetta) mutta sitte tossumopot (maki ja pv) on kyllä legendaarisia mutta niitä en voi suositella pitkille ihmisille paitsi jos tykkäät kolistella polvias tankoihin koko ajan.

• Rieju on am6 ;)

• jees69 kirjoitti:

Rieju on am6 ;)

Aijjaa. Ei oo nuihi riejun laitoksii tullu perehyttyä... Itellä ku o jammu.

• Nussimine on aika hyvä

• Beta rr, Rieju mrt,fanticin ja Yamaha aerox on hyviä

• Pappa-Tunturi

• Suzuki pv

• Kyllä nää mini motot, kuten manki ja peeeveee on kovia sanon minä perkele

• Kyykkymopot ;) yamaha tzr, Aprilia rs (etenkin vanhanmallin) ja ehkä se derpi gpr:kin pitää mainita.. näillä voit päristellä ylinopeutta aivan rauhassa kun poliisitkin luulee isommiksi peleiksi.

• True Dat :-)

• Joo luulee ehkä pari sekunttia kunnes huomaa kilven...

• Manki on se juttu

• Beta, Fantic, Yamaha, Suzuki PV. Jos skobaa miettii niin melkeinpä Yamaha. Soliferia älä osta, ostin ite uutena ni lahoo joka kolmas sekunti. Pari pvä sitte tippu kytkinkahva. Tänää just sammu ihmeellisesti keske ajon vaikka tulppa kunnossa ja saa bensaa eikä missään oo tukoksia

• Riippuu ihan budjetista, mutta jos sinulla on vähän enemmän rahaa suosittelen Betaa tai Fantic Caballeroa.

• Olen ite ostamassa rieju mrt.Olen kuullut että olisivat hyviä ja luotettavia pelejä ja on ne ainakin 16v kavereilla kestäny hyvin.Plussaa toki on omasta mielestä hyvä ajoasento mitä nyt oon niitä koitellut:)Miinuksia on välivapaat mutta kun vaihtelee vaihteita kunnolla niin harvemmin niitä tulee.Ite kyllä enemmän ton minarellin am6 koneen puolelle kääntyisin. Mutta kyllä ne rabasan koneetkin on ihan luotettavia ovat kai?:) Oletkos aikomassa ostaa käytettyy vai uutta? Tietysti jos on rahaa lompakossa niin ite harkitsisin myös Betaa ja fanticii.Mutta perus hyviä mopoja ovat Riejut,Derbit,Apriliat,YamahaDT,SuzukiPV,
    Gilerat.Ja sen viellä sanon että Derbeissä,Apriliois ja Gilerois on sama kone (rabasa).Riejuis,YamahaDT,Betois,Fanticeis,Draceis on (minarellin am6).

• kannattaa ostaa aprilia tai drac

• apriliajonne kirjoitti:

kannattaa ostaa aprilia tai drac

Joo onnee sen vaan sen dracin kaa

• Tunturi super sport se on tosi luotettava kestävä ja halvat osat ja saat siittä aina vähintään saman verran takasin mitä maksoit jos pidät sitä hyvin.

• Kannattaako hankkia rieju? Oon siis täyttämässä koht 15 ja oon tyttö

• derbi ennemmi

• Dynamic monster 50 on näppärä mopo!

• Kato joku ählypelle ja rupee suunnitteleen suurperheen perustamista ja muuttoa Kaksoisvirtojen maahan. Läskeille pikkutytöille se on hyvä uraputki.

• Itellä on Derbi senda xtreme 2015. Ei ole lahonnut tai piiputtanu. Oon jo pariin otteeseen kipannu sillä mopolla ainut mikä on hajonnut on jarrukahva. Hyvin on mulla lähtenyt pakkasellakin käyntiin muutamalla polkasulla. Toimii hyvin kunhan vain oppii oikean käynnistys tekniikan säähän nähden. Ei ole välivapaat kiusanneet kun on rabasa kone.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.