Te jotka olette raskaana! Paljonko teillä on noussut paino raskauden aikana? Ja millä viikolla on/oli minkäkin verran paino noussut? Itse olen viikolla 22 ja paino noussut 2kg.
Raskaana olevat huomio!!
6
264
Vastaukset
- kesämamma
Viikkoja 35 ja paino laskenut 8 kg. Laitoin ruokailutottumukset uusiksi ja siitä syystä olen ihan normaali. Samoin vauva kasvaa käyrien mukaan. Verikokeita ja kontrollikäyntejä on tiheään ja toistaiseksi kaikki on ok.
- Rv22
Ohoh! En olekaan kuullut että paino voisi noinkin pitkällä raskaudessa olla laskenut noin paljon. Itse en voisi kuvitella laihtuvani raskausaikana, sillä painoni ennen raskautta oli 53kg, niin menisi kyllä jo aika alhaiseksi lukemaksi :D Tällä hetkellä 55kg.
- Rv23
Eikö tosiaan muita jotka ovat raskaana ja paino noussut?
- mialee
ensimmäinen reskaus 25 kg, toinen raskaus 18kg. Enkä edes herkutellut! :D
- Juhannnuss
Rv28 ja painoa tullut 4 kiloa.
- Vatsakas
RV 21 ja paino 2 kiloa alle lähtöpainon. Laihduin 6kg ekan kolmanneksen aikana ellotuksen takia. Maha kyllä pyöristyy ja vauvalla on kaikki hyvin. Minullakin tiheään ollut tutkimuksia ja ultria. En ole ihan hoikka, joten ihan hyvä näin (BMI byt 23)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665201Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1293787Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483194Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652267Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4501974Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771678- 631375
- 641306
- 2611107
- 471082