Te jotka olette raskaana! Paljonko teillä on noussut paino raskauden aikana? Ja millä viikolla on/oli minkäkin verran paino noussut? Itse olen viikolla 22 ja paino noussut 2kg.
Raskaana olevat huomio!!
6
367
Vastaukset
- kesämamma
Viikkoja 35 ja paino laskenut 8 kg. Laitoin ruokailutottumukset uusiksi ja siitä syystä olen ihan normaali. Samoin vauva kasvaa käyrien mukaan. Verikokeita ja kontrollikäyntejä on tiheään ja toistaiseksi kaikki on ok.
- Rv22
Ohoh! En olekaan kuullut että paino voisi noinkin pitkällä raskaudessa olla laskenut noin paljon. Itse en voisi kuvitella laihtuvani raskausaikana, sillä painoni ennen raskautta oli 53kg, niin menisi kyllä jo aika alhaiseksi lukemaksi :D Tällä hetkellä 55kg.
- Rv23
Eikö tosiaan muita jotka ovat raskaana ja paino noussut?
- mialee
ensimmäinen reskaus 25 kg, toinen raskaus 18kg. Enkä edes herkutellut! :D
- Juhannnuss
Rv28 ja painoa tullut 4 kiloa.
- Vatsakas
RV 21 ja paino 2 kiloa alle lähtöpainon. Laihduin 6kg ekan kolmanneksen aikana ellotuksen takia. Maha kyllä pyöristyy ja vauvalla on kaikki hyvin. Minullakin tiheään ollut tutkimuksia ja ultria. En ole ihan hoikka, joten ihan hyvä näin (BMI byt 23)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1214580Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv692642Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801675Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91156- 66872
- 45865
- 21863
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu120833Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67817Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789