Raskaana olevat huomio!!

Rv22

Te jotka olette raskaana! Paljonko teillä on noussut paino raskauden aikana? Ja millä viikolla on/oli minkäkin verran paino noussut? Itse olen viikolla 22 ja paino noussut 2kg.

6

406

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesämamma

Viikkoja 35 ja paino laskenut 8 kg. Laitoin ruokailutottumukset uusiksi ja siitä syystä olen ihan normaali. Samoin vauva kasvaa käyrien mukaan. Verikokeita ja kontrollikäyntejä on tiheään ja toistaiseksi kaikki on ok.

• Rv22

Ohoh! En olekaan kuullut että paino voisi noinkin pitkällä raskaudessa olla laskenut noin paljon. Itse en voisi kuvitella laihtuvani raskausaikana, sillä painoni ennen raskautta oli 53kg, niin menisi kyllä jo aika alhaiseksi lukemaksi :D Tällä hetkellä 55kg.

• Rv23

Eikö tosiaan muita jotka ovat raskaana ja paino noussut?

• mialee

ensimmäinen reskaus 25 kg, toinen raskaus 18kg. Enkä edes herkutellut! :D

• Juhannnuss

Rv28 ja painoa tullut 4 kiloa.

• Vatsakas

RV 21 ja paino 2 kiloa alle lähtöpainon. Laihduin 6kg ekan kolmanneksen aikana ellotuksen takia. Maha kyllä pyöristyy ja vauvalla on kaikki hyvin. Minullakin tiheään ollut tutkimuksia ja ultria. En ole ihan hoikka, joten ihan hyvä näin (BMI byt 23)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      218
      2204
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      52
      1322
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      186
      1157
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      996
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      891
    6. 72
      832
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      812
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      747
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      357
      737
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      40
      721
    Aihe