Raskaana olevat huomio!!

Rv22

Te jotka olette raskaana! Paljonko teillä on noussut paino raskauden aikana? Ja millä viikolla on/oli minkäkin verran paino noussut? Itse olen viikolla 22 ja paino noussut 2kg.

6

406

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesämamma

Viikkoja 35 ja paino laskenut 8 kg. Laitoin ruokailutottumukset uusiksi ja siitä syystä olen ihan normaali. Samoin vauva kasvaa käyrien mukaan. Verikokeita ja kontrollikäyntejä on tiheään ja toistaiseksi kaikki on ok.

• Rv22

Ohoh! En olekaan kuullut että paino voisi noinkin pitkällä raskaudessa olla laskenut noin paljon. Itse en voisi kuvitella laihtuvani raskausaikana, sillä painoni ennen raskautta oli 53kg, niin menisi kyllä jo aika alhaiseksi lukemaksi :D Tällä hetkellä 55kg.

• Rv23

Eikö tosiaan muita jotka ovat raskaana ja paino noussut?

• mialee

ensimmäinen reskaus 25 kg, toinen raskaus 18kg. Enkä edes herkutellut! :D

• Juhannnuss

Rv28 ja painoa tullut 4 kiloa.

• Vatsakas

RV 21 ja paino 2 kiloa alle lähtöpainon. Laihduin 6kg ekan kolmanneksen aikana ellotuksen takia. Maha kyllä pyöristyy ja vauvalla on kaikki hyvin. Minullakin tiheään ollut tutkimuksia ja ultria. En ole ihan hoikka, joten ihan hyvä näin (BMI byt 23)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      628
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      38
      622
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      570
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      15
      564
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      36
      503
    6. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    7. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      58
      468
    9. Ikuisesti rakastan...

Erästä vanhempaa miestä! 💜
      Ikävä
      26
      467
    10. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      44
      467
    Aihe