Raskaana olevat huomio!!

Rv22

Te jotka olette raskaana! Paljonko teillä on noussut paino raskauden aikana? Ja millä viikolla on/oli minkäkin verran paino noussut? Itse olen viikolla 22 ja paino noussut 2kg.

6

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesämamma

Viikkoja 35 ja paino laskenut 8 kg. Laitoin ruokailutottumukset uusiksi ja siitä syystä olen ihan normaali. Samoin vauva kasvaa käyrien mukaan. Verikokeita ja kontrollikäyntejä on tiheään ja toistaiseksi kaikki on ok.

• Rv22

Ohoh! En olekaan kuullut että paino voisi noinkin pitkällä raskaudessa olla laskenut noin paljon. Itse en voisi kuvitella laihtuvani raskausaikana, sillä painoni ennen raskautta oli 53kg, niin menisi kyllä jo aika alhaiseksi lukemaksi :D Tällä hetkellä 55kg.

• Rv23

Eikö tosiaan muita jotka ovat raskaana ja paino noussut?

• mialee

ensimmäinen reskaus 25 kg, toinen raskaus 18kg. Enkä edes herkutellut! :D

• Juhannnuss

Rv28 ja painoa tullut 4 kiloa.

• Vatsakas

RV 21 ja paino 2 kiloa alle lähtöpainon. Laihduin 6kg ekan kolmanneksen aikana ellotuksen takia. Maha kyllä pyöristyy ja vauvalla on kaikki hyvin. Minullakin tiheään ollut tutkimuksia ja ultria. En ole ihan hoikka, joten ihan hyvä näin (BMI byt 23)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      127
      1803
    2. 118
      1318
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1120
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1019
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      56
      972
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      130
      950
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      245
      923
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      77
      796
    9. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      789
    10. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      179
      760
    Aihe