Joo käytin tätä konetta liikkeessä, ja he nyt siellä omalla litteällä näytöllä touhusivat Kone on nyt jees, mutta miten tuon näytön saa normaaliksi, kun nyt on musta reunat näyttöpöydän ympärillä Yritin muutaa tuolta asetuksista hiiren kakkos napilla ominaisuudet ja astukset, mutta eipä vaan jotenkin onnistunut, vaikka minkälaista kuvapistettä yritin
Miten näyttö normaaliksi?
13
5429
Vastaukset
- ASD
Ne mustat reunat säädetään pois NÄYTÖN etupaneelissa olevilla säätimillä. Keskusyksikköä ei tähän hommaan käytetä ollenkaan.
- xyz
Laitat vaan sieltä lisäasetuksista virkistystaajuutta lisää,75 tai 85Hz.Sulla on nyt tod.näk. 60Hz.
- helposti
Ne mustat reunat saat pois Monitorisi asetuksista joiden näppäimet löydät monitorisi etureunasta!
- xyz
Mitä on tapahtunut näytölle?
Mitä on tapahtunut koneelle?
Kyllä te vielä tajuatte.Ehkä.- olet tollo
Kysyjähän kertoi, jotta huoltoliike oli käyttänyt omaa monitoriaan huoltaessaan konetta ja siksi hänellä on nyt monitorin säädöt hieman pielessä kun huollon monitorissa on ollut hieman erilainen leveyden säätö.
Hiton helppohan se on monitorin nappuloilla säätää kuva hieman leveämmäksi jotta mustaa raitaa ei näy reunoilla.
Toivotaan jotta sinäkin joskus tämän asian tajuat. - asko
olet tollo kirjoitti:
Kysyjähän kertoi, jotta huoltoliike oli käyttänyt omaa monitoriaan huoltaessaan konetta ja siksi hänellä on nyt monitorin säädöt hieman pielessä kun huollon monitorissa on ollut hieman erilainen leveyden säätö.
Hiton helppohan se on monitorin nappuloilla säätää kuva hieman leveämmäksi jotta mustaa raitaa ei näy reunoilla.
Toivotaan jotta sinäkin joskus tämän asian tajuat.Joo kiitoksia vastauksista auttoi kyllä. Enpähän ole noihin nappuloihin paljon koskenutkaan, eikä tullut nytkään mieleen, kun aloittelija kuiten olen
- utelias
asko kirjoitti:
Joo kiitoksia vastauksista auttoi kyllä. Enpähän ole noihin nappuloihin paljon koskenutkaan, eikä tullut nytkään mieleen, kun aloittelija kuiten olen
Kumpia näppylöitä säädit? Keskusyksikön vai näytön? Näytönkö? Keskusyksikössähän ei ole mitään säätönäplyttimiä.? Olisi kiva tietää kumpi oli oikeassa xyz, vai se toinen... Tais xyz olla väärässä....
- xyz
utelias kirjoitti:
Kumpia näppylöitä säädit? Keskusyksikön vai näytön? Näytönkö? Keskusyksikössähän ei ole mitään säätönäplyttimiä.? Olisi kiva tietää kumpi oli oikeassa xyz, vai se toinen... Tais xyz olla väärässä....
Tottakai sen saa näytöstä säädettyä koko ruudun kokoiseksi.Saahan sen vaikka 43Hz ja lomiteltuna säädettyä koko ruutuun.
Lukekaa tampiot vaikka tuo:
http://appro.mit.jyu.fi/doc/tietokone/index6.html
- Sivusta seurannut
Näyttää taas tuo vittuileva ja itseriittoinen mulkero xyz olevan vapaalla jalalla. Eipä taida osata vastata yhteenkään kysymykseen asiallisesti.
- asko
Kiitän kaikkia muita paitsi en xyz:ia. Toivottavasti ei vastaile enää minun lähettämiin kysymyksiin. Se xyz-ääliö nimittäin
- xyz
asko kirjoitti:
Kiitän kaikkia muita paitsi en xyz:ia. Toivottavasti ei vastaile enää minun lähettämiin kysymyksiin. Se xyz-ääliö nimittäin
Kattele sitten 60Hz välkkyvää kuvaa,samapa se mulle on.
- Neuvos
xyz kirjoitti:
Kattele sitten 60Hz välkkyvää kuvaa,samapa se mulle on.
Kyllä tosiaan xyz sinun olisi parasta pysytellä jossakin muualla kuin tehdä täällä typeriä kommenttejasi.
- ...
...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791