oon 15v tyttö ja mua pelotttaa hirveesti että mulla ois aivokasvain. mul on ollu melkeen 4 viikkoa pää silleen kipeä, että sattuu vaan kun ravistan päätäni kovaa sivulta sivulle. ja nyt mul on tinnittänyt vasemmassa korvassa 2 kertaa ehkä 20 sekuntia. välillä tuntuu että syke ois jotenkin koko kehossa, äh en osaa selittää sitä. Mutta tietäiskö joku mikä mulla vois olla. Pelottaa kamalasti että se on aivokasvain.
onko mulla aivokasvain?
ahdistunutyttö
7
272
Vastaukset
- eerrsssd
oisko kova stressi?
- lihasjumi
Niskat ja hartiat jumissa.
Siihen auttaa jumppa ja venyttely. Aluksi voit käyttää myös särkylääkettä kuurina muutaman päivän.
Jos ei särky lähde, mene lääkäriin. Pitkittynyt päänsärky on syytä tutkia.- ahditunutyttö
mulla ei ainakaan tunnu olevan niskat ja hartiat jumissa?
- luulempa
luulo tauti... se vasta paha "tauti onkin"!!
- kauanollut
Mene lääkäriin.
- APUA322
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14883615/tarvitsen-apua!-(nopeasti) APUA!
- MaijaMaitopartaliini
Lähes varmuudella voin sanoa että sinulla ei ole aivokasvain. Oireesi ei viittaa yhtään siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11536Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva183884Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2767- 102740
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42731Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks28718- 7694
- 60673