oon 15v tyttö ja mua pelotttaa hirveesti että mulla ois aivokasvain. mul on ollu melkeen 4 viikkoa pää silleen kipeä, että sattuu vaan kun ravistan päätäni kovaa sivulta sivulle. ja nyt mul on tinnittänyt vasemmassa korvassa 2 kertaa ehkä 20 sekuntia. välillä tuntuu että syke ois jotenkin koko kehossa, äh en osaa selittää sitä. Mutta tietäiskö joku mikä mulla vois olla. Pelottaa kamalasti että se on aivokasvain.
onko mulla aivokasvain?
7
207
Vastaukset
- eerrsssd
oisko kova stressi?
- lihasjumi
Niskat ja hartiat jumissa.
Siihen auttaa jumppa ja venyttely. Aluksi voit käyttää myös särkylääkettä kuurina muutaman päivän.
Jos ei särky lähde, mene lääkäriin. Pitkittynyt päänsärky on syytä tutkia.- ahditunutyttö
mulla ei ainakaan tunnu olevan niskat ja hartiat jumissa?
- luulempa
luulo tauti... se vasta paha "tauti onkin"!!
- kauanollut
Mene lääkäriin.
- APUA322
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14883615/tarvitsen-apua!-(nopeasti) APUA!
- MaijaMaitopartaliini
Lähes varmuudella voin sanoa että sinulla ei ole aivokasvain. Oireesi ei viittaa yhtään siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693195
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541839Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471789Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591654- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3401478Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811349The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581112
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251095