Jokohan kaunissaaren isompi, ns, yhteissauna on toimintakunnossa ?? Oli vissiin Sipoon kunta sen aiemmin laittanut käyttökieltoon.
Kaunissaaren sauna
11
743
Vastaukset
- saauna-majurii
Luuletko että se porukka välittää käyttökielloista? Tai säännöistä yleensä?
- Kuuhunsuksija
Voi olla, että on pakko välittää, kun sauna on lukossa : )
- FreshExciting
Eiköhän sauna ole jo "korkattu" Reinon toimesta; muistuu mieleen toissakesältä kiukaalle aseteltu uusi "kiuaskivi", joka olikin ihan ihmislähtöinen pökäle.
".....kun soivat kiukaan mustat urut...." - En_ehtinyt_viimeksi
Onko siellä se yleinen saunavuoro yhä, ja koska se on? Yleinen sauna saisi olla joka päivä.
- FrankieGoes
Oliko kukaan Kaunissaaressa viikonloppuna? Oliko sauna kondiksessa?
- pesumies
minua kiinnostaisi vierasvenelaituri. Onko kuinka tilaa viikolla ?
- Kuuhunsuksija
Viikolla on hyvin tilaa, viikonloppuna ei niinkään.
- Mokkilija
Yleinen sauna käyttökiellossa yhä. Venepaikkoja reilusti vapaana tällä hetkellä.
- jabbba
Oliko syynä rakennuksen keskeneräisyys vai Annelin eritteet?
- SipoonRakennusvalvonta
jabbba kirjoitti:
Oliko syynä rakennuksen keskeneräisyys vai Annelin eritteet?
Ei vaan Sipoon rakennusmääräykset, sauna liian lähellä merta eikä pesuvesille ole nykyiset rakennusmääräykset täyttävää viemäröintiä.
- pilipalia
SipoonRakennusvalvonta kirjoitti:
Ei vaan Sipoon rakennusmääräykset, sauna liian lähellä merta eikä pesuvesille ole nykyiset rakennusmääräykset täyttävää viemäröintiä.
Niinpä tietysti....huoh. Kun jokin joskus tuolla holmalla onnistuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632