Ei että mun veljeä ei voi tosiaan Pc-käyttää

Helvettiäeiole

sivu: 213
"Sitten hän peseytyi ripeästi ja pintapuolisesti suihkussa. Sen jälkeen hän pesi ovenkahvat, vesihanan ja vessanpöntön kannen, kaikki ne paikat joihin arveli asiakkaiden koskeneen. Nyt hän oli ryhtynyt laskemaan heitä uudella tavalla. Se oli alkanut sinä päivänä jolloin hän ymmärsi ettei Tom enää tulisi, siitä muodostui eräänlainen välttämätön puhdistautumistapa. Näin hän saattoi olla oma itsensä seuraavaan päivään saakka. "

joka on nauhalta pakottaminen
rikos-nimike
ei sen nimeke
yleistämiseen käytettävä
Nainen: Haista vittu!
Eli teitä varten ei ole se käytös-häiriö seurailu, tuomittava käytös-häiriö hallitsematon, hallitsemattomuus, hilliten, eläinrääkkäys käytös-häiriönimekkeenä.
hillitön
hillitsemätön

229-230
"Dorte nousi ja meni vessaan. Siellä hän ajatteli mitä Laran pelko merkitsi. Se vei aikansa, ja silti Lara istui toimettomana eteensä tuijottaen kun Dorte tuli takaisin.
- Entä tytöt? Dorte ei malttanut olla kysymättä."

Mies ulkoinen tunteeton tunniste: läheinen, ulkopuoliselle ihmiselle perheensä jäsenelle
- Vähänkö väkivaltaisena...?
Vastattu: Ei. Hän juuri lataa, mulle.
Vastaaminen: Ei Sini nyt, enään jaksa, mennä töihin!

Olet rakkain vaikka yöuni onkin kestänyt vain alle 2 tuntia.
kone ei halua julkaista hallitsemattomista käytös-häiriöistä viestikeskus auditiivinen tapakasvatus keskustelemisesta tai sen oikeuden kokemisesta, ihanteinaan
Nainen: Jaa.
- Mä olenkin potilas-nukke.
Että viimeisenä hoitona...

"Jos mä en nyt kuitenkaan, avaimiakaan..." lause
omaisuuden kohtelu vieraanvaraisesti muiden huomioiminen vastuun ottaminen tai muu siten
toisen, ihmisen omistamana
esine osin esine, eloton luonto, elottomuuden, luonnon osin

" Tarttui puhelimeen ja tuijotti sitä vihaisen ja inhoavan näköisenä. Kohotti sen kasvojensa tasolle ja osoitti sanansa sille.
- Ota rauhallisesti. Rauhallisesti. Älä tee mitään hätiköityä, kuten heitä kännykkäänsä menemään. Ei ennen kuin tiedät että Andrei on päässyt pois maasta. Jos Andrei saadaan kiinni, hän vuotaa, kuin seula. En uskalla mennä ulos ennen kuin tiedän että hän on päässyt pois maasta.
- Minä voin käydä ruokakaupassa ja sen sellaista, Dorte ehdotti, se oli ainoa lohdutus jonka hän keksi, mutta Lara ei vastannut.
Päivä oli valkenemassa." s. 231

Sini: Ai. Anteeksi.

Sinille voi sen sijaan kuvailla tämän ohjelman koneelle, niin olisiko teillä milloin sitten sellaista ohjelmaa, että te ette asuisi sisällä?

Jossa kuvake tapahtumasta: Internet Explorer lakkasi toimimasta.
Osaatko muuta kertoa tästä turvallisuuden häiriöstä?

sain jo psykiatriselta, hoidoksi itku, ulkoinen tunne, tunne-elämä ulkoisena, myös ulkopuolinen!
Oliko teillä tällainen hoito-analysointi-tarve?

Mies: Saako...?
Ei

Nainen: Toisto
Heillä ei ole sellaista, koska he eivät ole, nk. "saint"-nimisiä.
- "Voi jumalauta.."
- Niin en mää mikään sience, ole.
- Niin en mä mikään science ole.
- Niin en mä mikään silent, ole.

2

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläimenvirheinä

      Ette halunneet taas kone julkaista, käyttämällä keskustelu, seurailu ja riippuvuus hallitsematon ja sen käyttö lainvastainen psykiatriaan edelleen, hoitoon.
      Ette halunneet taas julkaista tällaisena käytös-häiriönänne sen hillitsemättömyys eläinrääkkäys, läheisyys tuntemuksiinne, vetoavasti tai muutoin häiritsevästi, julkeavasti seurailuun kunnallisesta.

      Nainen: N.. S tunniste nimi, alisteisena, aina hänelle, lämmön laskemisena ei läheisyyteen kosketteluun, seurailuun ulkoiseen tunne-elämään sen viestimistarpeeseen kuten ammattiin esiintymiseen.

      Pitkien päivien tuijotteluna..
      Oletteko te luulleet tämän erityis-tuomio-oikeudeksi vain heihin kohdistuen edelleen vainoavasti suruun itsellänne vedoten?
      Nainen kysytty: Minkä takia tästä suljetaankin tästä alue?
      Me emme voi tarjota sellaista kivun levittämisen oikeutta muille alueille, mennen.
      Mies tunniste: Tuntematon
      - Tunnistaminen
      Asiaankuulumattomuus
      " Ei vittu tämä on taas joku jänis-juttu."

      sivu 158
      "Jos hän riisuutuisi Laran kanssa, hän jäisi aivan yksin. Lara paiskasi cd-soittimen pöydälle. Kuulokkeet pomppasivat reunan yli ja yrittivät kietoutua toisen pöydänjalan ympärille.
      - Älä ala juonitella tai hölmöillä. Kuulitko? Kerro minulle kaikki mitä tapahtui. Dorte ei olisi kuollakseen voinut kertoa mitä oli tapahtunut. Hän olisi kuollut häpeästä... " Alkuperäisen version

      Nainen: Olenko minä vahingossa sinulle häiritsevä viestikeskus auditiivinen?
      Sini: Miksi se ei häiritsisi muita ihmisiä?
      - No?

      Nainen: Jaa, että kun mä luullut, että saa kaikkia tuollaisia julkisia, kunnallisia paskanjauhamisia.
      sivu 192
      "Ajatusviiva kumartui autoonsa. Dorte yritti tulkita heidät Neitsyt Marian lähettämiksi merkeiksi mutta ymmärsi pian että se oli vain kuvittelua. Hän ei ollut ulkona. Hän oli täällä sisällä. Ei tiennyt kauanko joutuisi kulkemaan keltaisten lappujen keskellä ja harjoittelemaan norjankielisiä sanoja, seisomaan ikkunan ääressä, syömään, kuuntelemaan musiikkia. Menemään heidän kanssaan huoneeseen. Pesemään itseään suihkussa kunnes tuntui että ihosta lähti kuori. Olemaan vankina tyhjyydessä. Sellaistako oli Tominkin elämä? Kenen kanssa Tom vietti joulua?

      - "Enpä äiti kenenkään kanssa." Vastattu

      - Ahaa..
      siis lähtenyt siis siitä, ja siitä tullut, kuin tällainen iso kuori, aivan fysiologinen toinen
      Asuntoon tunkeutuminen asunto rauhan rikkominen
      asuntoon törkeä rauhan, rikonta
      tavattu havainto
      nimeke: teema raskauttava

      Nainen: -Saan potkut.
      riistänyt hengen

      - Kysytty: Tämäkö ei käynyt?
      Ei
      "Koko maailma on huoratalo, hän väitti. Siihen Dortella ei ollut vastaansanomista.
      Mies: Kun te ette voineet tehdä enään tätä?
      Miksi sinulle joo pitäisi olla sellainen palvelija?
      Huone oli jääkylmä. Dorte haki sängystä peiton kömpi Arthurin viereen ja veti huovan ja peiton heidän päälleen pysyäkseen lämpimänä."

      Nainen: Ei tämä nyt näin mee...!

    • Ylijääkäri

      Nyt ei auta enään lääkkeet, nyt tarvitaan tri Coltin pillereitä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe