Hei, mihin suunnistaa sinkut juhannuksena? tääll olis tämmönen aikuinen 40 nainen seurallinen tanssaava ja laulava nainen seuraa vailla.Olis kiva jonkun fiksun miehen kans läjteä juhannusviettoon johonkin maalle päin tai vaikka festareille himos? kyyti ja seura siis puuttuu, saa ehdottaa. Voitais vaikka vaihtaa sitten fb - osoitteita ja jutella enempi. kulut titenkin puolitettaisiin. ja , tämä sama pyyntö sinkkunaisellekin, siis ihan kaverimielessä. Tarkoitus ois päästä täältä oulusta jonnekin.Hyvää juhannussäätä luvattu.
JUHANNUKSEN VIETTO
dirlandaa2
1
183
Vastaukset
- juhannusmökille
Moi
kesämökille Lahden lähelle , kiinnostaako. olen ok. 49m
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221