Hei! Onko jollain fakta tietoa viimevuoden tulosten saanti päivästä? Kuulin jotain huhua että juhannuksen paikeilla olisi osalle tuloksia tipahdellut.
Tulokset 2017 opintopolku
11
3497
Vastaukset
- jännittäväjuhannus
Minä en ole huhuja kuullut, että juhannuksen tienoilla olisi tuloksia saatu. Sellaiset huhut lienevät tuulesta temmattuja. Minä sain opiskelupaikan 1.7. eli silloin kun tulokset viime kesänä viimeistään ilmoitettiin.
Monihan hakee useaan paikkaan ja eri aloille. Vielä ainakin eilen oli pääsykokeitakin. Mitään tuloksia on turha odottaa ennen kuin kaikkien kaikki kokeet on arvosteltu ja pisteet annettu. Vasta tällöin voidaan opiskelupaikat jakaa. Juhlikaa juhannusta jännityksessä! - juhannuksenajo
Osalle tuli juhannuksen paikkeilla ja itsekin sain Jyväskylän yliopistosta tiedon heti juhannuksen jälkeen..
- Teeteepaikka
Mä sain viime vuonna opintopolkuun tiedon pe 1.7., mikä lienee ollut viimeistään -päivä silloin.
- ViimevuodenHakija
Minulle tuli hyväksytty tulos Helsingin yliopistoon hum. tiedekuntaan viime vuonna juhannusattona aamulla. Muistan, kun kävin katsomassa perinteisen aamutarkastuksen opintopolussa, ennen kuin lähdin juhannuksen viettoon. Ajattelin vielä, että ihan ajatuhlausta käydä kattoon, kun ei ne nyt juhannuksena ainakaan niitä sinne laita. Mutta olipa vaan tullut. Tosin muistaakseni monista muista hakukohteistani ei ollut vielä sillon tullut.
- hainmyös
Taidat narrata. Minä en samasta tiedekunnasta saanut mitään tietoa ennen 1.7.
- Tiiteli84
Varmaan eri oppiaineeseen/laitokseen olette hakeneet.
- Opiskelijax
Viime vuonna ainakin Humak:n tulokset tuli ennen juhannusta.
- Viidestoista
Viimevuonna tuli mulle jo 15 päivä tulokset Oulun yliopistolta. Muilta paikkakunnilta myöhemmin
- Vilkuilija
Itse sain viime vuonna tiedon itä-suomen yliopistolta aivan juhannuksen tienoilla, kun taas kaikkien muiden kohteiden ihan vasta viimeisenä päivänä 1.7. Tänä vuonna hakiessani olen saanut jo tiedon englanninkielisestä koulutuksesta. Eräs kaveri on myös saanut amk paikan, kun tuli valituksi todistuksella. Eli aika eri aikaan tulevat tiedot. Myös aikaisin tulevat tiedot saattavat muuttua paljonkin, kun kokeita on vielä kesäkuussa, joten kannattaa sitä opintopolkua vilkuilla ainakin juhannusviikosta eteenpäin päivittäin. Itse katson aina iltaisin, kun silloin sen päivän tiedot ovat tulleet jos ovat tulleet.
- sossu16
Sosiaalityön maisteriohjelmiin tuli viime vuonna juhannusviikolla, viimeiset tulokset 1.7. Sen jälkeen esim. varasijat eivät enää nousseet. Viidestoista; mihin hait? Haitko pääsykokeiden kautta? Tosiasia on, että aivan eriaikoina tulevat...
- Jepulis97
Käsittääkseni maistetiohjelmiin valitut julkaistaan aikaisemmin muutenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019