Tietääkö joku sivun, mistä saa oikeasti ladattua n-gagen pelejä? Kaikki, mitä näillä palstoilla on mainostettu, on ollu feikkejä!
ngage sivuja?
4
657
Vastaukset
- hexan
tiiän mä niitä, mut kaikki sanoo niitä laittomiks, ni en kerro :D
- terroristi
No mä kerron sit jos se on noin saatanan vaikeeta
---------->www.mobango.com tuolta saa mut sinne pitää eka rekisteröityy mut se ei oo ongelma eikä mikään ku rustaa sinne jotain vaa
Kiittäkää taas mua - mammutti--
terroristi kirjoitti:
No mä kerron sit jos se on noin saatanan vaikeeta
---------->www.mobango.com tuolta saa mut sinne pitää eka rekisteröityy mut se ei oo ongelma eikä mikään ku rustaa sinne jotain vaa
Kiittäkää taas muaEiköhän ne ole feikkejä ku ei ne sivut kauaan pyöri... jos sinä web sivuilta yrität niitä ladata niin onnea.... käytä joko p2p tai jotain...
- Jormanainen
mammutti-- kirjoitti:
Eiköhän ne ole feikkejä ku ei ne sivut kauaan pyöri... jos sinä web sivuilta yrität niitä ladata niin onnea.... käytä joko p2p tai jotain...
Mikä vittu on P2P???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604