No.. miten tämän nyt alottaisi. Olen 15 vuotias ja nimeni olkoot nyt Erkki. Ongelmani on että taidan olla ihmiskissa. Kynteni ovat hyvin pitkät ja pelkään että satutan perhettäni. Ruokani koostuu useimmiten latz ruokapusseista tai vaihtoehtoisesti menen ulos saalistamaan pikkulintuja. Pikkulintujen saalistaminen on tosin vaikeampaa mutta onnistun siinä viekkaudessani aina. Lempi pikkulintu on talitintti. Talitintti maistuu kanalle ja se on hyvin rapea ;) suosittelen teille muillekkin maistamaan. Naapurin täti tosin säikähti minua ihan kamalasti kun hyppelin heidän takapihallansa saalistamassa talitinttiä jonka muuten onnistuin pyydystämään. Täti parka sai sydänkohtauksen ja kuoli. Olen myös hyvin agressiivinen. Pelkään että satutan jotakuta pahastikkin vielä. Jouduin kerran tappeluun ja vastapuoli sai vakavat vammat ylipitkistä kynsistäni ja joutui sairaalaan. Kaveri tosin lupasi pitää salaisuuteni ja väitti että joku hullu oli viillellyt häntä puukolla. Myös kulmahampaani olivat hyvinkin pitkät ja terävät. Sanoin olivat, sillä..isäni repi ne irti. Teki muuten aika kipeää. Pidemmittä puheitta tarvitsen loitsun jolla voisin muuttaa itseni kokonaan ihmiseksi. Tai jos joku on vapaaehtoinen vaihtamaan niin olen hyvinkin kiitollinen. Minä muutun ihmiseksi ja sinä puolestaan ihmiskissaksi. Kiima-aika tässä on kyllä hirvein puoli. Kiimaiset kollit tappelevat kuolemaansa asti ja naaraat kävelevät pylly pystyssä houkutellakseen uroksia. Tarvitsen myös valtavan hiekkalaatikon tarpeille mikä on noloa. Äitini vihaa ulosteitteni hajua.. Elämäni olisi vain niin paljon helpompaa jos olisin ihminen.
T. Erkki le chat
Apua tarvitaan ja pikaisesti!!!!!!
Erkkilechat
1
157
Vastaukset
- perseuspam
Minä taas olen ihmisperse! Haisen ihan perseelle ja suollan silkkaa paskaa. Päästelen aivopieruja ja perseilen muutoinkin kaikin tavoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424786- 612595
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691749Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611716Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531216Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941197Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127- 681121
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2721106