Tyhmänä täällä kyselen kun olen muuttamassa uuteen asuntoon. Taloyhtiössä on Anvian valokuitulaajakaista. Anvian sivuilla lukee esimerkkinä kolme laitetta, jotka ovat sopivia modeemiksi: TP-Link TD-W8961ND, TL-WR842ND ja Cisco EPC3825. Ja näistä tuo TP-LINK TL-WR842ND olisi sopiva kuitutalouteen. Onko tämä vain Anvian suositus, vai eikö muka muut modeemit käy? (btw löysin motonetistä tuon modeemin alessa 20 euroa, eli noinkin "halpa" modeemi siis on ok?)
Onko teillä ehdottaa muita modeemeja, joita saisi ostettua helposti esim. Gigantista, Powerista tai Verkkokaupasta? Sen tiedän, että modeemin tyyppi pitäisi olla VDSL (tosin en tiedä mitä eroa sillä on ADSL:ään). Niin ja tiedän, että osa modeemeista toimii sekä 2,4 ja 5 GHz -taajuuksilla, niin mietin, että onko sillä kuinka merkitystä minun perus netin käyttöön? Sen kyllä tiedän, että nykyisessä taloudessa (jossa ex-avopuoliso hoitanut nettiasiat) minun läppärillä ei toimi tuo nopeamman taajuuden netti, eli periaatteessa turha, mutta taas telkkarissa toimisi eli kannattaisi varmaan olla?
Niin ja uuden asunnon vuokraan kuuluu siis 10 gigan netti, ja mietin sitäkin, että onko tuo nopeus riittävä normikäytössä, eli siis kannettavan nettiin ja telkkariin netflixin katseluun yms?
Millainen modeemi käyttöön? (valokuitu)
nneitokainen
2
2570
Vastaukset
- Anonyymi
Ympäristö odottaa rikospuhelut tietoa puheohjaus tietoa. Turvakoodit Op ota käteen Palola ryhmä mikään ei toimi oikein Kujala saattaa vain.
Nivala.
Töhrintä,modeemi tulee eteinen jajoille väärin asennus-
Sormi tuote mtynti vaihdot apteekki, hoitaja 112 ajo käynnit on vastuutonta ei ole kirjastoa ei kohta mitään, on paratiisi karaoke ohjelmat.
Keskusta tilanne on vaikea Ylivieska- Anonyymi
Korkki kiinni tai oletko taas piikittäny heroiinia sen verran on sekopäiset jutut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931692
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2141359- 831298
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799