kyllä on hyviä, nämä malbergin liha piirakat, on reilusti sisusta.
lihapiirakka
ostantoistekin
5
1167
Vastaukset
- liha_piirakka
nii ne on
- ParempiakinOlenSyönyt
Lopeta leipuri jo paskan puhuminen ja mainostaminen. Pelkkiä hiivalla paisutettuja ovat ja tyhjää täynnä.
- Anonyymi
On, ja on mutta Partasen & Rautavaaran on silti vielä parempia ...
- Anonyymi
Älkää työ moittiko, ihan itse savon kuuluisuus "muumimukinainen" niitä munkkeja myy.
Lihonnut kyllä niin paljon, että taitaa syödä kuormasta.- Anonyymi
Eihän tuo osaa pitää näppejään irti toisen omaisuudesta, entinen naisvanki kun on.
Nytkin myy jotain kallista tyynyä netissä, mistä lie kähveltänyt?
Omien sanojensa mukaan osti vahingossa ylimääräisen, joopa joo, kyllä me uskotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 48536
- 36526
- 25515
- 43492