kyllä on hyviä, nämä malbergin liha piirakat, on reilusti sisusta.
lihapiirakka
ostantoistekin
5
957
Vastaukset
- liha_piirakka
nii ne on
- ParempiakinOlenSyönyt
Lopeta leipuri jo paskan puhuminen ja mainostaminen. Pelkkiä hiivalla paisutettuja ovat ja tyhjää täynnä.
- Anonyymi
On, ja on mutta Partasen & Rautavaaran on silti vielä parempia ...
- Anonyymi
Älkää työ moittiko, ihan itse savon kuuluisuus "muumimukinainen" niitä munkkeja myy.
Lihonnut kyllä niin paljon, että taitaa syödä kuormasta.- Anonyymi
Eihän tuo osaa pitää näppejään irti toisen omaisuudesta, entinen naisvanki kun on.
Nytkin myy jotain kallista tyynyä netissä, mistä lie kähveltänyt?
Omien sanojensa mukaan osti vahingossa ylimääräisen, joopa joo, kyllä me uskotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03850- 433442
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv563177Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343038- 163028
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452820- 442470
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h392381- 422235
- 451999