Minkälainen auto on Mazda 3 vm 2009-2014?
Ittellä oli akanaan Mazda 6 farkku vm. 2003. Auto oli hyvä ajaa, tekniikka ongelmia ei ollu 5 vuoden aikana, mutta surullisenkuuluisa ruosteesta jo 3 vuoden iässä. No se siitä.
Nyt on ettinnässä käytetty kolmosen kokoluokan peli. Mazda 3:n ulkonäkö ja sisätilat miellyttää emännän ja minun silmiä. Auto on kohtuu hintainen alle satatuhatta ajettuna. Muuten ei ole tietoo autosta ku kaveripiirissä ja tutuilla ei ole kyseistä kulkinetta. Vanhempaa mallia kyllä löytyy.
Mazda 3 harkinnassa...
2
144
Vastaukset
- ExKolkki
Mulla oli 2.2 diesel hatchback -14. Perus Mazda, eli toimi kuin junan vessa. Rengasäänet kuuluu edelleen hyvin sisälle. Ehkä turha mainita, mutta kulutus on jotain muuta kuin valmistajan kertoma. Tosin kun oikein keskittyy, niin pääs ihan jees kulutuksille, Takaluukku ei oo mikään tilaihme, mutta kyllä sinne nelihenkisen perheen viikon sapuskat ja juomat mahtu.
- srsrsrhsr
Eihän noissa edelleenkään ole mitään hyvää tehdassuojausta ruosteen varalle vaikkei samanlainen ongelmamalli olekaan kuin eka mazda6. Etsisin kyllä ensisijaisesti uutena suojattua ja jos ei löydy niin voi vaatia alennusta tai suojausta kaupan päälle. Tekniikassa ei mitään valitettavaa kuten ei yleensäkään mazdoissa, mutta korin kanssa kannattaa olla tarkka. On myöhemmin sitten tosi harmillista kun tekniikaltaan loistavaa ja luotettavaa autoa joutuu hitsailemaan katsastukseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882