Kenenköhän kullannuppu ajelee kova äänisellä mönkijällä pitkin kyliä keskellä yötä? Kyllä säälittää keskustassa asujat. Itse pistin ikkunan kiinni jotta ääni vaimenisi, ei auttanut. Ajoivat myös ympyrää kakspäällä honkalassa. En yhtään ihmettele jos naapurustolla menee hermot ja millon löytyy mitäkin naulaa parkkipaikalta. Oma vikansa on. Opettelisi käyttäytymään ihmisiksi ja tajuamaan että maailmassa on muitakin. Tainnut kotona taas mennä kasvatus sivusuun.
Mönkijällä kova meteli
19
2918
Vastaukset
- sbdch
Rekkari ylös ja soitto poliisille. Siinä parasta kasvatusta.
- Omist
Mitenkäs poliisi ottaa kantaa lailliseen ajoneuvoon? Ja kyllä mönkijään on tulossa lisä äänenvaimennin, mönkijä katsastettu kyseisenä päivänä ja oli ns. Koe ajossa. En myös näe asiassa mitään ongelmaa koska olin jo puoli 11 itse kotona ja useassa paikassa hiljaisuuskin alkaa 22.00, asiasta voi myös tulla henk. Koht nillittämään jos kyseisen mönkijän näkee niin ei tarvitse täällä nimettömänä asiaa itkeä, veikkaan myös että se on 5min homma selvittää ketä olen ja asiasta voi soittaa minulle.
- hahahhahahaah
Sinähän täällä pikkupoika nimettömänä itket. Anna se nimesi jotta koko harjavalta saa tietää kuka idiootti tuollaisella romulla päristelee?
- Kukkahattumamma
Omist kirjoitti:
Mitenkäs poliisi ottaa kantaa lailliseen ajoneuvoon? Ja kyllä mönkijään on tulossa lisä äänenvaimennin, mönkijä katsastettu kyseisenä päivänä ja oli ns. Koe ajossa. En myös näe asiassa mitään ongelmaa koska olin jo puoli 11 itse kotona ja useassa paikassa hiljaisuuskin alkaa 22.00, asiasta voi myös tulla henk. Koht nillittämään jos kyseisen mönkijän näkee niin ei tarvitse täällä nimettömänä asiaa itkeä, veikkaan myös että se on 5min homma selvittää ketä olen ja asiasta voi soittaa minulle.
Meteli kuului kylläkin reilusti vielä klo 24 jälkeenki...
- harjavalal
hahahhahahaah kirjoitti:
Sinähän täällä pikkupoika nimettömänä itket. Anna se nimesi jotta koko harjavalta saa tietää kuka idiootti tuollaisella romulla päristelee?
Ja välttämättä kyseessä ei ole sitten harjavaltalainen vaan yleensä nakkilalainen.
- jfdjwsjd
Soitan mielummin poliisille. Trafin palvelut maksavat...
- Omist
Näillä kommenteilla oletan, tai oikeastaan toivon että ensikerralla kun kyseisellä mönkijällä olen ajamassa, että poliisit pysäyttävät minut ja tulevat asiasta mainitsemaan, naurettavaa että täällä itkeään asiasta. Ryhtykää siis toimiin, niinkuin ylempänä sanoin mönkijä on laillinen vaikka äänekäs onkin, kyllä useat moottoripyörät pitävät samanmoista ääntä, ja on niitä autojakin mitkä ei hirveän hiljaisia ole. Näillä näkymin mönkijä on taas ensi viikonloppuna liikenteessä.
- jdhbcv
Niimpä. Mikäli asiat ovat kunnossa, ei mönkijäkuskilla ole mitään haittaa vaikka poliisi pysäyttäisi. Toisaalta jos joku arvelee mönkijän olevan laiton tai kuskin tekevän laittomuuksia, voi poliisille soittaa. Yksinkertaista.
- nillinnallin
Mitä _möngittävää_ kaupunkialueella edes on? Eikö maasto olisi sellaiselle kapineelle parempi ympäristö? Tai eipä ne peuratkaan siitä varmaan innostuisi.
Suht selkeän oloinen nuori täällä puolustamassa kantaansa. Kaipa se on perusteltua ajella sellaisella mökämasiinalla, mutta kohtuus silti siinäkin. Vaikka itse ajaisitkin säädyllisesti, niin .... jostain sitä metakkaa silti tulee.
Harjavallassa on muutenkin aivan hävytön liikennekulttuuri. Ok, pysähdytään kyllä pyörätielle ja annetaan jalankulkijoiden mennä, mut autoilu, mopoilu ja mopoautoilu on kyl monella lähtenyt ihan lapasesta. Mustaa rantua tiet täynnä kun poltetaan kumia ja vastaavasti talvella heitetään niin paljon perää että syntyy tiehen kirjaimellisesti jäätäviä railoja.
- Omist
Mönkijä siis on tieliikenne mönkijä joten eipä sillä paljon metsässä iloita. Kyllä mönkijään tulee äänenvaimentimia lisää, ettei paheksuntaa aiheutettaisi. Kauhea meteli ei ole mönkijästäni voinut 24 jälkeen kuulua, tai joku on käynyt sitä lukitusta tallista "lainaamassa" koska itse menin jo ~23 aikoihin nukkumaan, tai sit jollain on kello väärässä ajassa. Toivoisin myös että jos ongelmia ilmenee niin tulisitte henk.Koht. Mainitsemaan ja saisi kasvotusten selvitettyä.
- Omist
Nimi on Karri Hakala. Puhelinnumero 0451120992. Sähköposti [email protected] . Ja niinkuin totesin mönkijä oli koeajossa, ja tiedän äänien olevan kovat. Mönkijään tulee myös lisä-äänenvaimennusta. Ajo loppui viimeistään 22.45 joten asiassa ei pitäisi olla ongelmia.
- Omist
Enkä taida ainut olla ketä nimettömänä täällä valittaa.
- Varmakriminaali
Eikö silti olisi aikuismaista tulla nillittämään henkilökohtaisesti, eikä nimettömänä täällä? Minusta vitun turhaa kitinää YHDEN illan takia! Ymmärtäisin jos olisi jatkuvaa.
- Anonyymi
Kuinka voi sivistysvaltiossa olla mahdollista että sallitaan alaikäisten ajaa 160 desibelin työkoneella yötä päivää ihmisten, usein sydän sairaitten vanhusten, ikkunoiden alla ? Tässäkö tulevat ambulanssin kuljettajat harjoittelevat ajamista aiheuttaen suunnatonta Täten aiheutetaan suurta vahinkoa ja kärsimystä. Keskussairaaloiden SYDÄNOSASTOT täyttyvät rytmihäiriöpotilaista nyt vuonna 2023 . Minkään valtion varat eivät riitä kustantamaan vahinkoja. Kyllä on asiaa kiireesti muuttaa tieliikennesääntöjä.
- Anonyymi
Mittasitko Desibelit
- Anonyymi
No nyt lähti juttu taas totutusti laukalle ja reilusti... Et yhtään enempää pystyisi liioittelemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mittasitko Desibelit
Mittasin toki liikaa oli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983