Mönkijällä kova meteli

Kukkahattumamma

Kenenköhän kullannuppu ajelee kova äänisellä mönkijällä pitkin kyliä keskellä yötä? Kyllä säälittää keskustassa asujat. Itse pistin ikkunan kiinni jotta ääni vaimenisi, ei auttanut. Ajoivat myös ympyrää kakspäällä honkalassa. En yhtään ihmettele jos naapurustolla menee hermot ja millon löytyy mitäkin naulaa parkkipaikalta. Oma vikansa on. Opettelisi käyttäytymään ihmisiksi ja tajuamaan että maailmassa on muitakin. Tainnut kotona taas mennä kasvatus sivusuun.

19

2244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sbdch

      Rekkari ylös ja soitto poliisille. Siinä parasta kasvatusta.

      • Omist

        Mitenkäs poliisi ottaa kantaa lailliseen ajoneuvoon? Ja kyllä mönkijään on tulossa lisä äänenvaimennin, mönkijä katsastettu kyseisenä päivänä ja oli ns. Koe ajossa. En myös näe asiassa mitään ongelmaa koska olin jo puoli 11 itse kotona ja useassa paikassa hiljaisuuskin alkaa 22.00, asiasta voi myös tulla henk. Koht nillittämään jos kyseisen mönkijän näkee niin ei tarvitse täällä nimettömänä asiaa itkeä, veikkaan myös että se on 5min homma selvittää ketä olen ja asiasta voi soittaa minulle.


      • hahahhahahaah

        Sinähän täällä pikkupoika nimettömänä itket. Anna se nimesi jotta koko harjavalta saa tietää kuka idiootti tuollaisella romulla päristelee?


      • Kukkahattumamma
        Omist kirjoitti:

        Mitenkäs poliisi ottaa kantaa lailliseen ajoneuvoon? Ja kyllä mönkijään on tulossa lisä äänenvaimennin, mönkijä katsastettu kyseisenä päivänä ja oli ns. Koe ajossa. En myös näe asiassa mitään ongelmaa koska olin jo puoli 11 itse kotona ja useassa paikassa hiljaisuuskin alkaa 22.00, asiasta voi myös tulla henk. Koht nillittämään jos kyseisen mönkijän näkee niin ei tarvitse täällä nimettömänä asiaa itkeä, veikkaan myös että se on 5min homma selvittää ketä olen ja asiasta voi soittaa minulle.

        Meteli kuului kylläkin reilusti vielä klo 24 jälkeenki...


      • harjavalal
        hahahhahahaah kirjoitti:

        Sinähän täällä pikkupoika nimettömänä itket. Anna se nimesi jotta koko harjavalta saa tietää kuka idiootti tuollaisella romulla päristelee?

        Ja välttämättä kyseessä ei ole sitten harjavaltalainen vaan yleensä nakkilalainen.


    • jfdjwsjd

      Soitan mielummin poliisille. Trafin palvelut maksavat...

    • Omist

      Näillä kommenteilla oletan, tai oikeastaan toivon että ensikerralla kun kyseisellä mönkijällä olen ajamassa, että poliisit pysäyttävät minut ja tulevat asiasta mainitsemaan, naurettavaa että täällä itkeään asiasta. Ryhtykää siis toimiin, niinkuin ylempänä sanoin mönkijä on laillinen vaikka äänekäs onkin, kyllä useat moottoripyörät pitävät samanmoista ääntä, ja on niitä autojakin mitkä ei hirveän hiljaisia ole. Näillä näkymin mönkijä on taas ensi viikonloppuna liikenteessä.

      • jdhbcv

        Niimpä. Mikäli asiat ovat kunnossa, ei mönkijäkuskilla ole mitään haittaa vaikka poliisi pysäyttäisi. Toisaalta jos joku arvelee mönkijän olevan laiton tai kuskin tekevän laittomuuksia, voi poliisille soittaa. Yksinkertaista.


      • nillinnallin

        Mitä _möngittävää_ kaupunkialueella edes on? Eikö maasto olisi sellaiselle kapineelle parempi ympäristö? Tai eipä ne peuratkaan siitä varmaan innostuisi.

        Suht selkeän oloinen nuori täällä puolustamassa kantaansa. Kaipa se on perusteltua ajella sellaisella mökämasiinalla, mutta kohtuus silti siinäkin. Vaikka itse ajaisitkin säädyllisesti, niin .... jostain sitä metakkaa silti tulee.

        Harjavallassa on muutenkin aivan hävytön liikennekulttuuri. Ok, pysähdytään kyllä pyörätielle ja annetaan jalankulkijoiden mennä, mut autoilu, mopoilu ja mopoautoilu on kyl monella lähtenyt ihan lapasesta. Mustaa rantua tiet täynnä kun poltetaan kumia ja vastaavasti talvella heitetään niin paljon perää että syntyy tiehen kirjaimellisesti jäätäviä railoja.


    • Omist

      Mönkijä siis on tieliikenne mönkijä joten eipä sillä paljon metsässä iloita. Kyllä mönkijään tulee äänenvaimentimia lisää, ettei paheksuntaa aiheutettaisi. Kauhea meteli ei ole mönkijästäni voinut 24 jälkeen kuulua, tai joku on käynyt sitä lukitusta tallista "lainaamassa" koska itse menin jo ~23 aikoihin nukkumaan, tai sit jollain on kello väärässä ajassa. Toivoisin myös että jos ongelmia ilmenee niin tulisitte henk.Koht. Mainitsemaan ja saisi kasvotusten selvitettyä.

    • Omist

      Nimi on Karri Hakala. Puhelinnumero 0451120992. Sähköposti [email protected] . Ja niinkuin totesin mönkijä oli koeajossa, ja tiedän äänien olevan kovat. Mönkijään tulee myös lisä-äänenvaimennusta. Ajo loppui viimeistään 22.45 joten asiassa ei pitäisi olla ongelmia.

    • Omist

      Enkä taida ainut olla ketä nimettömänä täällä valittaa.

      • Varmakriminaali

        Eikö silti olisi aikuismaista tulla nillittämään henkilökohtaisesti, eikä nimettömänä täällä? Minusta vitun turhaa kitinää YHDEN illan takia! Ymmärtäisin jos olisi jatkuvaa.


    • Anonyymi

      Kuinka voi sivistysvaltiossa olla mahdollista että sallitaan alaikäisten ajaa 160 desibelin työkoneella yötä päivää ihmisten, usein sydän sairaitten vanhusten, ikkunoiden alla ? Tässäkö tulevat ambulanssin kuljettajat harjoittelevat ajamista aiheuttaen suunnatonta Täten aiheutetaan suurta vahinkoa ja kärsimystä. Keskussairaaloiden SYDÄNOSASTOT täyttyvät rytmihäiriöpotilaista nyt vuonna 2023 . Minkään valtion varat eivät riitä kustantamaan vahinkoja. Kyllä on asiaa kiireesti muuttaa tieliikennesääntöjä.

      • Anonyymi

        Mittasitko Desibelit


      • Anonyymi

        No nyt lähti juttu taas totutusti laukalle ja reilusti... Et yhtään enempää pystyisi liioittelemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mittasitko Desibelit

        Mittasin toki liikaa oli.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe