Mikäs kaheli tuo on? pimee jätkä onneksi nainen ja lapsi ei ollut kotona.
Viitasaarella moottorisahalla kerrostaloasuntoon .
15
1853
Vastaukset
- Väistetään
Mikä sen nimi on?
- Epäilysherää
Onko aikoinaan Keuruun Korsutiellä moottorisahalla ovien lävitse tunkeutuva narkki vielä elossa ja muuttanut Viitasaarelle jatkamaan harrastustaan?
- Lehdestä
Äläkää päästäkö sitä ihimisten ilimoolle, ennen kuin se on oppinu ihimisten tavoolle. Törmäävätkö naisia ja lapsia kaltoin kohtelevat narkit kuinka usein rassiin lusimisen aikana?
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201709012200366412_u0.shtml - alpååää
No ei se sentään mikään matu ole.
- Kaikenlaisia
Onkos sulla tumma hipiä?
- VTSm
Sama tyyppi joka poltti täällä sen talon
- vpkkkkkk
eikös jouni ole taas kuvioissa? kohta palaa taas varmasti jossain päin.
- Buuaaha
Tietysti ja sensuroimattomana
- vankilastapois
Joku jo siellä uhkailee aamuyöstä.mitä lie bisnespartnereita.
- Yyhyhyyyy
Mene sanomaan suoraan eläkä täällä nillitä iso mies
- otabentso
on tainnut bentsot mennä hyvin kaupaksi kun riittää näitä puolustajia, olisiko tämä yksi teinityttö....
- Dingdingdingg
Sulla ei mene kun tyhjä tuulitunneli korvies välissä
- farmasiaa
onneksi on viitasaaren apteekissa hyvät turvalaitteet.pysäyttää vaikka minkälaisen linnakundin)
- Iiihhaahoo
Sinähän sen tiedät kun varastelet ketamiinia
- kalteritangovts
Jäikö bentsot saamatta kolmeksi vuotta? Kokeile vaikka sitä tiptop-liiman imppausta.Rattoisasti sujuu päivät yhteiskunnan tukia nostellessa ja liimaa haistelessa.Hiihhooohohihhohihohhhhohh
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393