missä vika??

voihan-vit

tere!
mikähän vikana kun honda nelitahti 15hp perämoottori lähti käyntiin hyvin ja toimi 400m hyvin ja sit hiljensin tyhjäkäynnille ja sit sammui ja eikä lähde normaalisti enää käyntiin mutta ryypyllä sen saa käyntiin ja pysymään mut normaalisti ei lähde käyntiin ja eikä pysy käynnissä..

itse veikkaan roskaa suuttimessa..

mitä te arvon perämoottori miehet veikkaatte et mistä lähteä vikaa etsimään??

6

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laita romu paaliin ja osta ruiskukone.

      • minäpärakensin

        ite vanahasta johnssonista ruiskukoneen. saateri ei muuta kaipaa, kun painetankin, ja suihkusuuttimet kaasuttimen kurkkuun, vauhtipyörään oikein ajoitetut epäkeskot, joka lipoo vivun välityksellä kaasuttimen kurkulla olevan paineistetun suihkusuuttimen venttiilin vipuun, jonka etäisyyttä voi kaukosäädöllä portaattomasti säätää.
        Kaksipyttyisessä koneessa joutuisi suihkuventtiili systeemi räpättämään koneen 5500 krpm 11000 tuhatta kertaa, joten tein kaksi suihkuventtiillisysteemiä kaasuttimen kurkkuun, joten toimivat vuoronperään, ja sulkuventtiileiden jouset pysyvät hyvin mukana. TOTTA hiivatissa suuttimet pitää olla säätösuuttimia, jotka myös säätyvät samalla kaukosäädöllä tyhjäkäynniltä täysille. HELEPPOHOMMA.


      • minäpärakensin kirjoitti:

        ite vanahasta johnssonista ruiskukoneen. saateri ei muuta kaipaa, kun painetankin, ja suihkusuuttimet kaasuttimen kurkkuun, vauhtipyörään oikein ajoitetut epäkeskot, joka lipoo vivun välityksellä kaasuttimen kurkulla olevan paineistetun suihkusuuttimen venttiilin vipuun, jonka etäisyyttä voi kaukosäädöllä portaattomasti säätää.
        Kaksipyttyisessä koneessa joutuisi suihkuventtiili systeemi räpättämään koneen 5500 krpm 11000 tuhatta kertaa, joten tein kaksi suihkuventtiillisysteemiä kaasuttimen kurkkuun, joten toimivat vuoronperään, ja sulkuventtiileiden jouset pysyvät hyvin mukana. TOTTA hiivatissa suuttimet pitää olla säätösuuttimia, jotka myös säätyvät samalla kaukosäädöllä tyhjäkäynniltä täysille. HELEPPOHOMMA.

        Oletko menettänyt järkesi valon?


    • hummat

      Avaa tankin ilmaruuvi ekaksi.
      Joku estää polttoaineen pääsyn palotilaan. Vaihda uusi pensa, jos on vanhaa ja putsaa reitit.
      Käyntiä voi myös testata antamalla ruikkaus "ruokaa" tulpan reijästä

    • Bensahaisee

      1. Mahdollinen vesi pois tankista ja kaasarista. Hyvä on laittaa (irto) bensasuodin tankin ja kaasarin väliseen letkuun. Vesi ei pääse läpi. Jatkossa ei ole veden kanssa ongelmia.
      2. Pääsuutin tukkeutui roskasta tai vedestä.
      3. Irrota tulpat. Tuleeko kipunaa? Jos tulee - hyvä.
      4. Ruokalusikalliset bensaa tulpanreikiin, tulpat kiinni ja käynnistys.
      5. ???

    • vm41

      Vanhassa koneessa on yleensä pumpun kalvot jo väsyneet, joten uudet kalvot "Hanskilta"
      Yli-Heikkilän kadulta Tampereelta.
      Yleensä jos suuttimessa on roska, ei koneella kuljeta metriäkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe