missä vika??

voihan-vit

tere!
mikähän vikana kun honda nelitahti 15hp perämoottori lähti käyntiin hyvin ja toimi 400m hyvin ja sit hiljensin tyhjäkäynnille ja sit sammui ja eikä lähde normaalisti enää käyntiin mutta ryypyllä sen saa käyntiin ja pysymään mut normaalisti ei lähde käyntiin ja eikä pysy käynnissä..

itse veikkaan roskaa suuttimessa..

mitä te arvon perämoottori miehet veikkaatte et mistä lähteä vikaa etsimään??

6

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laita romu paaliin ja osta ruiskukone.

      • minäpärakensin

        ite vanahasta johnssonista ruiskukoneen. saateri ei muuta kaipaa, kun painetankin, ja suihkusuuttimet kaasuttimen kurkkuun, vauhtipyörään oikein ajoitetut epäkeskot, joka lipoo vivun välityksellä kaasuttimen kurkulla olevan paineistetun suihkusuuttimen venttiilin vipuun, jonka etäisyyttä voi kaukosäädöllä portaattomasti säätää.
        Kaksipyttyisessä koneessa joutuisi suihkuventtiili systeemi räpättämään koneen 5500 krpm 11000 tuhatta kertaa, joten tein kaksi suihkuventtiillisysteemiä kaasuttimen kurkkuun, joten toimivat vuoronperään, ja sulkuventtiileiden jouset pysyvät hyvin mukana. TOTTA hiivatissa suuttimet pitää olla säätösuuttimia, jotka myös säätyvät samalla kaukosäädöllä tyhjäkäynniltä täysille. HELEPPOHOMMA.


      • minäpärakensin kirjoitti:

        ite vanahasta johnssonista ruiskukoneen. saateri ei muuta kaipaa, kun painetankin, ja suihkusuuttimet kaasuttimen kurkkuun, vauhtipyörään oikein ajoitetut epäkeskot, joka lipoo vivun välityksellä kaasuttimen kurkulla olevan paineistetun suihkusuuttimen venttiilin vipuun, jonka etäisyyttä voi kaukosäädöllä portaattomasti säätää.
        Kaksipyttyisessä koneessa joutuisi suihkuventtiili systeemi räpättämään koneen 5500 krpm 11000 tuhatta kertaa, joten tein kaksi suihkuventtiillisysteemiä kaasuttimen kurkkuun, joten toimivat vuoronperään, ja sulkuventtiileiden jouset pysyvät hyvin mukana. TOTTA hiivatissa suuttimet pitää olla säätösuuttimia, jotka myös säätyvät samalla kaukosäädöllä tyhjäkäynniltä täysille. HELEPPOHOMMA.

        Oletko menettänyt järkesi valon?


    • hummat

      Avaa tankin ilmaruuvi ekaksi.
      Joku estää polttoaineen pääsyn palotilaan. Vaihda uusi pensa, jos on vanhaa ja putsaa reitit.
      Käyntiä voi myös testata antamalla ruikkaus "ruokaa" tulpan reijästä

    • Bensahaisee

      1. Mahdollinen vesi pois tankista ja kaasarista. Hyvä on laittaa (irto) bensasuodin tankin ja kaasarin väliseen letkuun. Vesi ei pääse läpi. Jatkossa ei ole veden kanssa ongelmia.
      2. Pääsuutin tukkeutui roskasta tai vedestä.
      3. Irrota tulpat. Tuleeko kipunaa? Jos tulee - hyvä.
      4. Ruokalusikalliset bensaa tulpanreikiin, tulpat kiinni ja käynnistys.
      5. ???

    • vm41

      Vanhassa koneessa on yleensä pumpun kalvot jo väsyneet, joten uudet kalvot "Hanskilta"
      Yli-Heikkilän kadulta Tampereelta.
      Yleensä jos suuttimessa on roska, ei koneella kuljeta metriäkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe