Moi! Oon 16v tyttö ja mua pelottaa ihan liikaa tällä hetkellä. Mulla on ollu vatsan turvotusta kohta 5kk ajan ja jonkinlaista painon tunnetta oikealla puolella alavatsaa....lisäksi viime aikoina on alkanut välillä vihloa lonkan ja vatsan seudulle. Mulle varattiin vihdoin lääkäri aika ,se pelottaa ja oon ihan paniikissa jos se olis syöpää. Mietin tätä kokoajan enkä pysty ajattelemaan mitään muuta. Mihinköhän muuhun nää oireet vois liittyä? Jos jollain on ollu samantyylisiä nii ois kiva kuulla ,pelottaa!!!!
Pelottaa liikaa
Pelokaslapsi
2
121
Vastaukset
- jokutulehdus
Tulehtunut umpisuoli? Joku naistentauteihin liittyvä tulehdus?
Vatsan alueen syövät vaativat yleensä kehittyäkseen vuosikymmeniä ja ilmaantuvat yleensä vasta keski-iässä.
Sen verran paikallinen oireisto, että syy varmasti löytyy. - TulehdusTosiaan
Komppaan edellistä syövän suhteen eli pidän hyvin epätodennäköisenä. Tulehduksellinen suolistosairaus tms. myös mahdollinen aiemmin mainittujen lisäksi, johon liittyvä turvotus voi aiheuttaa aika laajaakin heijastekipua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.693804Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883189Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1002441Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151659Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701428- 981300
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä501246- 511043
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561040Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11031