Moi! Oon 16v tyttö ja mua pelottaa ihan liikaa tällä hetkellä. Mulla on ollu vatsan turvotusta kohta 5kk ajan ja jonkinlaista painon tunnetta oikealla puolella alavatsaa....lisäksi viime aikoina on alkanut välillä vihloa lonkan ja vatsan seudulle. Mulle varattiin vihdoin lääkäri aika ,se pelottaa ja oon ihan paniikissa jos se olis syöpää. Mietin tätä kokoajan enkä pysty ajattelemaan mitään muuta. Mihinköhän muuhun nää oireet vois liittyä? Jos jollain on ollu samantyylisiä nii ois kiva kuulla ,pelottaa!!!!
Pelottaa liikaa
Pelokaslapsi
2
125
Vastaukset
- jokutulehdus
Tulehtunut umpisuoli? Joku naistentauteihin liittyvä tulehdus?
Vatsan alueen syövät vaativat yleensä kehittyäkseen vuosikymmeniä ja ilmaantuvat yleensä vasta keski-iässä.
Sen verran paikallinen oireisto, että syy varmasti löytyy. - TulehdusTosiaan
Komppaan edellistä syövän suhteen eli pidän hyvin epätodennäköisenä. Tulehduksellinen suolistosairaus tms. myös mahdollinen aiemmin mainittujen lisäksi, johon liittyvä turvotus voi aiheuttaa aika laajaakin heijastekipua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3874373Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483759KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1032715Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92431Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei152259Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1521930Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181858- 1201826
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241419Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit141347