Millaiset uistimet ovat parhaita kuhan narraukseen. Kyseessä hieman sameavesinen järvi. (Muurasjärvi)
Kysymys
1 väri?
2 minkä merkkinen uistin?
3 vaappu tai joku muu?
Kuha uistimet
3
371
Vastaukset
- onnestaseonkii
itse käytän hiukan sameassa vedessä: savusillin värinen, hopeakylkinen ja sininen päältä, ärsytys vihreä mustilla raidoilla. se tuntuu olevan ihan sama mikä niistä on, jos syö niin kaikki kelpaa. rapala, jesse, nilsu. ei ne merkistä välitä. katot vaan että rämisee ja vispaa mahdollisimman paljon. vaappu on ainut millä olen kuhaa saanut. pellit ja jigit voi heittää vitt...
- Säästäjä
Jesse terävällä turpalevyllä papukaijavärillä myös sinisenä. Osku painouistin ropelilla papukaijan värisenä. Viime kesänä 12:sta kuhasta kymmenen iski tähän.
- onnestaseonkii
kävin ostamassa keskiviikkona rapala 10cm husky jerk, vihreä mustat raidat ja punainen maha. .ke,to,pe ja la iltana vetelyä n19.00- 21-22.00asti. 5 hyvää kuhaa ja samanverran haukia. lukemattomia tärppejä ja karkuunpäässeitä. suosittelen justiinsa sameaan veteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606744- 1003472
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262800- 212458
- 272013
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581852- 251720
- 321588
- 111532
- 491512