Risti symbolina

SDAFireCross

15

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyhpyhjapyh

Valheesi ei merkitse yhtään mitään.

• loppu.tulos

SDAn ristissä tulen liekit.
      Onko siinä lopunajan profetaallinen viesti - tuli polttaa ristin poroksi?

• pyhpyhjapyh

Valheesi ei merkitse mitään. Logossa on Pyhän Hengen liekki.

• Oletkolahkonjäsen

Molemmat ovat amerikan lahkolaisuutta.
      Ei tulis heti panna kirkon logoon palavaa ristiä niinkuin SDA.

• pyhpyhjapyh

Valheesi ei merkitse meille mitään, koska logossa on Pyhän Hengen liekki.

• Että logossa on pyhän hengen liekki?
        Johan valheen jälleen murjaisit niin kuin tavallisesti tapoihisi kuuluu.

Vapaa Ajattelijoillakin on pyhän hengen liekki logossaan? Ihan samalainen kuin adventtikirkon logossakin.

http://www.ateistit.fi/uutiset/130425/VA0387.jpg

• Näinhän.se

Siellä onkin heidän pyhän henkensä liekki ja huomaa pienellä, kuten sinäkin kirjoitit.
        He pitävät asiaana pyhänä.

Mutta, Adventisteilla se Pyhän Hengen liekki - on aivan ok. Eli ei kannata kovin irvistellä asiasta.

• PYHPYHJAPYH
        Adventtiairut kirjoitti:

Että logossa on pyhän hengen liekki?
        Johan valheen jälleen murjaisit niin kuin tavallisesti tapoihisi kuuluu.

Vapaa Ajattelijoillakin on pyhän hengen liekki logossaan? Ihan samalainen kuin adventtikirkon logossakin.

http://www.ateistit.fi/uutiset/130425/VA0387.jpg

Valheesi ei merkitse mitään. Logossa on Pyhän Hengen liekki ja sillä siisti.

• tulta.heitetään

Luk 12:49 Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!
      Kyllä tämä ristin Herra toivoo tulen syttyvän. Eli ristin sanoma ei tulena itse Herran sijaisuutta hävitä, mutta meidän tekomme, se risti - se joutaa kyllä palamaan. Sen rakensi IHMINEN tälle Herralle, etkö sitä ymmärrä?

Toisaalta toistat tässä ajansaatossa paljon itseäsi, kuten tässäkin asiassa. Etkö pääse eteenpäin?

• Ootteteepeleitä

Ainoastaan adventismikultissa on onnistuttu piirtämään Pyhä Henki.
        Järkyttävää lahkolaisuutta.

• PYHPYHJAPYH
        Ootteteepeleitä kirjoitti:

Ainoastaan adventismikultissa on onnistuttu piirtämään Pyhä Henki.
        Järkyttävää lahkolaisuutta.

Valheesi ei merkitse mitään. Olet vain isästä perkeleestä lähtenyt panettelija.

• Lahkolaistentouhuja

PH ei ole mikään tulenlieska. Oletko nähnyt yhdenkään pastorin päällä tulenlieskaa?
        Raamatussa ei käsketä piirtämään ristiin tulenlieskoja niinkuin adventistit tekevät.
        Ristin tulenlieskat on lahkolaisuutta.

• vapaehtoisuuteen
        Lahkolaistentouhuja kirjoitti:

PH ei ole mikään tulenlieska. Oletko nähnyt yhdenkään pastorin päällä tulenlieskaa?
        Raamatussa ei käsketä piirtämään ristiin tulenlieskoja niinkuin adventistit tekevät.
        Ristin tulenlieskat on lahkolaisuutta.

Asia on elämässä vapaehtoinen. Jos nämä adventistit kuvaavat ristin ja tulenliekit, se on heidän asiansa. Jos se ei sinua kiinnosta, uskovaisuus on aivan vapaehtoista.
        Eli mikä mättää?

Mietipä Jeesuksen aikaa. Moni opetuslapsi loukkaantui Jeesukseen ja läksi.

Lähimmät tosin jäi - ja perustelu on kirjaan kirjoitettu.

Eli, muutetaan asiaa tähänpäivään ja ajatellaan näkemysten vapaehtoisuutta.

Sinä voit aivan vapaasti mennä ja mutista missä kuljet, adventistit saavat aivan vapaehtoisesti pitää ristinsä ja tulenliekkinsä siinä.

Lopputulos. Olet täysin vapaa asioissasi poistumaan, kenenkään ei tarvitse täällä antaa sinulle "synninpäästöä". Se on aivan sinun juttusi, mitä teet.

Mutta, tuskin se järkevää on ovenraossa jallittaa jo luettua asiaa.

• TuliAismissä

Adventismissa helvetti liittyy tuleen (Gehenna-tulioppi) ja samoin SDA järjestön palava risti logossa.

• Paljastuksialahkosta

Adventismin opit ja uskomukset / tuli
      1. Palava Gehenna
      2. Palava risti SDA logossa
      3. Helvetissä Palavat sunnuntain pyhittäjät (sunnuntai pedonmerkki)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      72
      5828
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      256
      4654
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2578
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2493
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      84
      1521
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      11
      1393
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1337
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1296
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      106
      1235
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1181
    Aihe