PUNASTELU POIS HIEKKAPAPERILLA

Sauli64

Mä oon nykyään täysin vailla mitään ahdistusta tai muuta oireita mitä nuorena tuli punastelusta johtuen. Hinkkaan aina tarvittaessa KARKEALLA hiekkapaperililla poskiani niin kauan että ne jää punaisiksi taas esim. päiväksi jolloin sama toimenpide uudestaan.

Älä hinkkaa liaan kevyesti sillä silloin punaisuus hälvenee ja punastelu näkyy. Rohkeasti vaan. No ymmärään jos naisille on vaikeaa kasvojaan tärvellä. Mutta mä oon mies ja poikana mä olin valmis kokeilemaan mitä vaan. Nyt kukaan ei näe punastelua jak ukaan tuskin muistaakaan sitä (paitsi vanhemmamt) Eikä mun kasvot muutenkaan mitkän komeatoo niin ei paljoa mietityttänyt. EIkä ne siitä miksikään örkinkasvoiksi muutu. Posket vaan on kirsikanounaiset mutta mitäs se ihmetyttää muita kun tätä mahaakin on. Eipähän punastelu näy eikä ainakaan meillä päink ukaan ihmettele mun poskien punaisuutra sillä eihän ne nyt mitkään huomiota herättävän punaiset oo. Niin vaan tarpeeks ettåä punastelun piettöä. Mä asun maalla enkä todellakaan mikään kyläluuta oo niin eipä oo paljon muita jotka ihemttelis. Joskus meen johonkin kyläyapahtumaan ja oon täysin rento ja ilman minkäänlaista stersiiä tai huolta sillä tiedäb että vaikka punasdtelu seuraa mukananni jhauttaan saakka, kukaan ei ikinä näe siöt vaikka olisi kiinni poskipäissäni.

4

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sauli64

      nosto

    • Sauliton46

      Taas tätä hiekkapaperi sontaa. Onko tämä joku lasten uus juttu mitä pitää nettiin suoltaa. Pennut pihalle leikkimään, NYT!

      • tatti-jennu

        Ole hiljaa kun et tajua mistään mitään. Kyllä huomaa kuka täällä on lapsi.


    • Kaikilel punastuhile suosittlen EMilé Coue´n poetä kirjasta öytyy netistä

      http://www.teosofia.net/e-kirjat/coue.pdf

      tästä on ollut apo u a monille punastujille, itse asiassa kaikki puanstujat jotka ovat lukenee tämän kirjan ja todella syvällisesti perehtyneet tähän menetwlmänä ja harjpoittaneet sitä ovat "selvinneet" eli punastleu on lakannut tyystin tai että he eivät edes huoaa sitä se on yhtä luonnlsta kuin hengitys riippuu siitä tietysti minkä tyyyooinen punastleu on, jos johtuu herkästä ihosta joka punoittaa luonnostaan ja on ohut ja kireä niin ei silloin poista mutta jos iho on tavallien sileä jne ja puanstleu tulee vaan häpestä, poelosta ym tuntesata niin islloin pistaa mutt akutne jo sanoin herkän ihon tapauksessa ei enää huomaa että puastee ja on niin paljon itsevarmyutta ettei enää reagoi tippaakaan siihem tsi muitten kommenteihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe