PUNASTELU POIS HIEKKAPAPERILLA

Sauli64

Mä oon nykyään täysin vailla mitään ahdistusta tai muuta oireita mitä nuorena tuli punastelusta johtuen. Hinkkaan aina tarvittaessa KARKEALLA hiekkapaperililla poskiani niin kauan että ne jää punaisiksi taas esim. päiväksi jolloin sama toimenpide uudestaan.

Älä hinkkaa liaan kevyesti sillä silloin punaisuus hälvenee ja punastelu näkyy. Rohkeasti vaan. No ymmärään jos naisille on vaikeaa kasvojaan tärvellä. Mutta mä oon mies ja poikana mä olin valmis kokeilemaan mitä vaan. Nyt kukaan ei näe punastelua jak ukaan tuskin muistaakaan sitä (paitsi vanhemmamt) Eikä mun kasvot muutenkaan mitkän komeatoo niin ei paljoa mietityttänyt. EIkä ne siitä miksikään örkinkasvoiksi muutu. Posket vaan on kirsikanounaiset mutta mitäs se ihmetyttää muita kun tätä mahaakin on. Eipähän punastelu näy eikä ainakaan meillä päink ukaan ihmettele mun poskien punaisuutra sillä eihän ne nyt mitkään huomiota herättävän punaiset oo. Niin vaan tarpeeks ettåä punastelun piettöä. Mä asun maalla enkä todellakaan mikään kyläluuta oo niin eipä oo paljon muita jotka ihemttelis. Joskus meen johonkin kyläyapahtumaan ja oon täysin rento ja ilman minkäänlaista stersiiä tai huolta sillä tiedäb että vaikka punasdtelu seuraa mukananni jhauttaan saakka, kukaan ei ikinä näe siöt vaikka olisi kiinni poskipäissäni.

4

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sauli64

nosto

• Sauliton46

Taas tätä hiekkapaperi sontaa. Onko tämä joku lasten uus juttu mitä pitää nettiin suoltaa. Pennut pihalle leikkimään, NYT!

• tatti-jennu

Ole hiljaa kun et tajua mistään mitään. Kyllä huomaa kuka täällä on lapsi.

• Kaikilel punastuhile suosittlen EMilé Coue´n poetä kirjasta öytyy netistä

http://www.teosofia.net/e-kirjat/coue.pdf

tästä on ollut apo u a monille punastujille, itse asiassa kaikki puanstujat jotka ovat lukenee tämän kirjan ja todella syvällisesti perehtyneet tähän menetwlmänä ja harjpoittaneet sitä ovat "selvinneet" eli punastleu on lakannut tyystin tai että he eivät edes huoaa sitä se on yhtä luonnlsta kuin hengitys riippuu siitä tietysti minkä tyyyooinen punastleu on, jos johtuu herkästä ihosta joka punoittaa luonnostaan ja on ohut ja kireä niin ei silloin poista mutta jos iho on tavallien sileä jne ja puanstleu tulee vaan häpestä, poelosta ym tuntesata niin islloin pistaa mutt akutne jo sanoin herkän ihon tapauksessa ei enää huomaa että puastee ja on niin paljon itsevarmyutta ettei enää reagoi tippaakaan siihem tsi muitten kommenteihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      131
      7105
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4350
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3442
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      493
      3096
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      293
      2070
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1733
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1651
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1563
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      176
      1472
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1426
    Aihe