PUNASTELU POIS HIEKKAPAPERILLA

Sauli64

Mä oon nykyään täysin vailla mitään ahdistusta tai muuta oireita mitä nuorena tuli punastelusta johtuen. Hinkkaan aina tarvittaessa KARKEALLA hiekkapaperililla poskiani niin kauan että ne jää punaisiksi taas esim. päiväksi jolloin sama toimenpide uudestaan.

Älä hinkkaa liaan kevyesti sillä silloin punaisuus hälvenee ja punastelu näkyy. Rohkeasti vaan. No ymmärään jos naisille on vaikeaa kasvojaan tärvellä. Mutta mä oon mies ja poikana mä olin valmis kokeilemaan mitä vaan. Nyt kukaan ei näe punastelua jak ukaan tuskin muistaakaan sitä (paitsi vanhemmamt) Eikä mun kasvot muutenkaan mitkän komeatoo niin ei paljoa mietityttänyt. EIkä ne siitä miksikään örkinkasvoiksi muutu. Posket vaan on kirsikanounaiset mutta mitäs se ihmetyttää muita kun tätä mahaakin on. Eipähän punastelu näy eikä ainakaan meillä päink ukaan ihmettele mun poskien punaisuutra sillä eihän ne nyt mitkään huomiota herättävän punaiset oo. Niin vaan tarpeeks ettåä punastelun piettöä. Mä asun maalla enkä todellakaan mikään kyläluuta oo niin eipä oo paljon muita jotka ihemttelis. Joskus meen johonkin kyläyapahtumaan ja oon täysin rento ja ilman minkäänlaista stersiiä tai huolta sillä tiedäb että vaikka punasdtelu seuraa mukananni jhauttaan saakka, kukaan ei ikinä näe siöt vaikka olisi kiinni poskipäissäni.

4

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sauli64

      nosto

    • Sauliton46

      Taas tätä hiekkapaperi sontaa. Onko tämä joku lasten uus juttu mitä pitää nettiin suoltaa. Pennut pihalle leikkimään, NYT!

      • tatti-jennu

        Ole hiljaa kun et tajua mistään mitään. Kyllä huomaa kuka täällä on lapsi.


    • Kaikilel punastuhile suosittlen EMilé Coue´n poetä kirjasta öytyy netistä

      http://www.teosofia.net/e-kirjat/coue.pdf

      tästä on ollut apo u a monille punastujille, itse asiassa kaikki puanstujat jotka ovat lukenee tämän kirjan ja todella syvällisesti perehtyneet tähän menetwlmänä ja harjpoittaneet sitä ovat "selvinneet" eli punastleu on lakannut tyystin tai että he eivät edes huoaa sitä se on yhtä luonnlsta kuin hengitys riippuu siitä tietysti minkä tyyyooinen punastleu on, jos johtuu herkästä ihosta joka punoittaa luonnostaan ja on ohut ja kireä niin ei silloin poista mutta jos iho on tavallien sileä jne ja puanstleu tulee vaan häpestä, poelosta ym tuntesata niin islloin pistaa mutt akutne jo sanoin herkän ihon tapauksessa ei enää huomaa että puastee ja on niin paljon itsevarmyutta ettei enää reagoi tippaakaan siihem tsi muitten kommenteihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe