"Romuveneet vesille" tv-sarja

Romiss

6-kanavalla alkoi juuri mielenkiintoinen "Romuveneet vesille" tositv-sarja.

11

737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RealityKaukana

      Samaa etukäteen käsikirjoitettua jenkkiläistä "reality" sontaa, mitä tulee joka tuutista. Kunpa tulisikin joku asiallinen veneilyä tai veneenrakentamista käsittelevä ohjelma, sitä odotellessa tyydyttävä suomurhiin ja alastomiin..

    • Romiss

      No eipä eka jakson kunnostuksella ollut paljon veneilyn kanssa tekemistä. Asuntovene joka oli lähinnä asuntovaunu ruuhen päällä. Täysikokoinen jääkaappi yms. jotka muka toimivat pienellä aurinkopaneelilla.

    • nettipurjehtija

      Nuo on lskelmoitua, käsikirjoitettua ja näyteltyä draamaa. Aidompaa materiaalia löytyy YouTubesta, mutta silloin pitää osata kieliä, useimmiten englantia.

      Jos haluat seurata veneen kunnostusta, niin etsi YouTubesta kanava Sail Life. Siinä tanskalainen tyyppi kunnostaa vanhaa lasikuitupurkkaria. Juuri nyt on menossa läpeensä vettyneen kannen ydinmateriaalin vaihto. Myöhemmin kesällä on tulossa mm. vettyneen rungon kuivaus ja korjaus, sekä paljon lisää sisustan rakentamista.

    • Suomenveneet

      Eli suoraan ilmeisesti otettu suomen venekalustosta ote.....koska veneitä ei ole suomessa kuin muutama...muut ovat jotain saakelin oksennusjollia...

    • MistäKiristää

      No siinäpäs tuli tyhjentävä oksennus, mistähän moinen harmitus ja paha mieli johtuu? Onko väärä lääkitys vai eikö äiti anna ostaa venettä, tai meneekö rahat kaljaan?

    • Suomen version kuvaukset busterin tehtaalla ovat kuulemma käynnissä.

    • Tasojaonmonia

      Vastaavista autojen tosi-tv:istä on sekä huonoja että hyviä kokemuksia. Jos veneiden kiinnostuksesta sais jonkun lähellekään wheeler dealer-tasoisen jutun niin olis kiinnostavaa, mutta jos lipsahtaa Fast and loud-tasolle niin....

    • Velkaromu

      Täällä Kekkoslovakiassa vois kuvata Romuveneet vesille-sarjan sijaan Romuveneet vesillä-sarjaa. Materiaalista ei ainakaan tulis puutetta.

    • isksKK

      Otaksun että sarjassa veneen korjaamisesta tehdään äärimmäisen hengenvaarallista, aikataulut uhkaavat venyä jatkuvasti ja budjetti ylittyä? Lopussa ollaan kavereita taas ja kaikki meni nappiin.

    • Jo.on.maailma.seonnut

      Odotettavissa joku prkleen "nerokas" kilpailumoodiin kirjoitettu amerikkalaisten tyhjäpäiden kehittämä teeskennelty "alastomat veneremontoijat", josta tyhjäpäät suomalaiset ostavat ylihintaan lisenssin.

      • Torveloiden.maailma

        Amerikklais versiossa tietysti sellainen koko kuvan sotkeva "sensurointi", joka on jenkkien mielestä sitten sitä alastomuutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe