Minulle tuli reilu vuosi sitten keskivaikea akne selkään kun vaihdoin e-pillerimerkkiä. En voi lopettaa pillereitä koska nämä ovat ainoat jotka lopettivat jatkuvan vuosia kestäneen vuotamiseni.
Isoja, kipeitä ihonalaisia patteja oli hartiat ja yläselkä täynnä mutta ne katosivat kun aloin käyttää Benzac/Acnecide voidetta.
Mutta täytyykö minun käyttää tuota nyt ikuisesti etteivät finnit palaa? Muuttaa se jotenkin ihon systeemejä niin että se paranee enkä enää tarvitse voidetta?
Täytyykö aknevoiteita käyttää ikuisesti?
3
144
Vastaukset
- kokemustapiisaa
Mikään muu ei muuta finnien tulemista kuin hormoonitoiminta. Se kun rauhottuu, niin näpyt loppuu. Voiteita ei todellakaan kannata käyttää pitkiä aikoja.
- hdjfc
Jos vain näet finnittömyyden vaivan arvoiseksi niin voit jatkaa voiteiden käyttöä ja toivoa, että jonain päivänä et enää niitä tarvitse . Jotkin ihmiset ovat sokeita, kuuroja, joiltakin puuttuu jalat, toiset joutuvat ottamaan vahvoja kipulääkkeitä joka päivä ja silti kärsivät kivuista jatkuvasti. Jos miettii kuinka paljon huonommin asiat voisivat olla, niin aknekin tuntuu siedettävältä.
- agsd
Siis pointti oli se, että itse kyllä jatkaisin voiteiden käyttöä jos niistä on selvästi apua. Ei se niin paha vaiva ole että pitää joka päivä käyttää niitä voiteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197626Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857285- 955334
- 524875
- 2434393
- 444365
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494356Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284038- 593173
- 482616