Onko tarjous kohdallaan?

pitäämiettiä

2012 mallisesta Yariksesta luvattiin vaihdossa 12700 euroa uuteen Yarikseen, onko sopiva hinta vai voisko jostakin saada enemmänkin, esim muuhun merkkiin?

17

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohti_Hybridiä

Mikä oli auton hinta uutena? Otat siitä -20% 1. vuosi ja sitten -15% jokaiselta seuraavalta vuodelta, tuloksena autosi nettoarvo. Liike vähentää mahdollisesti vielä korjausvaraa. Sanoisin tuon olevan todella hyvä tarjous, vähän liiankin hyvä... taitaa olla trolli taas...

• Laatumerkit

Provo, ei kenenkään Toyotan omistajan tarvitse katsoa muita merkkejä, korkeintaan Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi.

• Loistava_tarjous

Käy pyytämässä tarjous myös muilta merkeiltä! Veikkaan, että vaihtohyvitykset muihin merkkeihin jäisivät paljon alle tuon tarjouksen, joten loistavahan se on.

• ToyotaYlivoimaa

Eipä jääkään. 2012 Yariksesta on paremmat vaihtohyvitykset tarjonneet wikawagen ja Hyndai , mutta kannaatko vaihtaa! En minä ainakaan vaihtaisi .Uusi Yaris on seuraava joskus parinvuoden pääästä.

• olihanSeHuonoProvo

Taitaa aloittaja ostaa 20kpl Priuksia, ei muuten tuollaista hyvitystä voi saada ruostuneesta moposta.

• vitaristi

Hyvä on tarjous tojokippoon !
      11.000 euroa oli vaihtohyvitys 2012 yariksesta keväällä 29t euron hintaiseen autoon.

• yaristelija

Kohtuullinen tarjous.
      Itse henkilökohtaisesti vaihdoin viime syksynä uuteen Yarsuun vanhan -12 mallisen.
      Arvonalennus oli 500€/ vuosi.
      Yarsu pitää hinnan hyvin, on kuin rahaa pankissa.

• Voittoloita

Niin että olet sitten pistänyt rahatkin pankkiin, joka ottaa aina joka kuussa siivun sinun säästöistä omaan taskuun. Mutta mites tämä? Ostin muutama vuosi sitten tonnilla saabin, ajelin sillä 80tkm ja vein liikkeeseen vaihtoon. Sain hyvitystä 3500€.

• EiUskotaSatuja

"Mitäs tämä on" : Satua!

• miekinkö

Itse ostin vuonna 2011 Yariksen 8000 e:lla (oli ajettu 27000 km). Vaihdoin auton vuonna 2016, ja sain hyvitystä 8000e, jolloin oli ajettu vajaa 80000 km. Hyvin oli hintansa pitänyt.

• EiMeneLäpi

Reaaliarvo autollesi on 6000-8000. Ei edes Toyota maksa siitä enempää.

• uneksia.voi

Hyvin varusteltu ja alle 40 tkm ajettu tai sitten Hybrid, ei muuten mahdollista

• ToyotaYlivoimaa

Ihan kohtuullinen tarjous .Mulla myös 2012 Yaris Sol ja Hyndaihin vaihdossa saisi paremmin ,mutta olen senverran tyytyväinen Toyotaan ettei Korealaisiin vaihdu. Ei vielä syytä vaihtaa viatonta autoa uuteen Yarikseen pariin vuoteen ainakaan ja eikös se autoverokin ensivuonna jo putoa.

• Yarikseen_vaihtuu_joskus

Nyt tuli tarjous 11.800 Reno Klioon. Eipä vaihdu ,vaikka Vaimo tykkäs väristä(punainen metallinhohto) Samanlainen minkä vuokrasin viimesyksynä Lanzarotella ja tykkäsin autosta kyllä.

• ToyotaYlivoimaa

Ei kannata ainakaan miettiä merkin vaihtoa ,on senverran luotettavaa laatua ja loistava ajaa! 5. vuotta ilman ainuttakaan vikaa! Ei mulla näin hyvää autoa ole ikinä ollut!!

• Kalorikolle

Ihan mahdoton sanoa, kun en tiedä on autosi manuaali laatikolla ja 1.0 koneella vai hybridi, mutta nyrkkisääntönä että saat about saman tai ehkä -500e kun itse myyt ja sitten siitä uudesta voit tinkaista käteiskaupassa 4-6% pois. Eli tuntipalkoille ja hyville sellaisille pääse jos vaan löydät itse sille ostajan.

Ongelmaksi tulee rahoitus ja yli 10ke autot liikkuvat huonosti koska markkinoilla on paljon tyhjätaskuja jotka tarvitsevat 10ke autoonkin 5 vuoden rahoitusta.

• käkelänkorkaamo

400euroo on aikka palajo mopoautosta 2014 malli farmarii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      374
      3214
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1526
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1312
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1305
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1155
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1062
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      25
      960
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      857
    Aihe