mikä vetää hevosmurkkuja puoleensa alajuoksussa?? onko puussa jokin haju tai maku kun tekevät reikiä joka ikinen vuosi. joku sanoi että lahoava puu on muurahaisen suosikki mutta ei nyt ihan 20 vuodessa pelkat lahoo vai lahooko?
muurahaiset jyrsivät hirteen koloja
4
302
Vastaukset
- waltticolor
kyllä ja ei, alajuoksut ilmeisesti suoraan betonin päällä jolloin märkä kivi kohtaa hirren ja alkaa lahoaminen ja sen muurahaiset tietävät. yhteen aikaan ei huolehdittu eristeen laittamista hirren ja sokkelin väliin jolloin kaksi imevää mutta toinen lahoavaa tavaraa keräävät vettä jolloin heikompi antaa periksi eli hirsi.
kengitys eli alajuoksut vaihtoon jos lahot ja muovi väliin ja uus puu niin loppuu murkkujen teot. - puustapäähän
kuten waltticolorkin epäili, kostea puu kiinnostaa murkkuja, alimmainen hirsi kostea? Perustus leveämpi kuin kehikon ulkoreuna? Jos näin ongelma on valmis.
- Raidit_yms_kokeiltu
Onko tietoa mikä perus-maatalousmyrkky tehoaa hevosmuurahaisiin?
- ohogigih
Baition tai joku siihen suuntaa eli desin purkki 10l vettä ja spruttaa sinne missä murkut oleilevat
Hyvin on tehonnut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374