Mikä on labradorinnoutajan keskimääräinen elinikä? :)
Labradorinnoutaja!
5
6889
Vastaukset
- hassu
empä tiedä tilastoa arvioni olisi 12v ,.oma duffeni eli 8v sit tuli virtsakivet sille. lopetin sen koska ei tullu enään vessassa käynnistä mitään sillä.
- teea
Tuttujen koirien mukaan se keski-ikä olisi jotain 12-13 vuotta. Oma labbis on ihan kohta 13 vuotias ja koko elämänsä on ollut täysin terve. Tästä samasta pentueesta on lähes kaikki elossa ja suurin osa aikaisemmasta pentueesta, jotka alkavat olla jo 15 vuotiaita.
- Nic
Oma labbikseni sekä kaikkien tuttujeni labbikset ovat kuolleet (tai jouduttu terveyden pettäessä lopettamaan) n. 11 v ikäisenä. Eläinlääkärin mukaan keskimääräinen elinikä 11-12 v, jotkut saattavat elää jopa 16 v mutta harvemmin.
- asdasdasdasdasdasdas
meijän labbis eli 15-vuotiaaksi herraksi.
- mammeli75
vanha labbisnarttu jouduttiin lopettamaan nyt tammikuussa 2. päivä. koiralla ikää 13 1/2 v. sen sisarukset elivät 11 v. nyt meillä 2 v vanha labbis ihan "pihalla" kun vanhaa ei olekaan enää kaverina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 39630
- 86557
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70456