Mulla on huomenna kasin lääkärintarkastus. Lääkäri kuulemma jotenkin tunnustelee kivekset. Ei siinä sinänsä mitään mutta tietääkös joku vähän tarkemmin miten se tapahtuu, tehdäänkö se siinä lääkärin edessä seisoessa vai makuulla siinä hoitopöydällä.
poikien lääkärintarkastus
15
5016
Vastaukset
- -----
No mulla ei kasilla tarkastettu alapäätä, kun homma oli kunnossa edellisellä tarkastuksella. Joskus viidennellä-kuudennella.
- poika...
minun ei tarvinnut edes ottaa päällyspaitaa pois. lääkäri vain sanoi "tiputa farkut ja kalsarit alas" ja sitten hän katsoi eka, sitten kosketteli kivekset ja lisäkivekset ja totesi että tavara on laskeutunu ja missään ei ole onkelmia. housut ylös ja muihin testeihin.
- koiranpaska
se tapahtuu 69 asennossa työpöydällä, voi tuntua ensikerran oudolta, mutta kyllä siitä nauttii
- poiku-88
Seisaalteen terkkarin eessä kun se istu. Piti laskee housut polviin ja se sit tunnusteli kivekset. Lisäksi se katsoi vähän siitintäkin, testasi että esinahan sai vedettyä taakse. Ei muuta.
- oli eilen
meillä oli eilen toi tarkastus. mun piti laskee alushousut alas, se kosketteli kiveksii ja veti ton esinahan pippelin päältä taakke. ja sano et noi karvat pitäis kohta alkaa kasvaa.
sit sai nostaa alushousut ylös, ja tehtii muita tarkastuksii. meillä oli tällänen. - Markus L...
oli eilen kirjoitti:
meillä oli eilen toi tarkastus. mun piti laskee alushousut alas, se kosketteli kiveksii ja veti ton esinahan pippelin päältä taakke. ja sano et noi karvat pitäis kohta alkaa kasvaa.
sit sai nostaa alushousut ylös, ja tehtii muita tarkastuksii. meillä oli tällänen... mut lisäks se hiero pippeliä sen verran et se jäykisty. Lääkäri halus katsoa että erektio-asiat on kunnossa.
siis näin meillä:
-kivesten tunnustelu
-esinahka taakse
-hierominen--> erektion tarkastus - EINO
Markus L... kirjoitti:
.. mut lisäks se hiero pippeliä sen verran et se jäykisty. Lääkäri halus katsoa että erektio-asiat on kunnossa.
siis näin meillä:
-kivesten tunnustelu
-esinahka taakse
-hierominen--> erektion tarkastus...joo ja sit kun tulee kunnon erektio niin se ottaa poskeen ja saat tulla sen suuhun.
- Anonyymi
Markus L... kirjoitti:
.. mut lisäks se hiero pippeliä sen verran et se jäykisty. Lääkäri halus katsoa että erektio-asiat on kunnossa.
siis näin meillä:
-kivesten tunnustelu
-esinahka taakse
-hierominen--> erektion tarkastusMeillä on terveystarkastus huomenna ja siellä tehdään:
Pippelin tunnustelu
Esinahka taakse
Ja hierominen ja kattoo että onko erektio asiat kunnossa.
- kysymys
No Aki miten meni lääkärissä?
- Anonyymi
No meillä piyi olla alasti siinä pyödällä ja sitten se lääkäri rupesi tunnustelemaan penistä paskaa siinä oli se että se oli nainen....
- Anonyymi
Meillä se kävi niin, että piti riisua alushoususilleen. Naislääkäri istui ja seisoin sen edessä. Hän vetäisi alushousun kaulusta alas, kohotti kädellään kiveksiä ja nosti housut takasi ylös. Koko hommassa meni ehkä 2 sekkaa. En ehtiny ees hämmästyy. Eikä seissy.
- Anonyymi
Meillä kävi niin, että lääkäri kokeili ja tunnusteli hetken penistä, mittaili sitä katseellaan ja loppujen lopuksi laittoi sen takaisin housuihinsa.
Meihin poikiin hän ei koskenut. - Anonyymi
Lääkäri kurkkasi bokserien kauluksesta että onko kivekset laskeutuneet ja kysyi että meneekö esinahka taakse ja kysyi vielä onko karvoitus alkanut kasvaa siihen sanoin että on mutta ajelen ne pois, siihen antoi muutaman ohjeen miten kannattaa ajella ettei tule ihoärsytystä
- Anonyymi
Minä kieltäydyin kun lääkäri oli vanha nainen ja se pyysi riisumaan ja kysyin miksi ja se sanoi että katsoo alapään ja sanoin että et todellakaan. Närkästyi siitä ja sanoin että osaan huolehtia omasta terveydestäni. En minä nyt ihan kelle tahansa kullia näytä etenkään vanhalle naiselle.
- Anonyymi
Ei aivan kohdalleen. Saimme kerättyä pulloista sen verran rahaa , että voimme ystäväni kanssa mennä tatuointiliikkeeseen kysymään intiimikoru-lävistystä. Ei onnistunut ; maksoi paljon eikä alle 18v. lävistetä . Sattuipa sitten kotonaan iho-värityksiä tekevä aikuinen nainen löytymään . Muuten hyvä , mutta saatuamme kunnon lävistykset (PA piiloon esinahan alle, tietenkin) ; saimme kuulla että koulun terveystarkastukseen terv-hoitajan toimistolla kuuluu myös esinahan tarkastus taakse vedettynä ! Voi sitä häpeän tunnetta . Syksyllä selvisi että tarkastus tuleekin seur. ikäluokalle .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826245
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303753törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283110Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3681681- 331388
- 261312
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11926Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi43911Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11860- 42839