poikien lääkärintarkastus

Aki

Mulla on huomenna kasin lääkärintarkastus. Lääkäri kuulemma jotenkin tunnustelee kivekset. Ei siinä sinänsä mitään mutta tietääkös joku vähän tarkemmin miten se tapahtuu, tehdäänkö se siinä lääkärin edessä seisoessa vai makuulla siinä hoitopöydällä.

15

4487

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

      No mulla ei kasilla tarkastettu alapäätä, kun homma oli kunnossa edellisellä tarkastuksella. Joskus viidennellä-kuudennella.

    • poika...

      minun ei tarvinnut edes ottaa päällyspaitaa pois. lääkäri vain sanoi "tiputa farkut ja kalsarit alas" ja sitten hän katsoi eka, sitten kosketteli kivekset ja lisäkivekset ja totesi että tavara on laskeutunu ja missään ei ole onkelmia. housut ylös ja muihin testeihin.

    • koiranpaska

      se tapahtuu 69 asennossa työpöydällä, voi tuntua ensikerran oudolta, mutta kyllä siitä nauttii

    • poiku-88

      Seisaalteen terkkarin eessä kun se istu. Piti laskee housut polviin ja se sit tunnusteli kivekset. Lisäksi se katsoi vähän siitintäkin, testasi että esinahan sai vedettyä taakse. Ei muuta.

      • oli eilen

        meillä oli eilen toi tarkastus. mun piti laskee alushousut alas, se kosketteli kiveksii ja veti ton esinahan pippelin päältä taakke. ja sano et noi karvat pitäis kohta alkaa kasvaa.
        sit sai nostaa alushousut ylös, ja tehtii muita tarkastuksii. meillä oli tällänen.


      • Markus L...
        oli eilen kirjoitti:

        meillä oli eilen toi tarkastus. mun piti laskee alushousut alas, se kosketteli kiveksii ja veti ton esinahan pippelin päältä taakke. ja sano et noi karvat pitäis kohta alkaa kasvaa.
        sit sai nostaa alushousut ylös, ja tehtii muita tarkastuksii. meillä oli tällänen.

        .. mut lisäks se hiero pippeliä sen verran et se jäykisty. Lääkäri halus katsoa että erektio-asiat on kunnossa.
        siis näin meillä:
        -kivesten tunnustelu
        -esinahka taakse
        -hierominen--> erektion tarkastus


      • EINO
        Markus L... kirjoitti:

        .. mut lisäks se hiero pippeliä sen verran et se jäykisty. Lääkäri halus katsoa että erektio-asiat on kunnossa.
        siis näin meillä:
        -kivesten tunnustelu
        -esinahka taakse
        -hierominen--> erektion tarkastus

        ...joo ja sit kun tulee kunnon erektio niin se ottaa poskeen ja saat tulla sen suuhun.


      • Anonyymi
        Markus L... kirjoitti:

        .. mut lisäks se hiero pippeliä sen verran et se jäykisty. Lääkäri halus katsoa että erektio-asiat on kunnossa.
        siis näin meillä:
        -kivesten tunnustelu
        -esinahka taakse
        -hierominen--> erektion tarkastus

        Meillä on terveystarkastus huomenna ja siellä tehdään:
        Pippelin tunnustelu
        Esinahka taakse
        Ja hierominen ja kattoo että onko erektio asiat kunnossa.


    • kysymys

      No Aki miten meni lääkärissä?

    • Anonyymi

      No meillä piyi olla alasti siinä pyödällä ja sitten se lääkäri rupesi tunnustelemaan penistä paskaa siinä oli se että se oli nainen....

    • Anonyymi

      Meillä se kävi niin, että piti riisua alushoususilleen. Naislääkäri istui ja seisoin sen edessä. Hän vetäisi alushousun kaulusta alas, kohotti kädellään kiveksiä ja nosti housut takasi ylös. Koko hommassa meni ehkä 2 sekkaa. En ehtiny ees hämmästyy. Eikä seissy.

    • Anonyymi

      Meillä kävi niin, että lääkäri kokeili ja tunnusteli hetken penistä, mittaili sitä katseellaan ja loppujen lopuksi laittoi sen takaisin housuihinsa.


      Meihin poikiin hän ei koskenut.

    • Anonyymi

      Lääkäri kurkkasi bokserien kauluksesta että onko kivekset laskeutuneet ja kysyi että meneekö esinahka taakse ja kysyi vielä onko karvoitus alkanut kasvaa siihen sanoin että on mutta ajelen ne pois, siihen antoi muutaman ohjeen miten kannattaa ajella ettei tule ihoärsytystä

    • Anonyymi

      Minä kieltäydyin kun lääkäri oli vanha nainen ja se pyysi riisumaan ja kysyin miksi ja se sanoi että katsoo alapään ja sanoin että et todellakaan. Närkästyi siitä ja sanoin että osaan huolehtia omasta terveydestäni. En minä nyt ihan kelle tahansa kullia näytä etenkään vanhalle naiselle.

    • Anonyymi

      Ei aivan kohdalleen. Saimme kerättyä pulloista sen verran rahaa , että voimme ystäväni kanssa mennä tatuointiliikkeeseen kysymään intiimikoru-lävistystä. Ei onnistunut ; maksoi paljon eikä alle 18v. lävistetä . Sattuipa sitten kotonaan iho-värityksiä tekevä aikuinen nainen löytymään . Muuten hyvä , mutta saatuamme kunnon lävistykset (PA piiloon esinahan alle, tietenkin) ; saimme kuulla että koulun terveystarkastukseen terv-hoitajan toimistolla kuuluu myös esinahan tarkastus taakse vedettynä ! Voi sitä häpeän tunnetta . Syksyllä selvisi että tarkastus tuleekin seur. ikäluokalle .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe