Vanhimmat-huoneen jako

Cmpjk

Chatin mielipidejohtajien kokouksen yksimielisellä päätöksellä on päädytty ehdottamaan YP:lle Vanhimmat-huoneen jakamista Vanhukset Vanha-persut ja Vanhukset Uus-persut -huoneisiin. Muuten ei tule mistään mitään. Tai tulee mutta tappelu.

4

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ponttius

Eikös nimi Vanhimmat jo kerro, minkäikäistä porukkaa siellä käy, miksi ihmeessä sinun sinne pitää tunkea itsesi, jollet ole samaa ikäluokkaa. Joka ikähaarukalle löytyy omahuone ja nuorempaa sakkia.
      Jos koittasit siirtyä sinne ja antasit vanhimpien pitää hauskaa omanikästensä kanssa.
      Mukavia chattäilyjä ikäistesi parissa !!

• flamengomanas

Taas tämä automaatti täällä kommentoimassa ,joka paikkaan ehtii ponttius kälättämään , antakaa hänelle osallistumisestaan jokin mitalli .

• ponttius

En minä nyt niin useasti täällä kommentoi , voisko vaikka joku lääkäri antaa minulle rauhoittavia tai mielialalääkkeitä ,minulla ei mene hyvin koska olen yksinäinen ja masentunut . Voisin kertoa näistä chat henkilöistä juoruja, mutta en jaksa , alkaa väsyttään nuo valvotut yöt , aika menee näitä keskusteluja lukiessa ja chattaillessa , toivon löytäväni ystävän tai jopa puolison chatista .

• kotitarvefilosofi

Vanhuus on tiskiveteen piirretty viiva, hmmmm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisit vihdoin ymmärtää

Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.
      Ikävä
      15
      2371
    2. Onko yhtään

Ikävä mua.
      Ikävä
      101
      1354
    3. Olipa kiva nähdä pitkästä aikaa

Joku ihminen vaan kolahtaa! Ei sille voi mitään!
      Tunteet
      12
      1165
    4. Aitiopaikalle

Kyllä se sinäkin vielä pääset seuraamaan oikein aitiopaikalta ;-)
      Ikävä
      180
      928
    5. Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia

Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue
      70 plus
      127
      817
    6. Kannattaako omaan intuitioon luottaa

Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista
      Ikävä
      66
      812
    7. En tiedä sinusta

Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet
      Ikävä
      23
      690
    8. Ulkomaalainen yrittäjä

Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh
      Varkaus
      17
      689
    9. Olen niiiin vihainen sille naiselle...

Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏
      Suhteet
      14
      686
    10. Onko täällä näkijää?

Olisi yksi kysymys.
      Ikävä
      76
      662
    Aihe