Eli helppo bongin teko ohje ota muovinen pieni ontto putki siihe joku paksumpi muovinen putki kuumaliimat pienen ja paksumman putken kuuma liimalla otat metallisen putken esim noin 5 cm metallisen huuli punan sinne metalliseen putkeen esim vettä tai muuta nestettä laita paksu muovi putki jossa on kuumaliimalla kiinni pieni muoviputki metallisen putken päälle sitten putki lämmitetään hellalla tai sytkällä yli 110 asteiseksi että neste alkaa höyrystymään ime ohuesta muovi putkesta jossa on kiinni paksu muoviputki ja sitten höyryä tulee suuhusi. Siinä oli bongin teko ohje
näin tehdä bongi
10
6831
Vastaukset
- Tekijä555
Muista että ohuen öutken kannattaa olla noin 7 cm ettet polta suutasi
- Tekijä555
Siis putken ei öutken
- ds67uinm
mene töihin
- tekijä555
mee ite homo
- tekijä555
saa oikeen bonginki tehtyy nii et otat muovi pullo sinne 2 reikää toisee putki 5 cm toisee metalli putki 5 cm sit metallista poltat sytkällä ja vesi pullos kiehuu en vitumaisuutani kerro enempää vitun homo idiootit
- ytgrfrg
Mielestäni turhaa työtä alkaa väsäämään itse bongia. Jos itse tekee, kannattaa tehdä ennemmin älyämpäri. Helpompi väsätä, vähemmän vaivaa ja tulee parempi pilvikin kuin bongista.
- Ekekwnwn
Miten älyämpäri tehdään? Otat kolme outkea jotka sopii toistensa sisään. Otat sen keskimmäisen ja kuumaliimaat sinne toisen putken taakse. Sitten otat tyhjän vessapaperiholkin ja kirjekuoren ja kuumaliimaat neljännen putken kiinni ja niin sinulla älyämpäri?
- dfgyhg
Tarvitset ämpärin (vähintään 10l) ja muovipullon (2l Lidlin pullo on hyvä). Muovipullon suuhun tarvitset jonkun metallisen ritilän pesäksi, esim. rautakaupoissa myytävät hanojen päät sopivat hyvin. Teippaat sen ritilän kiinni pullon suuhun, mutta siten, että saat irroitettu sen. Sitten leikkaat pullosta pohjan irti.
Ämpäri täytetään vedellä ja pullon pitää upota lähes kokonaan veteen. Sitten kun pullo on lähes kokonaan veden alla, laitat kukat pesään, sytytät ne ja vedät pikku hiljaa pulloa pois vedestä, mutta et kokonaan pois, ettei savut karkaa. Pullo täyttyy savusta ja kun pullo on täynnä savua, otat pesän pois pullon suulta ja imet kaikki savut keuhkoihin painamalla pullon takaisin veteen. Siis yhdellä imaisulla. Pilvi on intensiivisempi kun vedät kaikki kerralla keuhkoihin.
Kannattaa harjoitella ensin sätkäpuruilla ennen kuin yrität kalliilla kalliilla. - kjiuh
dfgyhg kirjoitti:
Tarvitset ämpärin (vähintään 10l) ja muovipullon (2l Lidlin pullo on hyvä). Muovipullon suuhun tarvitset jonkun metallisen ritilän pesäksi, esim. rautakaupoissa myytävät hanojen päät sopivat hyvin. Teippaat sen ritilän kiinni pullon suuhun, mutta siten, että saat irroitettu sen. Sitten leikkaat pullosta pohjan irti.
Ämpäri täytetään vedellä ja pullon pitää upota lähes kokonaan veteen. Sitten kun pullo on lähes kokonaan veden alla, laitat kukat pesään, sytytät ne ja vedät pikku hiljaa pulloa pois vedestä, mutta et kokonaan pois, ettei savut karkaa. Pullo täyttyy savusta ja kun pullo on täynnä savua, otat pesän pois pullon suulta ja imet kaikki savut keuhkoihin painamalla pullon takaisin veteen. Siis yhdellä imaisulla. Pilvi on intensiivisempi kun vedät kaikki kerralla keuhkoihin.
Kannattaa harjoitella ensin sätkäpuruilla ennen kuin yrität kalliilla kalliilla."Kannattaa harjoitella ensin sätkäpuruilla ennen kuin yrität kalliilla kalliilla. "
Siis kalliilla budilla.
- pääonaivansekaisin
Ei täs ny mitään bongeja jouda kun vedetään kodeiinia ja bentsoja niin että pärisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718