Miksi kun avaa ccleanerin se tarjoaa päivitystä ja ohjaa sinut valmistajan sivuille, mutta kun lataa ja asentaa uusimman version, niin asentaa nykyisen version eikä uusinta. Täytyy siis UUSIN versio käydä hakemassa EI valmistajan omilta sivuilta, miksi asia on näin? Miten on mahdollista että VALMISTAJAN sivuilla EI OLE VIIMEISINTÄ versiota ihmettelenpähän vaan...
Aika mielenkiintoista
13
236
Vastaukset
Se voi olla vaikka haittaohjelma jos jostain muualta latailet.
https://www.piriform.com/ccleaner/version-history- merkillistä
v5.31.6104 tuon se lataa jos hakee uusinta versiota piriformilta, ja filehippo.com ei jaa viruksia ja sieltä löytyi uusin.
merkillistä kirjoitti:
v5.31.6104 tuon se lataa jos hakee uusinta versiota piriformilta, ja filehippo.com ei jaa viruksia ja sieltä löytyi uusin.
Filehippo ei ainakaan aina jaa alkuperäisiä tiedostoja vaan niitä on näpelöity, eli ei ole luotettava vaan roskasivusto.
- jhhjjh
M-Kar kirjoitti:
Filehippo ei ainakaan aina jaa alkuperäisiä tiedostoja vaan niitä on näpelöity, eli ei ole luotettava vaan roskasivusto.
Olen n. 15 v ladannut ohjelmia mm. Filehiposta enkä ole saanut mitään mönjää.
Sensijaan Download.comista tuli vajaa 10 v sitten jotain minkä poistaminenkin oli työlästä.
Mm. näistä saa melko suurella varmuudella jotain skeidaa mukana:
finnish.toggle.com
finnish.ircfast.com
spanish.toggle.com
jne.
Niinkuin @hyväkäsö.immeinen sanoi, niin Filehippo oli Piriformin aikaisempi kakkoslatauspaikka. Ehkä se nosti hintoja niin ettei enää kelvannut. jhhjjh kirjoitti:
Olen n. 15 v ladannut ohjelmia mm. Filehiposta enkä ole saanut mitään mönjää.
Sensijaan Download.comista tuli vajaa 10 v sitten jotain minkä poistaminenkin oli työlästä.
Mm. näistä saa melko suurella varmuudella jotain skeidaa mukana:
finnish.toggle.com
finnish.ircfast.com
spanish.toggle.com
jne.
Niinkuin @hyväkäsö.immeinen sanoi, niin Filehippo oli Piriformin aikaisempi kakkoslatauspaikka. Ehkä se nosti hintoja niin ettei enää kelvannut."Olen n. 15 v ladannut ohjelmia mm. Filehiposta enkä ole saanut mitään mönjää."
Perustuen mihin? Jos paketit eivät ole alkuperäisiä niin silloinhan siellä on jotain sontaa.- perustuen-mihinkään
M-Kar kirjoitti:
"Olen n. 15 v ladannut ohjelmia mm. Filehiposta enkä ole saanut mitään mönjää."
Perustuen mihin? Jos paketit eivät ole alkuperäisiä niin silloinhan siellä on jotain sontaa.Joko sinä taas mussutat mutua?
- jhhjjh
M-Kar kirjoitti:
"Olen n. 15 v ladannut ohjelmia mm. Filehiposta enkä ole saanut mitään mönjää."
Perustuen mihin? Jos paketit eivät ole alkuperäisiä niin silloinhan siellä on jotain sontaa.Ups. Täytyy tarkentaa. Kaikki Filehiposta lataamani ovat olleet alkuperäisen valmistajan sivulta kakkoslatauspaikkana ohjattuja Filehippoon. So. en ole hakenut ohjelmia Filehiposta.
- Samoilijaemoji
Mulla tekee ton saman tarjouksen ja kun klikkaan sivun auki niin se tarjottu päivitys on maksullinen tyrkytys. Vaan ei oo niiiin halpa että menisin siihen!😜
- Trollerson
Älä hyvä mies lataa ohjelmia muualta kuin valmistajan sivulta tai muusta hyvin varmasta lähteestä. :)
Ehkä ainut poikkeus on github, tms. jossa ohjelmat tekijät itse pitää repositooria.- ekdfjnfds
Kyllä lataankin, poikkeuksena tämä ccleaner jonka UUSIMMAN version lataan filehipposta.
- hyväkäsö.immeinen
Jossain vaiheessa Ccleanerin päivitystoiminto tarjosi latauspaikaksi ainoastaan Filehippoa, tämä siis tapahtui Piriformin sivuston kautta.
- hhjhggff
Kas kun ilmaisversion päivitys tehdään aina "No thanks"-kohdasta:
http://aijaa.com/QkWKZM
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659