webbisivu ja valokuvakokoelma

Valokuvaaja90

Olisiko ideoita tällaiseen:
Teen varsin yksinkertaisen webbisivun edulliseen web-hotelliin. Sivustoon liittyy valokuvakokoelmani, jonka pikkukuvat ovat sivulla. Varsinaiset kuvat eivät kuitenkaan läheskään mahdu palvelun tarjomaan sivutilaan 1GB.
Olisiko mahdollista, että kuvat olisivat jossakin pilvipalvelussa tms ja niitä voisi käyttää vain tuon www-sivun kautta. Kuviin ei tokikaan saisi päästä suoraan käsiksi niin että voi ladata kaikki jostain hakemistosta kerralla ohi käyttöliittymän.

5

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhgfhfhfhfhfhfh
      • hhfhghghfhgfhgfhgf

Ilmaiseksi.

• 102030405060

Toki on mahdollista. Riippuu sitten pilvipalvelusta, miten sieltä linkitys on sallittu ja onnistuu.

Perusperiaate on se, että img elementillä kun pistät kuvan esille, niin src kentässä määrittelet mistä kuva haetaan. Se voi ihan hyvin olla eri palvelimella tai osoitteessa kuin itse käyttöliittymä, mikään ei estä sitä.

• valokuvaaja90

Kiitos vastauksista. Flickr tosiaan kiinnostaa. Miten linkitän niin että kuvakokoelmaan ei pääse suoraan ilman nettiliittymääni? Kokoelma www-palvelussa voi olla paikassa, johon ei pääse suoraan mitenkään.

• jggjhjhgjhgjhjhjhgjh

Luultavasti Flickr:ssä ei ole mahdollista piilottaa kuvakokoelmaa tuolla tavalla.
        En kuitenkaan tiedä asiaa sen tarkemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1589
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1394
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1317
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1208
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      53
      1196
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      955
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      817
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      725
    Aihe