Minulla on W123 sedan ´84. Minulla on vilkkujen merkkivalot sellaiset terävät nuolet. Olen muistaakseni huomannut joissakin toisissa samanikäisissä erilaisia vilkkujen merkkivaloja. Ne ovat olleet sellaiset enemmän nuolet jotka eivät mene koko matkaa suoraan. Siis ovat enemmän sellaiset nuolen näköiset eivätkä nuolten sivut mene koko matkaa suoraan. Myös mittariston viisareiden päissä on kromiset nupit. Nämä nupit ovat myös olleet muistaakseni erilaiset toisissa samanikäisissä. Mittariston päällä on tällainen
numerosarja: 87 001 050
Tuon numerosarjan alapuolella on vielä numero 2.
Minusta tuollainen mittaristo näyttää hyvältä ja sopii hyvin, mutta ajattelin vain että onkohan mittaristo vaihdettu jälkeenpäin vai onko ´84 vuosimallissa ollut kahdenlaisia mittaristoja?
W123 ´84 mittaristo
7
350
Vastaukset
- 280E
kolmion malliset merkkivalot vaihtuu nuoliksi jossain vuoden 80 maissa.
- Mersu W123
Siis tällä sivulla on kuva sellaisesta mittaristosta joka on minulla. Siis W123 ´84 sedanissa. Kuuluvatko nuo kuvassa olevat ´84 vuosimalliin?
http://www.angelfire.com/al3/alfie/images1/benz200/benz200more.html- 280E
minun mielestäni -83 ja siitä eteenpäin polttoaine öljynpaine ja lämpömittarin viisarit ovat lyhyemmät kuin tuossa kuvassa mittarin alalaidassa on paikka bensamallien economymittarille. viisarien päissä pitäs olla mustat nappulat ei kromiset.mulla on kaksi tuommosta uudempaa mittaristoa toisessa on sama numero kuin sulla ja toisessa 87001123.
- jarski
Itellä on 1982 w123 ja siinä vilkun merkkivalot on nuolen muotoiset ja viisareiden päissä on tai siis oli krominupit. Nupit maalasin samalla mustiksi, kun maalasin viisarit punaisiksi... 200D:n mittaristo, numeroita 160km/h asti....
- nih
Jotain outoa kysymyksenasettelussa...itsellä on -84 200, ja vilkun merkkivalot on "nuolet" eikä "kolmiot".
Mittaristo on takuulla alkuperäinen.
Muistikuva muutoksesta -80 tienoilla voi pitää paikkaansa.
Ennen tilantekoa Economy-mittarille luovuttiin teksteistä mittarissa. Ensimmäisissä mittareissa oli symbolien sijasta mittarien merkitykset esitetty teksteillä, esim. polttoainemittarissa "tank" ja öljynpaineessa "oel".
Koskas muuten W123:n ratti muuttui ekaa kertaa, koska luovuttiin siitä "sivuilta koristellusta"? - jarski
nih kirjoitti:
Jotain outoa kysymyksenasettelussa...itsellä on -84 200, ja vilkun merkkivalot on "nuolet" eikä "kolmiot".
Mittaristo on takuulla alkuperäinen.
Muistikuva muutoksesta -80 tienoilla voi pitää paikkaansa.
Ennen tilantekoa Economy-mittarille luovuttiin teksteistä mittarissa. Ensimmäisissä mittareissa oli symbolien sijasta mittarien merkitykset esitetty teksteillä, esim. polttoainemittarissa "tank" ja öljynpaineessa "oel".
Koskas muuten W123:n ratti muuttui ekaa kertaa, koska luovuttiin siitä "sivuilta koristellusta"?Eikös se ratti vaihtunut kans joskus -80? Siinä uudemmassa ratissa on muuten w126:n varaosanumero...Ainakin minun 82" mallissa oli uudempi ratti, jonka vaihdoin w124:sen airbag rattiin...
- Silver
jarski kirjoitti:
Eikös se ratti vaihtunut kans joskus -80? Siinä uudemmassa ratissa on muuten w126:n varaosanumero...Ainakin minun 82" mallissa oli uudempi ratti, jonka vaihdoin w124:sen airbag rattiin...
W123 malleja on maailmalla jaoteltu kolmeen
mallisarjaan :
1. = 79- 9/79
2. = 9/79- 9/82 = uusi ratti ja niskatuet (w126),ym.
3. = 9/82 - 85 = uudet penkit, jalopuut ja
suorakaide ajovalot kaikkiin malleihin.
Ohjaustehostin vakiovaruste. ym.
Mielestäni alunperin kyselty vanhempi mittaristo
on tuosta 1. mallisarjasta. Sitten 3. sarjaan
tuli bensoissa lisäksi taloudellisuus-mittari.
Erikseen oli lisävarusteena yhdistetty kello-ja
kierroslukumittari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078