Heippa vaan hartolalaiset

Prinsessa_X

Tiedoksi täten, että minä ja pehmoeläimeni Steve olemme muuttamassa piakkoin pois Hartolasta. Ennen kun kaasuttelen tieheni (PIIP, automerkki sensuroitu) niin haluaisin tämän palstan kautta tietää, kuinka moni jää meitä kaipaamaan.

Laita mielipiteesi perusteluineen mukaan. Jokaisen kuntalaisen mielipide on nyt tärkeä, vaikka se ei lopulliseen päätökseeni vaikuttaisikaan. Myös persut saavat äänestää.

Kerrataanko vielä kysymykset?

1. Haluatko, että minä ja Steve muutamme pois Hartolasta?

2. Jos vastasit kysymykseen "kyllä" niin laita myös perustelut mukaan, miksi juuri minun ja Steven pitäisi jättää tämä uppoamassa oleva laiva

3. Jos vastasir kysymykseen "en", niin perustele kantasi. miksi minun ja Stevenin läsnäolo olisi edelleen suotavaa.

Oikein vastanneiden kesken arvotaan yllätyslahja. Arvonta suoritetaan salaisessa paikassa ja voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti arvonnan tuloksesta. Muille asia ei kuulu.

Nyt lähden puuteroimaan nenäni. Älkääkä vaivatako minua enää kysymyksillänne. Olen kyllästynyt kipparoimaan, soutamaan ja etenkin huopaamaan.

4

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3r23r

      Eipä ole harmainta aavistustakaan henkilöstäsi joten eipä liikuta kuinka tuntematon hahmo liikkuu paikkakuntien välillä eli vaikkapa täältä Sysmään.

      • Prinsessa_X

        Olen erittäinkin tunnettu henkilö ja yrittänyt päästä täältä kapisesta nurkkauksesta ulos monasti, mutta aina löytyy joku, joka heittää kapuloita rattaisiin tai tällä kertaa nimeltä mainitsemattoman autoni renkaisiin. Pehmoleluni Steve nukkuu vieressäni niin kauan ennen kuin nuori rakastajani saa eron entisestä muijastaan ja nai minut. Kylkiäisenä hän saa neljännesosan valtakunnastani, koska hän jo omistaa siitä yhden neljänneksen.


      • Prinsessa_X

        Apropoo... pehmoleluni Steve on vesinokkaeläin. Kenties lähdemme lomamatkalle Australian lämpöön. Ja te, rakkaat alamaiseni... soittakaa PARANOID!


      • ry5qy

        Olet ehkä Kallokosken prinsessa? Se selittäisi jo aika paljon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe