Heippa vaan hartolalaiset

Prinsessa_X

Tiedoksi täten, että minä ja pehmoeläimeni Steve olemme muuttamassa piakkoin pois Hartolasta. Ennen kun kaasuttelen tieheni (PIIP, automerkki sensuroitu) niin haluaisin tämän palstan kautta tietää, kuinka moni jää meitä kaipaamaan.

Laita mielipiteesi perusteluineen mukaan. Jokaisen kuntalaisen mielipide on nyt tärkeä, vaikka se ei lopulliseen päätökseeni vaikuttaisikaan. Myös persut saavat äänestää.

Kerrataanko vielä kysymykset?

1. Haluatko, että minä ja Steve muutamme pois Hartolasta?

2. Jos vastasit kysymykseen "kyllä" niin laita myös perustelut mukaan, miksi juuri minun ja Steven pitäisi jättää tämä uppoamassa oleva laiva

3. Jos vastasir kysymykseen "en", niin perustele kantasi. miksi minun ja Stevenin läsnäolo olisi edelleen suotavaa.

Oikein vastanneiden kesken arvotaan yllätyslahja. Arvonta suoritetaan salaisessa paikassa ja voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti arvonnan tuloksesta. Muille asia ei kuulu.

Nyt lähden puuteroimaan nenäni. Älkääkä vaivatako minua enää kysymyksillänne. Olen kyllästynyt kipparoimaan, soutamaan ja etenkin huopaamaan.

4

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3r23r

Eipä ole harmainta aavistustakaan henkilöstäsi joten eipä liikuta kuinka tuntematon hahmo liikkuu paikkakuntien välillä eli vaikkapa täältä Sysmään.

• Prinsessa_X

Olen erittäinkin tunnettu henkilö ja yrittänyt päästä täältä kapisesta nurkkauksesta ulos monasti, mutta aina löytyy joku, joka heittää kapuloita rattaisiin tai tällä kertaa nimeltä mainitsemattoman autoni renkaisiin. Pehmoleluni Steve nukkuu vieressäni niin kauan ennen kuin nuori rakastajani saa eron entisestä muijastaan ja nai minut. Kylkiäisenä hän saa neljännesosan valtakunnastani, koska hän jo omistaa siitä yhden neljänneksen.

• Prinsessa_X

Apropoo... pehmoleluni Steve on vesinokkaeläin. Kenties lähdemme lomamatkalle Australian lämpöön. Ja te, rakkaat alamaiseni... soittakaa PARANOID!

• ry5qy

Olet ehkä Kallokosken prinsessa? Se selittäisi jo aika paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      127
      4205
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      3002
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2534
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2111
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      255
      1694
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      46
      1626
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1557
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1426
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1420
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1201
    Aihe