Tiedoksi täten, että minä ja pehmoeläimeni Steve olemme muuttamassa piakkoin pois Hartolasta. Ennen kun kaasuttelen tieheni (PIIP, automerkki sensuroitu) niin haluaisin tämän palstan kautta tietää, kuinka moni jää meitä kaipaamaan.
Laita mielipiteesi perusteluineen mukaan. Jokaisen kuntalaisen mielipide on nyt tärkeä, vaikka se ei lopulliseen päätökseeni vaikuttaisikaan. Myös persut saavat äänestää.
Kerrataanko vielä kysymykset?
1. Haluatko, että minä ja Steve muutamme pois Hartolasta?
2. Jos vastasit kysymykseen "kyllä" niin laita myös perustelut mukaan, miksi juuri minun ja Steven pitäisi jättää tämä uppoamassa oleva laiva
3. Jos vastasir kysymykseen "en", niin perustele kantasi. miksi minun ja Stevenin läsnäolo olisi edelleen suotavaa.
Oikein vastanneiden kesken arvotaan yllätyslahja. Arvonta suoritetaan salaisessa paikassa ja voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti arvonnan tuloksesta. Muille asia ei kuulu.
Nyt lähden puuteroimaan nenäni. Älkääkä vaivatako minua enää kysymyksillänne. Olen kyllästynyt kipparoimaan, soutamaan ja etenkin huopaamaan.
Heippa vaan hartolalaiset
4
330
Vastaukset
- 3r23r
Eipä ole harmainta aavistustakaan henkilöstäsi joten eipä liikuta kuinka tuntematon hahmo liikkuu paikkakuntien välillä eli vaikkapa täältä Sysmään.
- Prinsessa_X
Olen erittäinkin tunnettu henkilö ja yrittänyt päästä täältä kapisesta nurkkauksesta ulos monasti, mutta aina löytyy joku, joka heittää kapuloita rattaisiin tai tällä kertaa nimeltä mainitsemattoman autoni renkaisiin. Pehmoleluni Steve nukkuu vieressäni niin kauan ennen kuin nuori rakastajani saa eron entisestä muijastaan ja nai minut. Kylkiäisenä hän saa neljännesosan valtakunnastani, koska hän jo omistaa siitä yhden neljänneksen.
- Prinsessa_X
Apropoo... pehmoleluni Steve on vesinokkaeläin. Kenties lähdemme lomamatkalle Australian lämpöön. Ja te, rakkaat alamaiseni... soittakaa PARANOID!
- ry5qy
Olet ehkä Kallokosken prinsessa? Se selittäisi jo aika paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652