Sanon minä : ei ole ihme että teitä ivataan , on teidän jutut sitä tasoa ettei niitä voi lukea kuin nauraen ja ihmetellen , joka pienestäkin asiasta naristaan ja kirjoitetaan siksi tämäkin tulee tässä.
"Aukinainen kirjoitus "
pilatuksenapuri
2
297
Vastaukset
- Ailakka
Sinun mielipiteesi on hyvä. Olen Sinun kanssa jutellut sätissäkin tästä. Ivan ja pilkan ansaitsemansa siis tarkoitan mistä puhuimme. Ehkä muistat minut siitä seikasta kun kahdestamme naureskelimme että Sätti on toisille Lätti :)
Kirjoita vain edelleen tänne nasevia mielipiteitäsi. Olet hyvä siinä!
PS nimimerkissäni on nikkivihje :) - PuntiusPiluflatus
Juurikin näin kun kaikki matkivat sitä mitä minä minä minä minä teen! Keksikää omat valitukset itse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1632279
Cheek ei enää aio äänestää kokoomusta
"Erityisen pitkästi hän kirjoittaa Palestiinan tilanteesta ja purkaa turhautumistaan siitä, miten ”Suomen valtionjohto s2151722A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su351706Murhamies
31-vuotias Suomussalmella asuva mies epäiltynä murhasta, aikaisemmin kontolla pahoinpitelyjä. Ken lie kyseessä ja kuka u81550- 841525
Voikkaalla käynnissä iso poliisioperaatio
Poliiseja valkoisissa suojapuvuissa ja armeijan väkeä runsaasti paikalla , tyhjentävät omakotitalosta räjähteitä, aseit441421- 941394
Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1421251- 1151125
Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄751099