Sanon minä : ei ole ihme että teitä ivataan , on teidän jutut sitä tasoa ettei niitä voi lukea kuin nauraen ja ihmetellen , joka pienestäkin asiasta naristaan ja kirjoitetaan siksi tämäkin tulee tässä.
Vastaukset 3
- Ailakka
Sinun mielipiteesi on hyvä. Olen Sinun kanssa jutellut sätissäkin tästä. Ivan ja pilkan ansaitsemansa siis tarkoitan mistä puhuimme. Ehkä muistat minut siitä seikasta kun kahdestamme naureskelimme että Sätti on toisille Lätti :)
Kirjoita vain edelleen tänne nasevia mielipiteitäsi. Olet hyvä siinä!
PS nimimerkissäni on nikkivihje :) - PuntiusPiluflatus
Juurikin näin kun kaikki matkivat sitä mitä minä minä minä minä teen! Keksikää omat valitukset itse!
- Anonyymi00003
Joutukaa sielut, on aikamme kallis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791426
- 851293
- 1041038
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.88541Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532