Hiukkaspoltto

Volvolaskeemäkeä

Kuinka volvon kaivukone E mallit toimineet regeneroinnin osalta ? D mallihan vaatii uutta osaa kaiken aikaa.
Näkyy ainakin volvo ce finlandin tulos olevan hurjassa alamäessä. Oliko toimarikin nostanut kytkintä ???
Volvo on pilannut kaiken sen hyvän, mitä samsung sai aikaiseksi.

12

3155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiukkashärskiä

      Ei toimi E mallissakaan. Mutta lehdessä Volvo ce finland laittoi ongelmien syyksi pelkästään OSAAMATTOMAT KULJETTAJAT !
      Minkään muun konemerkin kuin VOLVON päälliköt ei syytä koneidensa ongelmista kuljettajaa !
      Volvolle maarakennuskoneet on niin pieni osa koko palettia, ettei ongelmat kiinnosta. Kuorma-autot tuovat Volvolle hillot, siksi maarakennuskoneiden toimivuudesta ei välitetä.
      Kun eivät ymmärrä koneiden päälle mitään.

      • eeeelc

        Sivusta seuranneena huomannu, että Volvon kaivinkoneet viettää aika paljon aikaa "huollossa"


      • hosamies

        tai palavat


    • ajettu

      Hinnat pilvissä uusilla ja ylimielisyys huollossa vikatapauksissa rupeaa kostautumaan...kilpailijat menee ohi piemmillä kokonaiskustannuksilla ja samoilla ominaisuuksilla......ei enää statussympoli vaan kirous tai taakka....

    • Kat100

      Näyttäis olevan yt:t tulossa ja tulos jyrkässä laskussa. Johtoa lähtenyt kilpailijallekin ja kissan päivät ohi . Toivottavati tyhjäntoimittajat ja paskan puhujat lähtevät mutta epäilen.
      katsotaan löytyykö mitään järkeä tohon pienen piirin sähläykseen jossa jees miehet pität kulissia yllä.

    • Merkkivaihtu

      Mikähän on, että volvo ei saa koneita toimimaan ? Huolto nostaa kädet pystyyn, kun ei taidot riitä.
      Sitten konemyyjät sanovat kirkkain silmin, että ei ole koneissa vikaa ollut. Ongelmat piti olla ohi, kun uudet mallit tuli, mutta kissan paskat, samat vaivat jatkuu vaan...

    • EiUutta

      Päästönormit toivat ongelmia useammalle muullekkin , joten niiden kaa opetellaan elämään .

    • Seisokkialuvassa

      Toimiikohan yksikään volvo maansiirtokone toivotulla tavalla ? Tuskinpa vaan. Eikä volvoa juurikaan kiinnosta konemiesten ongelmat, kun kuorma-autopuoli tuo rahaa ovista ja ikkunoista.

    • Ei.pohjolaan

      Eipä E mallitkaan toimi. Huoltomies toteaa, että hän ei pysty tekemään enempää, yrittäkää pärjätä.
      Se oli kyllä VOLVOlta riman alitus laittaa koneen ongelmat kuljettajien syyksi. Kunka ihmeessä juuri VOLVOIhin on sattunut löytymään ne tyhmimmät kuljettajat.
      Ei vielä koskaan ole tullut silmiin, tai korviin vastaavaa muiden merkkien osalta, että kuljettajat täytyy oikein lehtien palstoilla haukkua.
      Mutta näköjään VOLVOlta voi odottaa mitä vaan.
      VOLVOT on tarkoitettu lämpimiin maihin ja sinne jossa ei päästömääräyksiä ole voimassa. Ikävä kyllä tämä on totuus.

    • kuokkiaon

      Ainakin Keskisessä Suomessa ja Savossa vaikuttavalla ONNEKSI kohta eläköityvällä konemyyjällä on sahajauhot kastuneet...ylimielisyys, paskan puhuminen semmoisista yrittäjistä jotka ei kuulu hänen ns.kaveripiiriin on todella lapsellista...ja eipä tuo homma parane kun joku pojankloppi tulee tilalle...jos ei osata puhelimeen vastata ja takaisinkaan päin soittaa niin voi voi..
      Onneksi Tampereen seudulla tuo konemyynti osataan..:D

    • Tosihuono

      Täytyy olla todella sinisilmäinen, jos Volvon ostaa. Onkohan yksikään kone toiminut ilman separaattori ongelmia. Tuskin.

    • Harrastekuski

      Hei,
      Olen harkinnut 12-16 t pyöräkaivurin ostoa harrastekäyttöön. Tietämätön näistä asioista...
      Olen harkinnut Ew140 koneen hankintaa vm 2000. Koneella aj 18000 tuntia mutta uusi moottori vaihdettu 3000 t sitten. Sekä vakuutusyhtiö oli maksanut kalliin sähköremontin joku vuosi sitten. Mikä tuo ” separaattori” on ja onko siinä jo hiukkaspoltto?
      Vanha omistaja kehui konetta ( hänellä se ei enää ole).
      2. Joku sanoi että osta vanha rempattu Lännen kone -95 vm tms. Siinähän Valmet moottori.
      Olen kovin kiitollinen kaikista ajatuksista.
      Pasi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      951
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      179
      835
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe