Kokemäen yrittäjien yhteistyö

sitoudutaan

Pakko kommentoida, kun jo kaksi paikallismediaa, on tuonut esille hyvinkin erilaiset mielipiteet Kokemäen yrittäjien yhteistoiminnasta.(tai sen puutteesta) Viittaan "sydärissä" olleeseen Suovasen avautumiseen, sekä Valtaväylässä olevaan "vastaukseen".
Tälläkin palstalla on asiaa jo pintapuolisesti sivuttu.
Vuosikymmeniä paikallista yrittäjiä ja yrittäjyyttä seuranneena, voisin kertoa millaista oli ennen. Mennäänpä muisteleen -80 lukua. Esimerkiksi vuonna 1989 kesäkuun alkupäivinä oli
Kyl Kokemäjeltä Saa, teemalla paikallisten yrittäjien messut ammattikoululla. Kaksipäiväiset messut, näytteille asettajia liki 100. Juontajina Jukka Virtanen ja Kari Salmelainen. Nuorempi polvi kysyy, että siis ketä, vanhemmat muistavat kyseessä olleen sen aikaiset superjulkkikset, koko kansan suosikit ja teeveestä tutut. Yhdessä yritettiin ja yhdessä saatiin myös tulosta. Ei ollut vielä "mulle heti kaikki" ilmapiiriä. Vaihtui vuosikymmen ja osa yrittäjistä keksi perustaa Sitoutumattomat tai jonkun vastaavan suljetun kerhon, porukan idea käy ilmi jo nimestä. Jos ei olla valmiita sitoutumaan, ei saada mitään aikaiseksikaan. Säkylässä Kuhistaan, Harjavallassa maankuullut markkinat ja Huittisissa on Hullu Yö. Kokemäellä tapellaan kenen näyteikkunan eteen tuodaan se metrin mittainen kaasugrilli makkaran lämmittämiseen. Ja ilman sitoutumista ja yhteistyötä "markkinoille" ei muuta tulekaan kuin se yksi grilli.

10

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitäsaamitätilaat

      Aika turha antaa mitään vastineita kun paskat on jo housuissa ja hommat kustu.
      Olisi miettinyt ennenkuin lähti kateuttaan kehittelemään selkäänpuukottamista ja kiusaamista.
      Ei tainnut kannattaa kuvitella olevansa maailman napa ja kaikkien showden tähti.
      Onnea vaan hiekkalaatikon reunalle, onko kivaa olla yksin?

      • näinonnähty

        Sehän nauttii tästä kaikesta nyt, saa omaan kateelliseen elämäänsä säpinää ja sisältöä. On aina ollut yhtä ikävä ja ilkeä ihminen, tahallaan sotkee asioita että saa kulisseissa kihistä.
        Ikinä ei häpeä eikä ymmärrä omaa narsistisuuttaan.
        Paras on kun ei ole missään tekemisissä eikä vastaa tuollaiselle, loputon suo.
        Kateus on kauhea tauti.


      • sosiopaattistakos

        Vähiin käy yhteistyökumppanit, kukaan ei halua tuollaisen kanssa alkaa mihinkään, tiedossa kun on selkään puukottamista ja maton jalkojen alta vetämistä. Ei kestä kun joku muu osaa oman työnsä hyvin ja on asiakkaiden suosiossa. Sehän ei sovi ollenkaan tälle draamakuningattarelle. Kukaan ei turvassa tämän naisen paskapuheilta ja keksityiltä jutuilta. Sellaista se on kun yrittää itseään ylentää alentamalla toisia. Säälittävää.


      • osaisiedestyönsä

        Menis vielä jonnekin koulutukseen, hänen käyttämiään kuvia naisista joita "pukee" voisi käyttää esimerkkinä EI NÄIN. Kaikki mahdolliset vartolovirheet näkyvät ja täysin väärin puettuja. On sekin silti yksi tapa saada itsensä näyttämään hyvältä.


    • lauvantai

      Kyl Kokemäjeltä saa.mutta mutta saako pimppiä.

      • köyliiläinen

        Saa kyllä pimpa looraa olen monta kertaa siellä poikennut mutta laadussa on kylllä valittamista ja ei ole yhtä hyväää kuin kauvvattalla.


    • Kummila

      Kummitellaanpa yhteistyönä Kokemäen yrittäjille uudet kummit. Rehellisille yrittäjille palkinnoksi rengasmatka.

    • gullff

      Kauvattalla naiset tykkää naimisesta on sit aviosa tai ei.

      • mopopappa

        Kauvvattalla on parhaat naiset eivät ole mitään löysiä vaan on puristuksia kuin pappa tunturissa.


    • kuuskytlukulaine

      Sillon ku Nortiola oli lääkärinä Kokemäjellä niin ei tarvittu mieli ala lääkkeitä. Nykyjään joka toinen käyttää jottain huimaavaa ainetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      233
      1800
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1403
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1085
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      940
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      811
    Aihe