Kokemäen yrittäjien yhteistyö

sitoudutaan

Pakko kommentoida, kun jo kaksi paikallismediaa, on tuonut esille hyvinkin erilaiset mielipiteet Kokemäen yrittäjien yhteistoiminnasta.(tai sen puutteesta) Viittaan "sydärissä" olleeseen Suovasen avautumiseen, sekä Valtaväylässä olevaan "vastaukseen".
Tälläkin palstalla on asiaa jo pintapuolisesti sivuttu.
Vuosikymmeniä paikallista yrittäjiä ja yrittäjyyttä seuranneena, voisin kertoa millaista oli ennen. Mennäänpä muisteleen -80 lukua. Esimerkiksi vuonna 1989 kesäkuun alkupäivinä oli
Kyl Kokemäjeltä Saa, teemalla paikallisten yrittäjien messut ammattikoululla. Kaksipäiväiset messut, näytteille asettajia liki 100. Juontajina Jukka Virtanen ja Kari Salmelainen. Nuorempi polvi kysyy, että siis ketä, vanhemmat muistavat kyseessä olleen sen aikaiset superjulkkikset, koko kansan suosikit ja teeveestä tutut. Yhdessä yritettiin ja yhdessä saatiin myös tulosta. Ei ollut vielä "mulle heti kaikki" ilmapiiriä. Vaihtui vuosikymmen ja osa yrittäjistä keksi perustaa Sitoutumattomat tai jonkun vastaavan suljetun kerhon, porukan idea käy ilmi jo nimestä. Jos ei olla valmiita sitoutumaan, ei saada mitään aikaiseksikaan. Säkylässä Kuhistaan, Harjavallassa maankuullut markkinat ja Huittisissa on Hullu Yö. Kokemäellä tapellaan kenen näyteikkunan eteen tuodaan se metrin mittainen kaasugrilli makkaran lämmittämiseen. Ja ilman sitoutumista ja yhteistyötä "markkinoille" ei muuta tulekaan kuin se yksi grilli.

10

803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitäsaamitätilaat

Aika turha antaa mitään vastineita kun paskat on jo housuissa ja hommat kustu.
      Olisi miettinyt ennenkuin lähti kateuttaan kehittelemään selkäänpuukottamista ja kiusaamista.
      Ei tainnut kannattaa kuvitella olevansa maailman napa ja kaikkien showden tähti.
      Onnea vaan hiekkalaatikon reunalle, onko kivaa olla yksin?

• näinonnähty

Sehän nauttii tästä kaikesta nyt, saa omaan kateelliseen elämäänsä säpinää ja sisältöä. On aina ollut yhtä ikävä ja ilkeä ihminen, tahallaan sotkee asioita että saa kulisseissa kihistä.
        Ikinä ei häpeä eikä ymmärrä omaa narsistisuuttaan.
        Paras on kun ei ole missään tekemisissä eikä vastaa tuollaiselle, loputon suo.
        Kateus on kauhea tauti.

• sosiopaattistakos

Vähiin käy yhteistyökumppanit, kukaan ei halua tuollaisen kanssa alkaa mihinkään, tiedossa kun on selkään puukottamista ja maton jalkojen alta vetämistä. Ei kestä kun joku muu osaa oman työnsä hyvin ja on asiakkaiden suosiossa. Sehän ei sovi ollenkaan tälle draamakuningattarelle. Kukaan ei turvassa tämän naisen paskapuheilta ja keksityiltä jutuilta. Sellaista se on kun yrittää itseään ylentää alentamalla toisia. Säälittävää.

• osaisiedestyönsä

Menis vielä jonnekin koulutukseen, hänen käyttämiään kuvia naisista joita "pukee" voisi käyttää esimerkkinä EI NÄIN. Kaikki mahdolliset vartolovirheet näkyvät ja täysin väärin puettuja. On sekin silti yksi tapa saada itsensä näyttämään hyvältä.

• lauvantai

Kyl Kokemäjeltä saa.mutta mutta saako pimppiä.

• köyliiläinen

Saa kyllä pimpa looraa olen monta kertaa siellä poikennut mutta laadussa on kylllä valittamista ja ei ole yhtä hyväää kuin kauvvattalla.

• Kummila

Kummitellaanpa yhteistyönä Kokemäen yrittäjille uudet kummit. Rehellisille yrittäjille palkinnoksi rengasmatka.

• gullff

Kauvattalla naiset tykkää naimisesta on sit aviosa tai ei.

• mopopappa

Kauvvattalla on parhaat naiset eivät ole mitään löysiä vaan on puristuksia kuin pappa tunturissa.

• kuuskytlukulaine

Sillon ku Nortiola oli lääkärinä Kokemäjellä niin ei tarvittu mieli ala lääkkeitä. Nykyjään joka toinen käyttää jottain huimaavaa ainetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe