OOTTAKO NYT YLPEITÄ OMASTA POJASTANNE

utelias234

Nyt on kysyttävä Kempeleen väeltä että oottako työ ylpehiä omasta pojastanne, Sipilästä?

16

376

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunnetaan

Methän tään miehen luonto tiiettiin jo entuuvestaan. Olevinnaa suuri johtaja ja pomo iliman ittetuntoo. Säälimmä Suomen kansaa.

• ystävällisyyspalkitaan

Yle Radiossa uutisoitiin torstaina 22.06.2017 keskustan kannatus laskenut taas.
        Vihreätkin jo keulii kärkituntumaan, mikä ei olekaan ollenkaan ountoa.

Halla-ahon puolue voimyös hyvin!

• peruSyhteistyön_loppu

Tämän minä ennustin 2015. "Pitkien puukkojen yö" ja kaappausyritys, josta jäi vain savuava raunio valtaajille. Halla-aholaiset tekivät kaappauksensa Neuvostoliitosta peräisin olevilla opeilla.

Todella taitava vastaoperaatio. Taisteluun osaliistuneet toimivat hyvin yhteen ja uhrivalmius oli huipussaan. Täydellinen murskaus. Loput tuhotaan mottitaisteluissa.

Hyvästi kirkkoschlaavi, hyvästi schuhuächät.

• mautontajunttimaisuutta

Sehän on kun halivuuti tähti. Kirmasee lentokonella ilmojen halki ja tekee u-käännöksiä turkusessa. Kaikki toiminta on epätorellista normaalille ihmiselle.
      " ny mä lähen kyll pressalle esittelee kirjeitäni"

• älytöntätöytäilyä

Kenenkähän polttoainerahoilla lenteli ja onko edes lupaa lennellä yksin, kun eikös lentolupa ole keskeneräinen.
      Mitähän Jumala tästä tykkää, hyi hävetköön uukkarin tekijä!

• exlessu

just iltiksessä,30milj,nostanut yhteiskunnan varoja,en kommentoi

• exlessu

nyt kohta on sopivaa,lessut poistuu raitilta,anteeksi pyyntö reissulle menevät poriin

• koittakaanytjoymmärtää

Edelleen.... Sipilä ei ole vanhoillislestadiolainen eikä niinollen varmaankaan mene Porin
        suviseuroihin.

• suviseuroihin

Oli jo kuulemma lentämässä Poriin omalla koneella, mutta luki täältä ettei olekaan vanhoillislestadiolainen ja teki U käännöksen.

• euroja

ei se on kiinassa hoitamassa omia ja suvun pisneksiä,eikö se ollut vuosisittenkin

• eimikko

enlannilla on nyt niin isopaatti,että kaikki suomen hävittäjät mahtuu kerralla kyytiin,kaikki 60kpl onsevaan suurta maailmalla

• lestapaska

Ei lesta sipulia näkynyt suviseurassa, se pentele taas petti meidät,oli varmaan kiinassa panemassa huoratalossa ja varmaan käytti kumia. Kepu pettää aina ja lesta ainakin.katsoi varmaan jotain aikuisviihdettä televisiosta!

• eikköä

TAAS SIELLÄ TEIDÄN POIKEE KÄÄNSI LENTOKONEENNOKAN,ELI SOTE VALINNANVAPAUS UUTEEN uskoon

• TeotPuhuuPuolestaan

Meidän oma Sipuli on Toiminnan Mies,eikä mikään tyhjänpuhuja.Meidän oma poika ei ole mikään paskanjauhaja,vaan vie Projektit maaliin asti,eikä ole mikään Takinkääntäjä.

• POISVIRALTA

Paskanjauhajan pahuudenkätyrin kädet täynnä kärpäsiä parin päivän päästä.. kun haju yltyy

• Pilottia

Saanut koko suomen sekaisin,niin ettei kannata paljon kehuskella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe