toimittaja: Jari Lindström, päivää!
Jari Lindström: päivää, päivää!
t: Olitte hetki sitten persu, nyt olette uuden vaihtoehdon ministeri, sanottavanne siitä?
JL: Olen kyllä, itseasiassa olen herra ministeri.
t: asia selvä. Jauhakaa nyt tunti paskaa Jyväskylän puoluekokouksesta, jos niin haluatte.
JL: ... jauhaa tunnin paskaa...
t: (tunnin kuluttua) aika on loppunut, lopettakaa.
JL: jatkaisin vielä.
t: ette saa.
JL: vittu... anteeksi, voi harmi, vielä olisi sanottavaa löytynyt, olisin sanonut Jussi Halla-ahoa N -sanalla.
t: mennään toiseen asiaan. Millainen mies olette omasta mielestänne?
JL: Olen älykäs, itseasiassa olen älykkäämpi vertaisiani. Voikkaalla työssä ollessani piti mennä oikein vessaan, etten olisi kuullut heikkolahjaisten paperimiesten suunsoittoa ja jatkuvaa työnjohtoon kohdistuvaa halveksuntaa. Itse olen moisen yläpuolella. Enkö olekin upea mies?
t: minä kysyn ja te vastaatte, kiitos. Koulusivistyksenne, jos sitä on?
JL: olen kansakoulun käynyt. osaan puhua ja kirjoittaa, siis kirjoittaa jotain kuten nimeni, ei ministerin tarvitse muuta.
t: onko teillä erityistaitoja?
JL: mitä ne ovat?
t: olette mielestänne älykäs, mutta ette osaa mitään, kiinnostavaa. Halveksitteko Perussuomalaisiin jääneitä?
JL: halveksin Halla-ahoa, hän on tyttö miehen vartalossa, muut persut ovat pelkästään pellejä.
t: halveksitteko jostain myös itseänne?
JL: (miettii pitkään) Ehkä siitä, että en Voikkaalla näpäyttänyt työnjohtoa heidän virheistään. Voikkaan työnjohto oli heikkolahjaista kaikki tyynni.
t: oletteko huomannut olevanne lievästi narsisti?
JL: minä puhun vain niin totta kuin osaan.
t: jatkosuunnitelmanne?
JL: aion pysyä työmisterinä vielä useita kausia, oli sitten päänimisterinä kuka tahansa! Suomen kansa on niin tyhmää, että se äänestää minut loppuelämäksi eduskuntaan.
t: on teillä luulot. Kenestä ryhmässänne on ainesta presidentiksi?
JL: Sauli jatkakoon, mutta sitten on johtajamme Simon Elon aika.
t: viimeinen kysymys, oletteko itse rasisti tai oletteko koskaan olleet rasistinen?
JL: En sano tuohon mitään, mutta sen minä sanon, että kuusankoskelaiset on kyllä idiootteja!
t: kiitos haastattelusta.
JL: kikkelis kokkelis persut!
Jari Lindströmin avoin haastattelu
2
217
Vastaukset
- ström-suku
Minä en ole mikään idiootti, vaikka olen Kuusankoskelta!
t. mies lindströmin suvusta - nobeliautomaatti
haastattelu.
toimittaja: oletteko täältä?
X: mistä?
toimittaja: täältä.
X: missä se on?
toimittaja: no tässä.
X: jaa.
toimittaja: nytkö?
X: vaikka.
toimittaja: mennään tuonne.
X: joo, mennään vain, sitten ei olla enää tässä ja minä saan.
toimittaja: minäkin saan.
X: ja minä.
toimittaja: ja minä.
X: ja minä.
toimittaja: jaa.
X: en jaksa enää, onko sinulla nenäliinaa.
toimittaja: ei minulla ole, koska minulla ei ole nenää, mutta saanko pyyhkiä blogiini?
X: sama se, pääasia että tulee jälki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303411Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71460Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131443Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241225Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34863Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60849
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66834Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97798Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.119795