Jari Lindströmin avoin haastattelu

kikkeliskokkeliskikkelis

toimittaja: Jari Lindström, päivää!

Jari Lindström: päivää, päivää!

t: Olitte hetki sitten persu, nyt olette uuden vaihtoehdon ministeri, sanottavanne siitä?

JL: Olen kyllä, itseasiassa olen herra ministeri.

t: asia selvä. Jauhakaa nyt tunti paskaa Jyväskylän puoluekokouksesta, jos niin haluatte.

JL: ... jauhaa tunnin paskaa...

t: (tunnin kuluttua) aika on loppunut, lopettakaa.

JL: jatkaisin vielä.

t: ette saa.

JL: vittu... anteeksi, voi harmi, vielä olisi sanottavaa löytynyt, olisin sanonut Jussi Halla-ahoa N -sanalla.

t: mennään toiseen asiaan. Millainen mies olette omasta mielestänne?

JL: Olen älykäs, itseasiassa olen älykkäämpi vertaisiani. Voikkaalla työssä ollessani piti mennä oikein vessaan, etten olisi kuullut heikkolahjaisten paperimiesten suunsoittoa ja jatkuvaa työnjohtoon kohdistuvaa halveksuntaa. Itse olen moisen yläpuolella. Enkö olekin upea mies?

t: minä kysyn ja te vastaatte, kiitos. Koulusivistyksenne, jos sitä on?

JL: olen kansakoulun käynyt. osaan puhua ja kirjoittaa, siis kirjoittaa jotain kuten nimeni, ei ministerin tarvitse muuta.

t: onko teillä erityistaitoja?

JL: mitä ne ovat?

t: olette mielestänne älykäs, mutta ette osaa mitään, kiinnostavaa. Halveksitteko Perussuomalaisiin jääneitä?

JL: halveksin Halla-ahoa, hän on tyttö miehen vartalossa, muut persut ovat pelkästään pellejä.

t: halveksitteko jostain myös itseänne?

JL: (miettii pitkään) Ehkä siitä, että en Voikkaalla näpäyttänyt työnjohtoa heidän virheistään. Voikkaan työnjohto oli heikkolahjaista kaikki tyynni.

t: oletteko huomannut olevanne lievästi narsisti?

JL: minä puhun vain niin totta kuin osaan.

t: jatkosuunnitelmanne?

JL: aion pysyä työmisterinä vielä useita kausia, oli sitten päänimisterinä kuka tahansa! Suomen kansa on niin tyhmää, että se äänestää minut loppuelämäksi eduskuntaan.

t: on teillä luulot. Kenestä ryhmässänne on ainesta presidentiksi?

JL: Sauli jatkakoon, mutta sitten on johtajamme Simon Elon aika.

t: viimeinen kysymys, oletteko itse rasisti tai oletteko koskaan olleet rasistinen?

JL: En sano tuohon mitään, mutta sen minä sanon, että kuusankoskelaiset on kyllä idiootteja!

t: kiitos haastattelusta.

JL: kikkelis kokkelis persut!

2

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ström-suku

Minä en ole mikään idiootti, vaikka olen Kuusankoskelta!

t. mies lindströmin suvusta

• nobeliautomaatti

haastattelu.
      toimittaja: oletteko täältä?
      X: mistä?
      toimittaja: täältä.
      X: missä se on?
      toimittaja: no tässä.
      X: jaa.
      toimittaja: nytkö?
      X: vaikka.
      toimittaja: mennään tuonne.
      X: joo, mennään vain, sitten ei olla enää tässä ja minä saan.
      toimittaja: minäkin saan.
      X: ja minä.
      toimittaja: ja minä.
      X: ja minä.
      toimittaja: jaa.
      X: en jaksa enää, onko sinulla nenäliinaa.
      toimittaja: ei minulla ole, koska minulla ei ole nenää, mutta saanko pyyhkiä blogiini?
      X: sama se, pääasia että tulee jälki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      176
      2145
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      38
      1503
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1184
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      942
    5. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      254
      883
    6. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      866
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      812
    8. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      745
    9. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      733
    10. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      209
      707
    Aihe