Hei.Elikkäs onko Ok jos teen joka päivä vatsoja?Oon siis 11v.Aamulla joku 200 ja illal Sma.Oon väsynyt mun vatsaan.En jaksa joka päivä pitää vatsaa sisällä.En voi mennä uimaan tämmösellä vatsalla.Jopa housut näyttää tyhmältä täl vatsal?Onko Ok?Ja aion mennä joka viikko joka päivä tai pari kertaa viikos kävelee jonkun 1 h kun nyt kesäl,ei mitää tekemist.(tyttö oon)Siis tarkotan et jos se vaikuttaa pituus kasvuun.Kun haluisin olla 170-173pitkä.
Onko ok?jos
7
142
Vastaukset
- asdfsegg
Onko päämäräsi jotain tällaista http://www.iltalehti.fi/urheilu/2014112818874596_ur.shtml?
- MietinVaa
Ei oo,mut et vatsalihakset ois hyvät,kyl se varmaa siitä pienenee....Mutta,vaikuttaako se pituuskasvuun?
Kysytkö lupaa? Et saa tehdä sitä. Sinua vanhempana kiellän sinua totaalisesti. Et ikinä saa tehdä yhtäkään vatsalihasliikettä. Kuulitko? Eei ikinä.
- MietinVaa
On lupa.
- MietinVaa
Miksi en?Teen hahahhahahahahhahahahaahha,Haluaisin tietää miksi en saa:)
Lihas kasvaa, kun se lepää. Jos vedät treenisi överiksi, niin poltat kyllä energiaa, mutta kuntosi ei kehity. Lisäksi altistat itsesi rasitusvammoille.
200 vatsalihasliikettä aamuin ja illoin ON täysin överiä.- bimboleioooo
Tee mitä lystäät. Muutaman vuoden päästä olet rapakuntoinen siideripissis ja reilun kymmenen vuoden päästä oletkin jo läski yh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2702115Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha2511485- 411239
- 571144
Millaista on elää masentuneen rinnalla? Annen pikkuveli teki itsemurhan: "Viimeisenä päivänä..."
Anne kertoo koulukiusatusta ja lopulta itsemurhan tehneestä pikkuveljestään Akuutti: Masentuneen rinnalla -ohjelmassa.6887Se tuntuu niin väärältä
Mutta kaipaan sinua, mies. Eli tarvitsen sua. Olisit järkyttynyt, jos tietäisit, että ajattelen sinua joka päivä.32860Ohhoh! Maajussi-Pekka avautuu fyysisestä läheisyydestä Reetta-morsion kanssa: "Ja sitten..."
Oi, onnea matkaan Pekka ja Reetta! Maajussi-Pekka teki lopullisen valintansa ja hänelle sopiva morsio on punatukkainen R6815- 43796
etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!47670Kuljen usein mielessäni niissä maisemissa
missä sinä nainen asut, ja usein on vahva tunne, että kuulut minulle. Tunnut tosi läheiseltä ja tutulta, juuri oikealta.28662