Laajenee ja tarvitsisi kaikkien apua. Paikka on ainutlaatuinen koko Suomessa.
https://youtu.be/RQVmgOomMG4
On siellä muutakin hauskaa toimintaa:
https://www.youtube.com/results?search_query=lahti cruising 2017
Lahti on Suomen Jenkkipääkaupunki.
Suomen moottoripyörämuseo
12
1331
Vastaukset
- Fatmuseum
Mulla sama homma, mä myös laajenen koko ajan ja alan olee jo ainutlaatunen. Voisko joku jeesata ruokalaskuissa ku menee nii paljo rahaa ruokaa.
Ihan vinkkinä et yritystoiminnan pitäisi yleensä perustua kannattavuuteen, eikä kerjuuseen. - BFGoodrich1
Olen ylpeä kun Lahdessa on tämmöinen ainutlaatuinen paikka, joka jo itsessään pelkästään houkuttelee kymmeniätuhansia turisteja vuodessa kaupunkiimme. Museo on enemmän kuin vain moottoripyöristä kiinnostuneiden kohtaamispaikka. Sen yhteydessä toimiva Ace Cafe (Corner) nauttii maailmalla vahvaa kulttimainetta alan piireissä! Näitä ei Suomeen enempää tule. Ja mikä hienointa, vahva Amerikan kulttuurin vaikutus näkyy ja tuntuu, kun toinen toistaan hienompia jenkkejä pyörii kulmilla ja alan tapahtumia piisaa. Rock!
- Xlperseitä
" vahva Amerikan kulttuurin vaikutus näkyy ja tuntuu " . Nyt kannattaa hakeutua hoitoon ja äkkiä, ei se meno Ameriikassa ole pelkkää onnenpäivää ja american graffitia. Vai tarkoititko alkuperäiskansojen reservaatteihin siirtoa ja muuta nöyryytystä? Ghettoblasteri olalla jammailevia gangstoja museon piha täynnä, sekö haaveena?
- paraspaika
Saisivat nyt tehdä sen kävelytien sieltä suoraan ankkurin alueelle kuten on suunnitelleet. Pääsisi mukkulan kartanolta kävelee rantaa pitkin jalkarantaan saakka. Pitäisi siivota Moottoripyörämuseolta mukkulaan pois kaikki romuveneet ja trailerit sieltä pois. Veneetkin voisi säilyttää vaikka jossain pellolla talven. Ei rantaa siihen tarvitse. Turhan iso tyhjä parkkipaikka kanssa siellä moottoripyörämuseolla. Vähän pienempi ja voisi asfaltoida sen niin olisi enemmän tilaa polttaa kumia kun nyt on vain se pieni asfaltoitu alue ja rannalle joku kymmenen metrin viherkaista niin ei likaiset hulavedet valu järveen. Ei ole kiva syödä kalaa joka on syönyt mikromuoveja kun sieltä saa hyvin kalaa siitä joen suulta ja siihen rannalle voisi tuoda asuntoveneitä. Grillejäkin voisi tuoda pitkin rantaa ja penkkejä. Mut kun kaupunki ei tee mitään.
- puolinen
Nehän voisi hakea tukea valtiolta kerätyistä moottoripyörien käyttöveroista perustetusta rahastosta.
- R_Routo
Amerikka on hyvä maa, siellä tuoksuu paskakin piparmintulle!
- P.Alkaton
Kunhan ilmatteeksi vaan saa, niin hyvä...
Maksa ite kuule museos ootko niin persaukinen että pitää kerjätä ? Myy kuule talos ja muu omaisuus jos on pakko laajentaa museoos, niin ne muutkin yrittäjät joutuvat tekemään. Jollain on vaan pokkaa kerjätä johonkin vitun museeon, tuu kuule omillas toimeen tai pistä lappu luukulle saadaan niemeen rauha siltä mölinältä.
- SonsOAnarchy
Museosta on kyse ja ei kukaan voi olla niin juntti ettei ymmärrä miksi on tärkeää saada mennyttä talteen jälkipolville. Lahden päättäjät on tietysti tunnetuin esimerkki juntteudesta kun ovat tuhonneet vanhaa Lahteä minkä kerkiävät. Museot on kuin aikakoneita jotka siirtävät menneitä asioita tulevaisuuteen lapsillemme, lapsenlapsillemme jne.
Ace Corner järjestää näitä muita tapahtumia ja niistä voi olla puolesta tai vastaan eikä rahat sinne mene. Mutta kuten kaikessa, jos ei miellytä voi pysyä kaukana. Aivan samoin jos ei joku televisio ohjelma kiinnosta niin voi sulkea television. Aina on ihmisiä jotka on kieltämästä asioita jotka ei itseä kiinnosta. Annetaan mielummin kaikkien kukkien kukkia. - Anonyymi
SonsOAnarchy kirjoitti:
Museosta on kyse ja ei kukaan voi olla niin juntti ettei ymmärrä miksi on tärkeää saada mennyttä talteen jälkipolville. Lahden päättäjät on tietysti tunnetuin esimerkki juntteudesta kun ovat tuhonneet vanhaa Lahteä minkä kerkiävät. Museot on kuin aikakoneita jotka siirtävät menneitä asioita tulevaisuuteen lapsillemme, lapsenlapsillemme jne.
Ace Corner järjestää näitä muita tapahtumia ja niistä voi olla puolesta tai vastaan eikä rahat sinne mene. Mutta kuten kaikessa, jos ei miellytä voi pysyä kaukana. Aivan samoin jos ei joku televisio ohjelma kiinnosta niin voi sulkea television. Aina on ihmisiä jotka on kieltämästä asioita jotka ei itseä kiinnosta. Annetaan mielummin kaikkien kukkien kukkia.Se kaukana pysyminen ei onnistu kaikilta, ei etenkään jos sattuu olemaan Lahden satamapäällikön virassa, mutta moottoripyörät ja niitä näytillä pitävän museon toiminta ei sattumalta kiinnosta tai miellytä.
Sääntö-Suomi
Ma 25.04.2022 klo 02.40, Sub
Kausi 1, 7/10. Sääntö-Suomessa kummastellaan miksi Lahdessa tulee kiistaa, kun paikallinen yrittäjä (Riku Routo) ja satamapäällikkö lukevat sääntöjä eri tavalla.
- Anonyymi
Nykyään Riku Routo on satamapäällikkö ja muut tottelee tai itkee. Haluaisin nähdä jonkun joka pystyy hänelle jotain vastaan sanomaan. On hyvää pataa moottoripyöräjengin kanssa sekä syöttää ja juottaa Lahden kermaa. Roudon klaani tulee hallitsemaan aikanaan koko Lahtea, ehkä valtakunnan politiikassakin, saatte nähdä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559