Kukakohan älyn jättiläinen ajaa mönkijällä Virojoella kuin hullu? Mm. koulun pihalla sellaista kyytiä, että jos nurkan takaa juoksee vaikkapa lapsi eteen niin katastrofi on valmis. Nyt järkeä siihen touhuun ennenkuin jotain käy!
Mönkkärikuski haloo!!!
31
4971
Vastaukset
- Ajanmissähaluun
Paljon auttaa jos tänne suoli 24 kirjoittaa haloo pahvj.
- epäilijä123
Minkä värinen ja mallinen on tämä kyseinen ajoneuvo, saattaisi olla tiedossa tämä henkilö :)
- Kylmietiiänkunnäin
Se on sellainen vaaleenvihreä tummaa molemmissa päissä ja 4 pyöräinen.
- Sukurutsaus-
Kuskilla on iso pää ja suippokorvat.
- HaminanRouva
Teilläpäin taitaa toi isopäisyys ja suippokorvaisuus olla yleistäkin .
- möllikälänkingi
Joku saman tason virolahtelainen kuin mutkin suippokorvat!
- Miehikkälän_älykkö
Alkuperäisväestön ennenaikainen siemensyöksy.
Mitä uutta tuossa on?- osmo67
Ei mitään.
- Ghettoboi
Ootte v***n tyhmiä
- Nakkipiiras
Mulla on suippo pää
- Virojoenrouva
Juu minunkin pää on kartion muotoinen vähän huono muoti kun kävelee liikenteessä koska ihmiset luulee minua liikennemerkiksi mutta onneksi minulla on parempaa tekemistä kuin itkeä netissä mönkiästä joka on lapsellista :)
- Hehehhege
Oot trolli äijä
- Joojooooh
Olen itsekkin suunnitellut mönkijön ostoa mutta en tiedä mikö on hyvä merkki/malli ja aijon ajaa kovaaa
- VIROJOJENMIÄS
Ei ne myy velaksi tollaiselle lukihäiriöiselle jolla vielä suipot korvat niin minkäänlaista mönkiää korkeintaan kondoomi paketin voisit saada ja senkin säälistä.
- Joojoooh
VIROJOJENMIÄS kirjoitti:
Ei ne myy velaksi tollaiselle lukihäiriöiselle jolla vielä suipot korvat niin minkäänlaista mönkiää korkeintaan kondoomi paketin voisit saada ja senkin säälistä.
Joo suunnittelin ostaa mönkiän klarnalla
- Joojoooh
VIROJOJENMIÄS kirjoitti:
Ja tiedoksi, meiän suvus ei kumia o käytetty eikä käytetä.
- osmo67
Se on se yx,,samu koskimiäs,,ei osaa ajaa,, romutti miu corollaa fiude raktoril miähikkäläs,,yx kerta,,
- VesipääOlet
Onko sulla joku lukihäiriö
- osmo67
VesipääOlet kirjoitti:
Onko sulla joku lukihäiriö
Onko sinulla jokin vamma kun et osaa laittaa kysymysmerkkiä lauseen perään?
- Paskaapaketissa
osmo67 kirjoitti:
Sinä olet koko otus pelkkä kysymysmerkki.
- Justsekoskimiäs
Voi tulla itse tavoittamaan puhelimitse jos siihen munaa löytyy !
- osmo67
osmo67 kirjoitti:
Täällä on nyt joku huijari-osmo liikenteessä. Alkuperäinen ja originaali osmo67 on tässä.
- Nyrkillätapettavapentu
Justsekoskimiäs kirjoitti:
Voi tulla itse tavoittamaan puhelimitse jos siihen munaa löytyy !
Ei mitään puhelinta vaan kasvotusten senkin suippokorva.
- pannaansuaporukalla
Ai se haluaa munaa. Arvattiin ettei ole hetero se kloppi
- osmo67
Älä helvetissä!? Niinkö on?
- ihanhirvittääkatsoa
osmo67 kirjoitti:
Älä helvetissä!? Niinkö on?
Näin on, kokoajan toisten munissa kiinni.
- osmo67
ihanhirvittääkatsoa kirjoitti:
Näin on, kokoajan toisten munissa kiinni.
Jaa.
- yyayyy
Virolahden älymystö jälleen keskustelee.....
- Heterotyttö
Homoja taitaa olla suurin osa Virolahden nuorison "sankareista"
- Temaman17
Rokka00 on siellä ajellut seinille
- Hoikkishotti
Oon nähny, kapia hoikka mies ajaa ja koko hytin täyttävä "kaunotar" kyydissä. Voi mönkkäri parkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812