Pidä sinäkin turpas ja tämä palsta kiinni jos ei koskaan ole mitään positiivista sanottavaa tai kirjoitettavaa. Myrkyn levittäjä.
Sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee
miehelle---
5
319
Vastaukset
Samaa mieltä kuin aloittaja. 👍 Jos ei ole toisesta mitään hyvää sanottavaa on parempi olla hiljaa.
Mukavaa iltaa aloittajalle.- provonväsäsit
Ainoa negailija taidat olla sinä.
- sdrgtyuj
No miksi sitten revitte ikuisesti haavoja uudestaan auki? Täytyy oikein tv sarjoja tehdä ym.jotta varmasti tappaisi itsensä. Olisi hyvä tietää että mitä pahaa olen oikein tehnyt että ikuisesti helvetissä?
- Tvseiskaplustietokoneelt
Soitan bassoa kattokaa.
- Muuthelvettiin
Muut voidaan erottaa seurakunnasta koska ne on helvetistä minä mies vaan pääsen taivaaseen itse ylhäinen täydellisyys. Olen paras ja mulla on kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308