Subaru P2441 vikakoodi

wooolkfs

Elikkä autona olisi 2.0r impreza 06 ja pisti tuolaisen vikakoodin heti oston jälkeen.
Elikkä ilmeisesti on suomeksi toisioilmapumpun venttiili joka on jumittunut kiinni.
Onko jollain subaru miehellä kokemuksia kyseisestä viasta?
Mitä itse olen lukenut niin on usean tonnin remontti jos aikoo korjata, vaikka itse osa on aivan täysin tarpeeton.
Vituttaa, kun vartavasten ostin subarun että ei tarvi värkätä, mutta näin pääsi sitten käymään...
vaikea tollaista autoa on nyt sitten lähteä myymään.

bonuskysymys: Mistähän sellainen rahinan tapainen ääni lähtee kun lähtee vaikkapa 3sella liikkeelle pikku vauhdilla ja kierokset käy matalalla ja moottoritilasta lähtee sellainen ääni kuin pelti heiluisi.

9

7518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teslanikolaivrx

Ohjelmoitu pois omasta ja koko härpäke poistettu osineen. Korjaus on turhaa.
      Olisko jotain irti alustasta ,ei ehjä pidä ääntä. Kiviä jossain paikassa ja helisee kun liian pienillä kierroksilla tärisyttää kaikkea voimansiirtoa rikki, värinä hajoittaa kaiken maailmassa.

• Missä vois poistaattaa vikakoodin p2441 jyväsk tre välillä ilmaventtiinin toiminnan katalysaattotin yhteydessä

• Forester2006

Olen saanut muutana kerran tuollaisen P2441 koodin mutta minulla on Forester. Käytin sitä huollossa mutta mitään ei löytynyt (kuittasivat pois) ja nyt kun olen kysellyt muiltakin kokemuksia niin yksi syy tuolle koodille voi hyvinkin olla hunontunut akku (liian matala käynnistys jännite). Ilmeni ja ilmestyi ainoastaan kylmillä/pakkas ilmoilla. Itselläni tuo on todennäköisesti johtunut juuri siitä.

• Forsu

Ei ole johtunut liian pienestä jännitteestä.

• Anonyymi

Jyväskylässä sen koodin saa pois 250€ laakkosella ja 22€ motonetilla. Viala ei ole muuta merkitystä kuin estää katsastuksen ja vakkari ei toimi. Koodin poisto
      ei vikaa korjaa, mut saat katsastettua sen.

• Anonyymi

HaluanVainLisätäEttä myös kuusakoski poistaa vikakoodin ja koko vikapesän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HaluanVainLisätäEttä myös kuusakoski poistaa vikakoodin ja koko vikapesän.

Olet Kuusakosken vakioasiakas. Kulkuneuvojen loppukäyttäjä. Pohjalta ponnistaen.

T:Subaruman

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet Kuusakosken vakioasiakas. Kulkuneuvojen loppukäyttäjä. Pohjalta ponnistaen.

T:Subaruman

Ja kohta on tamppoonit tukossa kun ei savut pala kunnolla prosessissa?🤮🤮🤮

• Anonyymi

Olisko kaksoismassa vauhtipyörä menossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe