Subaru P2441 vikakoodi

Elikkä autona olisi 2.0r impreza 06 ja pisti tuolaisen vikakoodin heti oston jälkeen.
Elikkä ilmeisesti on suomeksi toisioilmapumpun venttiili joka on jumittunut kiinni.
Onko jollain subaru miehellä kokemuksia kyseisestä viasta?
Mitä itse olen lukenut niin on usean tonnin remontti jos aikoo korjata, vaikka itse osa on aivan täysin tarpeeton.
Vituttaa, kun vartavasten ostin subarun että ei tarvi värkätä, mutta näin pääsi sitten käymään...
vaikea tollaista autoa on nyt sitten lähteä myymään.

bonuskysymys: Mistähän sellainen rahinan tapainen ääni lähtee kun lähtee vaikkapa 3sella liikkeelle pikku vauhdilla ja kierokset käy matalalla ja moottoritilasta lähtee sellainen ääni kuin pelti heiluisi.
97797
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Ohjelmoitu pois omasta ja koko härpäke poistettu osineen. Korjaus on turhaa.
Olisko jotain irti alustasta ,ei ehjä pidä ääntä. Kiviä jossain paikassa ja helisee kun liian pienillä kierroksilla tärisyttää kaikkea voimansiirtoa rikki, värinä hajoittaa kaiken maailmassa.

Äänestä
  • Missä vois poistaattaa vikakoodin p2441 jyväsk tre välillä ilmaventtiinin toiminnan katalysaattotin yhteydessä

Äänestä

Olen saanut muutana kerran tuollaisen P2441 koodin mutta minulla on Forester. Käytin sitä huollossa mutta mitään ei löytynyt (kuittasivat pois) ja nyt kun olen kysellyt muiltakin kokemuksia niin yksi syy tuolle koodille voi hyvinkin olla hunontunut akku (liian matala käynnistys jännite). Ilmeni ja ilmestyi ainoastaan kylmillä/pakkas ilmoilla. Itselläni tuo on todennäköisesti johtunut juuri siitä.

1Äänestä

Ei ole johtunut liian pienestä jännitteestä.

Äänestä

Jyväskylässä sen koodin saa pois 250€ laakkosella ja 22€ motonetilla. Viala ei ole muuta merkitystä kuin estää katsastuksen ja vakkari ei toimi. Koodin poisto
ei vikaa korjaa, mut saat katsastettua sen.

Äänestä
  • HaluanVainLisätäEttä myös kuusakoski poistaa vikakoodin ja koko vikapesän.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

HaluanVainLisätäEttä myös kuusakoski poistaa vikakoodin ja koko vikapesän.

Olet Kuusakosken vakioasiakas. Kulkuneuvojen loppukäyttäjä. Pohjalta ponnistaen.

T:Subaruman

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olet Kuusakosken vakioasiakas. Kulkuneuvojen loppukäyttäjä. Pohjalta ponnistaen.

T:Subaruman

Ja kohta on tamppoonit tukossa kun ei savut pala kunnolla prosessissa?🤮🤮🤮

Äänestä

Olisko kaksoismassa vauhtipyörä menossa

Äänestä

Kommentoi aloitusta

wooolkfs kirjoitti:

Elikkä autona olisi 2.0r impreza 06 ja pisti tuolaisen vikakoodin heti oston jälkeen.
Elikkä ilmeisesti on suomeksi toisioilmapumpun venttiili joka on jumittunut kiinni.
Onko jollain subaru miehellä kokemuksia kyseisestä viasta?
Mitä itse olen lukenut niin on usean tonnin remontti jos aikoo korjata, vaikka itse osa on aivan täysin tarpeeton.
Vituttaa, kun vartavasten ostin subarun että ei tarvi värkätä, mutta näin pääsi sitten käymään...
vaikea tollaista autoa on nyt sitten lähteä myymään.

bonuskysymys: Mistähän sellainen rahinan tapainen ääni lähtee kun lähtee vaikkapa 3sella liikkeelle pikku vauhdilla ja kierokset käy matalalla ja moottoritilasta lähtee sellainen ääni kuin pelti heiluisi.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu