Olen ollut yhdenlainen pätkätyöläinen lähes koko aikuisen ikäni.
Nuorena työskentelin suvun yrityksessä jossa oletettiin että on käytettävissä 24/7. Sain tapella että voisin pitää hieman kesälomaa, sain pitkän viikonloppuvapaan omien häiden vuoksi ja saatteeksi käskyn olla poistumatta mihinkään että voin nopeasti häiden jälkeen tulla kun tarvitaan.
Tarkoitus oli tehdä yhden yön "häämatka" muutaman sadan kilometrin päähän. Anoppi sai huutoraivarit kun kuuli että menemme moottoripyörällä, hän kun oli aivan ajatellut että mennään yhdessä autolla ja hänen siskon luo kylään !
Olipa sen viikonlopun jälkeen mahtavat fiilikset...
Seuraava vitutuskesä oli kun dotin kahden viikon kesälomaani, työpaikkana sairaala. Loman toisena päivänä osastonhoitaja soittaa, kysyy ensin että olenko kotona. Joo, kyllä olin. Hän siihen että niin arvelikin että ettei minulla ole mahdollisuutta lähteä lomailemaan ja olen kotona vaan (???!!!). Ja kertoi että oli tehnyt ylityölistan uusiksi ja siihen pitäisi tulla laittamaan allekirjoitus tunnin sisällä ennenkuin hän laittaa sen eteenpäin.
Tuo puhelu otti niin aivoon, sekä tuo ivailu ettei minulla ole mahdollisuutta lähteä lomalla kotoa mihinkään, että olin vitutuksessa koko sen lyhyen vapaani.
Edelleenkin kesälomaa odottaessani mielen valtaa nämä muistot, ajattelen ettei ole oikeutta lomailla ja koen syyllisyyttä siitä että olen kohta jonkin aikaa pois.
Hirveät kesälomamuistot
PuuhaPetra
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289