Polttarit tympäisee

Kdlyjsytd

Tulossa on kahdet häät polttareineen taas tänäkin kesänä. Itse häät ovat hienoja ja ikimuistoisia tilaisuuksia joihin osallistun mielelläni, mutta polttarit tympäisee: aina sama remuaminen ja äänekäs kirkuminen niin tuhannen päissään koko porukka kuin olla voi, ja lopputuloksena suurin osa ei muista tai ole muistavinaan jälkeenpäin mitään kuin korkeintaan ihan alkuillasta. Jotenkin tämä meno ja tekopirteys ärsyttää: kaikki käyttäytyy ikään kuin olisi suorastaan velvollisuus vähän mokailla kun ”onhan se sentään morsiamen viimeinen juhla sinkkuna.”

Joku voi sanoa että älä mene, mutta jos ei osallistu, morsian ja osa vieraista ottaa nokkiinsa ja välit viilenevät.

Itselleni tätä on tuskaa katsella suht selvinpäin, kun kestän alkoholia huonosti enkä juo kovin paljoa.

Ugh! Olen puhunut!

Onko kohtalotovereita?

4

2593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viinapolltaritout

      Viinalla höystetyt polttarit ovat niiiiiiiiin OUT!
      Vain vähäjärkiset suunnittelevat ja osallistuvat niihin.

    • Hei Kdlyjsytd

      Mietit, voitko osallistua polttareihin, joissa et tunne viihtyväsi. Toisaalta et haluaisi pahoittaa morsiamen mieltä.

      Minulle tuli mieleen, voisiko polttareissa olla ikään kuin kaksi osaa: Ensin jotain sellaista kivaa tekemistä, joka ei vaadi alkoholia tai 'remuamista', vaikkapa jokin luontokohde, jonne mennään autolla eväsretkelle tms. Voisit itse ehdottaa jotain paikkaa, josta pidät. Tämän jälkeen biletysinnokkaat voisivat jatkaa kaupungilla haluamaansa juhlintaa, mutta sinä voisit lähteä kotiin. Etukäteen voisit jutella morsiamen kanssa ja kertoa, ettei biletyksestä pois jäänti ole epäkohtelias ele häntä kohtaan, vaan et vain koe voivasi hyvin sellaisisa juhlissa?

      Miltä tällainen kompromissiratkaisu kuulostaisi?

      Merja, diakoni

      • diakoanaali

        Turpa kiinni kyrpäkirkko. Ketään ei kiinnosta uskovaisten sönkköpaska.


    • Anonyymi

      Niin just. Ja niissä riisutaan juhlakamu ja melkein aina jotenkin löträtään vedellä . Inhottavaa. Ja senkin jälkeen kun ollaan tietoisia ettei se missään nimessä halua sitä ja joku yrittää estää vielä viime hetkellä sen ( niinkuin minä) . Ihme sikailu juhlia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe