Hei sinä TYHMELIINI, pissiäinen tai kakkiainen...

Joka veit mun:
- farkkushortsit
- ohutolkaimisen topin, jonka rinnassa lukee "daddy's dream girl" sekä
- vaaleansinisen hiuspannan, jossa on kukkia...
sillävälin, kun juoksin mun kavereiden kanssa Cooperin testiä noin klo 00:15.
Voisitko palauttaa mun vaatteet joko samaan paikkaan, mistä ne otit tai mun kodin postilaatikkoon, jooko?!! Varsinkin hiuspannalla on mulle suuri tunnearvo...

91

1586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmin_paikka

      Mitäpä jos pistetään hattu kiertämään että saadaan neitoselle uudet kesätamineet? Ikävää kun tuollainen on että vaatteet pöllitään kesken illanvieton:(

      • rehti_mies_alta

        No mikä ettei jos toimintatavasta sovitaan ja neitokainen on myöntyväinen..


      • jatkoa_vielä
        rehti_mies_alta kirjoitti:

        No mikä ettei jos toimintatavasta sovitaan ja neitokainen on myöntyväinen..

        Lahjakorttia vaikkapa?


      • No way :)) Mulle riittää, että saisin mun vaatteet takaisin. Tai siis ainakin sen hiuspannan. Sillä tuskin on kenellekään mitään käyttöä...


      • pidetään_silmät_auki
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        No way :)) Mulle riittää, että saisin mun vaatteet takaisin. Tai siis ainakin sen hiuspannan. Sillä tuskin on kenellekään mitään käyttöä...

        No annahan kuulua itsestäsi jos muutat mieltäsi:)


    • rehti_kunnon_mies

      Turha toivoa kamppeitasi takaisin, lienevät päätyneet palstaätmin tyynyn alle. Totta puhuen en itsekkään palauttaisi;)

    • OMO-Color

      1. Miksi pitää juosta cooperia yöllä?
      2. Oletko varma että varas näkee tämän?
      3. Vaikka näkisi niin todennäköisesti ei palauttaisi.

      • 1. Siksi, koska huvitti.
        2. En, mutta jos esimerkiksi SINÄ näet mun vaatteet jossakin, niin luultavasti kerrot mulle heti täällä, että ta-daa!!! Nyt ne on löydetty :))
        3. You are probably right but there is always a chance...


      • lenkkeilijä_

        Ilma on viileämpää, olisko se siinä?


      • KokkolanRenedaalson

        Ilmeisesti alastomana on juostu tuohon aikaan yöstä, kun vaatteita kaipailee, tuskin muuta juoksuasua on mukaan otettu, kun muutenkin on ollut niin lämmintä.


      • yksi_monen_puolesta
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        1. Siksi, koska huvitti.
        2. En, mutta jos esimerkiksi SINÄ näet mun vaatteet jossakin, niin luultavasti kerrot mulle heti täällä, että ta-daa!!! Nyt ne on löydetty :))
        3. You are probably right but there is always a chance...

        Vaatteista ei ole hajuakaan mutta jos alastomana juoksu pitää paikkaansa, niin perin harmillista on, etten nähnyt ko. tilannetta;)


    • lenkkeilijä_

      Sattuiko Trullevin seutuvilla, lähellä Valkohietaa?

      • uskoisin_näin

        Kohta on joka paikka niillä tienoin haravoitu.


    • Hävytöntä_touhua

      Kukapas noin näpsäkältä tytöltä kehtaa vaatteet viedä? Ilmoittautukoon tänne että saa 'isän' kädestä..

    • kesäisiä_mietteitä

      Onkos neitosen kamppeet löytyneet?:)

    • Jäiepäselväksi

      Onko kateissa aikuisen vai lasten vaatteet?

      • Aikuisten, kokoo 34 eli hoikan naisen. Viimeisen päälle muotimatskuu...


    • kesäisiä_mietteitä

      Jonkinmoista tilannepäivitystä kaivattaisiin, juhannuksena kun on toki aikaa haravoida metsäpolkuja(kin)..;)

    • tiedät_kyllä_kuka
    • Mitenkä_kävi

      Löytyivätkö vai veikö metsän peikko?;)

      • Näin_on_näreet

        Joku otti 'muistoksi'.


      • Näin_on_näreet kirjoitti:

        Joku otti 'muistoksi'.

        Tai hirvi söi..


      • Munkkeja_tonkimaan
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tai hirvi söi..

        Hemmetinmoinen ruokahalu jos veti kitusiinsa farkkusortsit ja solkivyön?


      • Munkkeja_tonkimaan kirjoitti:

        Hemmetinmoinen ruokahalu jos veti kitusiinsa farkkusortsit ja solkivyön?

        Kait hirvillä on iso pötsi..Ja hentonen likka, niin ei noi vaatteet mitään jumbokokoa ole :)) Toi hiuspanta jäi varmaan sarvien koristukses ;))

        Miten mä en nähny tos listassa vyötä solkineen..:P


      • Illanjatkoja
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kait hirvillä on iso pötsi..Ja hentonen likka, niin ei noi vaatteet mitään jumbokokoa ole :)) Toi hiuspanta jäi varmaan sarvien koristukses ;))

        Miten mä en nähny tos listassa vyötä solkineen..:P

        No voi s**tana;)


      • Illanjatkoja kirjoitti:

        No voi s**tana;)

        Äläs ny..

        Tunsin aikoinaan yhden pässin ( siis ihan oikean) nii se meinas pellolla syödä melkeen vaatteet päältä ;))


      • kiinni_jäit
        Illanjatkoja kirjoitti:

        No voi s**tana;)

        Lopeta jannu niihin run k. kaa minen ja palauta!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Äläs ny..

        Tunsin aikoinaan yhden pässin ( siis ihan oikean) nii se meinas pellolla syödä melkeen vaatteet päältä ;))

        Ny sä kyl puhut palturii. Mä vaan otin aromii sieraimiin sillai snadisti et tuoksuuko parfyymit vaiko hiki... ;)


      • Näin_on_näreet kirjoitti:

        Joku otti 'muistoksi'.

        No tota mäki oon funtsinu...


      • Maalaispoika__
        tinttu-liina kirjoitti:

        Äläs ny..

        Tunsin aikoinaan yhden pässin ( siis ihan oikean) nii se meinas pellolla syödä melkeen vaatteet päältä ;))

        Eikös 'pässien' kanssa pimut painele latoon, taisi olla hemmetin himokas 'pässi' kun ette heinille kerenneet?;)


      • Kari_Runkille
        kiinni_jäit kirjoitti:

        Lopeta jannu niihin run k. kaa minen ja palauta!

        Palauta pestyinä, 40 asteen hienopesu. Laita äiskä pesemään että lähtee mällit:DD


      • artagnan kirjoitti:

        Ny sä kyl puhut palturii. Mä vaan otin aromii sieraimiin sillai snadisti et tuoksuuko parfyymit vaiko hiki... ;)

        Tiesikkö, että pässit haisee ihan ulkona kastuneen koiran ja sipulinhajun sekotukselle? Siinä on jo hajuaisti tukossa ;))


      • Maalaispoika__ kirjoitti:

        Eikös 'pässien' kanssa pimut painele latoon, taisi olla hemmetin himokas 'pässi' kun ette heinille kerenneet?;)

        No mitäs jos ei latoa ole lähimaillakaan.. ;)


      • Kari_Runkille kirjoitti:

        Palauta pestyinä, 40 asteen hienopesu. Laita äiskä pesemään että lähtee mällit:DD

        Hyi helvatta! Semmoset mällivaatteet saa polttaa :{


      • Niitä ei saa missään nimessä polttaa tai hävittää, jos ne löytyvät vielä jostakin. Farkkushortsit ovat Citizens of Humanityn, joten otan ne mieluusti takaisin ihan missä kunnossa tahansa...


      • tiedät_kyllä_kuka
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Niitä ei saa missään nimessä polttaa tai hävittää, jos ne löytyvät vielä jostakin. Farkkushortsit ovat Citizens of Humanityn, joten otan ne mieluusti takaisin ihan missä kunnossa tahansa...

        Saanko suukon jos löydän?;)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Niitä ei saa missään nimessä polttaa tai hävittää, jos ne löytyvät vielä jostakin. Farkkushortsit ovat Citizens of Humanityn, joten otan ne mieluusti takaisin ihan missä kunnossa tahansa...

        Kuvitellaanpa, että joku ois oikeesti leikkiny lemmenleikkejä vaatteiden kanssa, eikä pessy niitä, niin kyllä ne mällihomeessa olis...No piimällä lähtee.

        Tuskin niitä kummiskaa kenelläkään on, ja jos on niin kummma ettei ole palauttanut, jos omistajan tietää.


      • tiedät_kyllä_kuka kirjoitti:

        Saanko suukon jos löydän?;)

        Saat ainoastaan siinä tapauksessa, että olet oikeasti mun ihana rakas ja sun rekisteröidyssä profiilissa on parrakkaan miehen kuva. Siis Toljanterin... (♥‿♥✿)♡


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kuvitellaanpa, että joku ois oikeesti leikkiny lemmenleikkejä vaatteiden kanssa, eikä pessy niitä, niin kyllä ne mällihomeessa olis...No piimällä lähtee.

        Tuskin niitä kummiskaa kenelläkään on, ja jos on niin kummma ettei ole palauttanut, jos omistajan tietää.

        Nii-in, kyllä mua itseänikin hieman arveluttaa. Todennäköisesti mun vaatteet varastettiin, eli joku on kerennyt käyttää ne jo aivan puhki... (◕︿◕✿)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Saat ainoastaan siinä tapauksessa, että olet oikeasti mun ihana rakas ja sun rekisteröidyssä profiilissa on parrakkaan miehen kuva. Siis Toljanterin... (♥‿♥✿)♡

        Uteliaisuudesta jos saa kysyä, niin joko olette nähneet livessä toisenne? :)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Nii-in, kyllä mua itseänikin hieman arveluttaa. Todennäköisesti mun vaatteet varastettiin, eli joku on kerennyt käyttää ne jo aivan puhki... (◕︿◕✿)

        Outoa, että yöaikaan katoaa..Oliko siellä sitten hirmusesti porukkaa, että joku tytöntyllerö olis kahminu ne itelleen..Tuskin kukaan mies niillä mitään tekee...siis jos ei ole sellainen, joka haluaa pukea itteään naisten vaatteisiin :}


      • tiedät_kyllä_kuka
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Saat ainoastaan siinä tapauksessa, että olet oikeasti mun ihana rakas ja sun rekisteröidyssä profiilissa on parrakkaan miehen kuva. Siis Toljanterin... (♥‿♥✿)♡

        No jos mieli muuttuu, tiedät mistä mut löytää..<3


      • Kallis_merkkituote
        tinttu-liina kirjoitti:

        Outoa, että yöaikaan katoaa..Oliko siellä sitten hirmusesti porukkaa, että joku tytöntyllerö olis kahminu ne itelleen..Tuskin kukaan mies niillä mitään tekee...siis jos ei ole sellainen, joka haluaa pukea itteään naisten vaatteisiin :}

        Saattoi miehenpuoli vohkia ja antaa lahjaksi kumppanilleen jos samaa kokoa.


      • Totuus_esille
        tinttu-liina kirjoitti:

        Uteliaisuudesta jos saa kysyä, niin joko olette nähneet livessä toisenne? :)

        Etkös sinä Tinttu-Liina ollut yhteydessä partahäiskään?
        Taidat tietää enemmänkin kyseisestä häiskästä. Mitä jos kertoisit, niin tiedetään säästää nuori neitonen sydänsuruilta?

        Turhaan suojelet sitä, kun lemppasi sut.


      • Rantalentistä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Uteliaisuudesta jos saa kysyä, niin joko olette nähneet livessä toisenne? :)

        Vanhempi herrasmies kuskasi neitoa harrastuksiinsa syyskesällä. Liekö sama?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tiesikkö, että pässit haisee ihan ulkona kastuneen koiran ja sipulinhajun sekotukselle? Siinä on jo hajuaisti tukossa ;))

        Ootsä varma? Mä kyl näin landel ku nää elikot otti aromii toistensa ahtereist... ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Outoa, että yöaikaan katoaa..Oliko siellä sitten hirmusesti porukkaa, että joku tytöntyllerö olis kahminu ne itelleen..Tuskin kukaan mies niillä mitään tekee...siis jos ei ole sellainen, joka haluaa pukea itteään naisten vaatteisiin :}

        No oli kyl hemmetin valoisaa siihen aikaan. Nelistään vaan oltiin et kai syyllinen oli sit hirvi tai jompikumpi sälli ku Artsi-setä se ei kummiskaan ollut... :)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Niitä ei saa missään nimessä polttaa tai hävittää, jos ne löytyvät vielä jostakin. Farkkushortsit ovat Citizens of Humanityn, joten otan ne mieluusti takaisin ihan missä kunnossa tahansa...

        Mä kuules ostan uudet ku tulee tili... :)


      • Outo_kuvio
        artagnan kirjoitti:

        Mä kuules ostan uudet ku tulee tili... :)

        Eikö rassaa että neitokainen valitsi sijastasi vanhan partahäiskän?


      • Kerron teille tarinan. Se on kertomus siitä, miten valtava voima trollaamisella ja pahansuopuudella voi loppujen lopulta olla.

        Aikoinaan täällä palstalla kirjoitteli mies, jonka seurassa kaikki viihtyivät. Hän oli huumorintajuinen, sympaattinen ja kaikin puolin rakastettava persoona. Juuri sellainen, jota monet sisimmässään salaa ihailivat.

        Sitten jokin rikkoi kuvion. Nuorempi nainen rakastui mieheen ja jossain vaiheessa suhde tuli ilmi. Tästä alkoi ilkeily, vihjailu ja nimittely. Nainen, joka oli häntä aktiivisesti pyrkinyt lähestymään, nähtiin hyväksikäytettynä uhrina ja mies puolestaan vastenmielisenä hyväksikäyttäjänä. Kukaan ei vaivautunut ajattelemaan, että kysymyksessä voisi olla maailman ihanin asia eli rakkaus. Kenenkään mieleen eivät tulleet ne mukavat hetket, joita miehen ansiosta oli vietetty.

        Ihmisillä on oikeus tavoitella onnea, vaikka se ei välttämättä noudattaisi sitä kaikkein kaavamaisinta tapaa. Koska hölmöintähän olisi kääntää selkänsä rakkaudelle vain sen takia, että se sattuu tulemaan vastaan vääränlaisen ihmisen muodossa.


      • eipä_tässä_muuta
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kerron teille tarinan. Se on kertomus siitä, miten valtava voima trollaamisella ja pahansuopuudella voi loppujen lopulta olla.

        Aikoinaan täällä palstalla kirjoitteli mies, jonka seurassa kaikki viihtyivät. Hän oli huumorintajuinen, sympaattinen ja kaikin puolin rakastettava persoona. Juuri sellainen, jota monet sisimmässään salaa ihailivat.

        Sitten jokin rikkoi kuvion. Nuorempi nainen rakastui mieheen ja jossain vaiheessa suhde tuli ilmi. Tästä alkoi ilkeily, vihjailu ja nimittely. Nainen, joka oli häntä aktiivisesti pyrkinyt lähestymään, nähtiin hyväksikäytettynä uhrina ja mies puolestaan vastenmielisenä hyväksikäyttäjänä. Kukaan ei vaivautunut ajattelemaan, että kysymyksessä voisi olla maailman ihanin asia eli rakkaus. Kenenkään mieleen eivät tulleet ne mukavat hetket, joita miehen ansiosta oli vietetty.

        Ihmisillä on oikeus tavoitella onnea, vaikka se ei välttämättä noudattaisi sitä kaikkein kaavamaisinta tapaa. Koska hölmöintähän olisi kääntää selkänsä rakkaudelle vain sen takia, että se sattuu tulemaan vastaan vääränlaisen ihmisen muodossa.

        Hyvää tekstiä, toivotaan vaan että ansaitsee sut..........


      • sivuaseuraava_lukija
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kerron teille tarinan. Se on kertomus siitä, miten valtava voima trollaamisella ja pahansuopuudella voi loppujen lopulta olla.

        Aikoinaan täällä palstalla kirjoitteli mies, jonka seurassa kaikki viihtyivät. Hän oli huumorintajuinen, sympaattinen ja kaikin puolin rakastettava persoona. Juuri sellainen, jota monet sisimmässään salaa ihailivat.

        Sitten jokin rikkoi kuvion. Nuorempi nainen rakastui mieheen ja jossain vaiheessa suhde tuli ilmi. Tästä alkoi ilkeily, vihjailu ja nimittely. Nainen, joka oli häntä aktiivisesti pyrkinyt lähestymään, nähtiin hyväksikäytettynä uhrina ja mies puolestaan vastenmielisenä hyväksikäyttäjänä. Kukaan ei vaivautunut ajattelemaan, että kysymyksessä voisi olla maailman ihanin asia eli rakkaus. Kenenkään mieleen eivät tulleet ne mukavat hetket, joita miehen ansiosta oli vietetty.

        Ihmisillä on oikeus tavoitella onnea, vaikka se ei välttämättä noudattaisi sitä kaikkein kaavamaisinta tapaa. Koska hölmöintähän olisi kääntää selkänsä rakkaudelle vain sen takia, että se sattuu tulemaan vastaan vääränlaisen ihmisen muodossa.

        Vääränlaisen ihmisen muodossa? Tarkoittanet tällä seikalla omaa nuorta ikääsi ja kumppanisi korkeaa ikää? Ehkei vastannut odotuksiasi täydellisesti?

        Jos iäkäs ihminen havittelee lähelleen liki teini-ikäisen ihmisen ja ympärillä useita nuoria varteenotettavia herroja, niin ymmärrettävästi tämä luo katkeruuttaa ympäristöön.

        Liekö vieläpä perheellinen ja osasi tulee aina olemaan kakkosnaisena? Sinun puolestasi toivon, ettei näin ole. Sivusuhteet eivät koskaan pääty hyvin.


      • ottajiaon
        eipä_tässä_muuta kirjoitti:

        Hyvää tekstiä, toivotaan vaan että ansaitsee sut..........

        Ei todellakaan ansaitse. Paljon parempia on tarjolla.


      • Välikommenttina
        eipä_tässä_muuta kirjoitti:

        Hyvää tekstiä, toivotaan vaan että ansaitsee sut..........

        Kun ei elämä kohtelisi kaltoin, säilyttäisi iloisuutensa. Tokko muulla väliä.


      • PuunJaKuorenVälissä
        sivuaseuraava_lukija kirjoitti:

        Vääränlaisen ihmisen muodossa? Tarkoittanet tällä seikalla omaa nuorta ikääsi ja kumppanisi korkeaa ikää? Ehkei vastannut odotuksiasi täydellisesti?

        Jos iäkäs ihminen havittelee lähelleen liki teini-ikäisen ihmisen ja ympärillä useita nuoria varteenotettavia herroja, niin ymmärrettävästi tämä luo katkeruuttaa ympäristöön.

        Liekö vieläpä perheellinen ja osasi tulee aina olemaan kakkosnaisena? Sinun puolestasi toivon, ettei näin ole. Sivusuhteet eivät koskaan pääty hyvin.

        Allekirjoitan joka sanan! Varsin yksipuoliselta kiinnostukselta tuo vaikuttaa tytön puolelta. Halukkuutta voi olla vastapuolella välien katkaisuun, mutta mitäs teet kun tunteet ovat tuota tasoa:(


      • Tarkkasilmäinen
        PuunJaKuorenVälissä kirjoitti:

        Allekirjoitan joka sanan! Varsin yksipuoliselta kiinnostukselta tuo vaikuttaa tytön puolelta. Halukkuutta voi olla vastapuolella välien katkaisuun, mutta mitäs teet kun tunteet ovat tuota tasoa:(

        Peukku ei ainakaan enään kirjoituksille nouse.


      • maan_matoselle
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kerron teille tarinan. Se on kertomus siitä, miten valtava voima trollaamisella ja pahansuopuudella voi loppujen lopulta olla.

        Aikoinaan täällä palstalla kirjoitteli mies, jonka seurassa kaikki viihtyivät. Hän oli huumorintajuinen, sympaattinen ja kaikin puolin rakastettava persoona. Juuri sellainen, jota monet sisimmässään salaa ihailivat.

        Sitten jokin rikkoi kuvion. Nuorempi nainen rakastui mieheen ja jossain vaiheessa suhde tuli ilmi. Tästä alkoi ilkeily, vihjailu ja nimittely. Nainen, joka oli häntä aktiivisesti pyrkinyt lähestymään, nähtiin hyväksikäytettynä uhrina ja mies puolestaan vastenmielisenä hyväksikäyttäjänä. Kukaan ei vaivautunut ajattelemaan, että kysymyksessä voisi olla maailman ihanin asia eli rakkaus. Kenenkään mieleen eivät tulleet ne mukavat hetket, joita miehen ansiosta oli vietetty.

        Ihmisillä on oikeus tavoitella onnea, vaikka se ei välttämättä noudattaisi sitä kaikkein kaavamaisinta tapaa. Koska hölmöintähän olisi kääntää selkänsä rakkaudelle vain sen takia, että se sattuu tulemaan vastaan vääränlaisen ihmisen muodossa.

        Älä viitti enempää ittees nolata, yrität pitää kynsin hampain kiinni. Säälittävä oot. Kukaan tommosta kynnysmattoa halua.


      • Tsemppiä_sinne
        Tarkkasilmäinen kirjoitti:

        Peukku ei ainakaan enään kirjoituksille nouse.

        Ei nouse ei, taisi olla nämä palstakehuskelut viimeinen oljenkorsi johon neito turvautui. Neuvoja tulevaan: meitä äijiä on hyvä pitää pienessä epävarmuudessa, r-sanaa vältä kuin ruttoa. Olet nyt vaan liian helppo nakki. Opit kun ikää karttuu.


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kerron teille tarinan. Se on kertomus siitä, miten valtava voima trollaamisella ja pahansuopuudella voi loppujen lopulta olla.

        Aikoinaan täällä palstalla kirjoitteli mies, jonka seurassa kaikki viihtyivät. Hän oli huumorintajuinen, sympaattinen ja kaikin puolin rakastettava persoona. Juuri sellainen, jota monet sisimmässään salaa ihailivat.

        Sitten jokin rikkoi kuvion. Nuorempi nainen rakastui mieheen ja jossain vaiheessa suhde tuli ilmi. Tästä alkoi ilkeily, vihjailu ja nimittely. Nainen, joka oli häntä aktiivisesti pyrkinyt lähestymään, nähtiin hyväksikäytettynä uhrina ja mies puolestaan vastenmielisenä hyväksikäyttäjänä. Kukaan ei vaivautunut ajattelemaan, että kysymyksessä voisi olla maailman ihanin asia eli rakkaus. Kenenkään mieleen eivät tulleet ne mukavat hetket, joita miehen ansiosta oli vietetty.

        Ihmisillä on oikeus tavoitella onnea, vaikka se ei välttämättä noudattaisi sitä kaikkein kaavamaisinta tapaa. Koska hölmöintähän olisi kääntää selkänsä rakkaudelle vain sen takia, että se sattuu tulemaan vastaan vääränlaisen ihmisen muodossa.

        Kunpa sä näkisit mutki noin. Mä kohtelisin sua kuin prinsessaa ku vaan antaisit...


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kerron teille tarinan. Se on kertomus siitä, miten valtava voima trollaamisella ja pahansuopuudella voi loppujen lopulta olla.

        Aikoinaan täällä palstalla kirjoitteli mies, jonka seurassa kaikki viihtyivät. Hän oli huumorintajuinen, sympaattinen ja kaikin puolin rakastettava persoona. Juuri sellainen, jota monet sisimmässään salaa ihailivat.

        Sitten jokin rikkoi kuvion. Nuorempi nainen rakastui mieheen ja jossain vaiheessa suhde tuli ilmi. Tästä alkoi ilkeily, vihjailu ja nimittely. Nainen, joka oli häntä aktiivisesti pyrkinyt lähestymään, nähtiin hyväksikäytettynä uhrina ja mies puolestaan vastenmielisenä hyväksikäyttäjänä. Kukaan ei vaivautunut ajattelemaan, että kysymyksessä voisi olla maailman ihanin asia eli rakkaus. Kenenkään mieleen eivät tulleet ne mukavat hetket, joita miehen ansiosta oli vietetty.

        Ihmisillä on oikeus tavoitella onnea, vaikka se ei välttämättä noudattaisi sitä kaikkein kaavamaisinta tapaa. Koska hölmöintähän olisi kääntää selkänsä rakkaudelle vain sen takia, että se sattuu tulemaan vastaan vääränlaisen ihmisen muodossa.

        No minä muistelen haikeudella alkuaikoja...♡


      • Noloa
        Tarkkasilmäinen kirjoitti:

        Peukku ei ainakaan enään kirjoituksille nouse.

        Ite peukutti tai lypsämällä saatu.


      • ei_ihme_ettäväkiliukenee

        Voi s**tana tätä ihmisten ilkeyttä, tähän ei eläin pysty:((((


      • Incognito___
        Noloa kirjoitti:

        Ite peukutti tai lypsämällä saatu.

        Väärin, täältä tuli peukku rekatulla tunnuksella.


      • Näin_näkisin
        Incognito___ kirjoitti:

        Väärin, täältä tuli peukku rekatulla tunnuksella.

        Taitaa olla rakkaus finito?


      • Näin_näen
        Välikommenttina kirjoitti:

        Kun ei elämä kohtelisi kaltoin, säilyttäisi iloisuutensa. Tokko muulla väliä.

        Jokainen voi jo nähdä etukäteen, ettei tuossa tule hyvin käymään.
        Erilaiset lähtökohdat ei lupaa hyvää tulevaan, vaan väistämättä käy huonosti.
        Nuori ja rakastunut on sokea tältä totuudelta, joten vanhemman olisi pitänyt huomata vastuunsa ja käyttäytyä sen mukaan.

        Toivoa sopii, ettei ole lopullinen romahdus.


      • Tsemiä_neuvoja
        Tsemppiä_sinne kirjoitti:

        Ei nouse ei, taisi olla nämä palstakehuskelut viimeinen oljenkorsi johon neito turvautui. Neuvoja tulevaan: meitä äijiä on hyvä pitää pienessä epävarmuudessa, r-sanaa vältä kuin ruttoa. Olet nyt vaan liian helppo nakki. Opit kun ikää karttuu.

        Jatkoa vielä, tämmöiset rakkaudentunnustukset on perinteisesti äijien heiniä. Nuoren neitosen 'suusta kuultuna' se merkkaa epätoivoa, finninaamaista läskiä, seinäruusua, peräkammarintyttöä, yh-äippää tms. Sopimatonta kieltä jos naamataulu on näkyvillä muotilehdessä tai vaikkapas hygieniatuotteen etiketissä. Liian iisi tapaus vie mielenkiinnon, niin se vaan menee.


      • Ystävän_palvelus
        Näin_näen kirjoitti:

        Jokainen voi jo nähdä etukäteen, ettei tuossa tule hyvin käymään.
        Erilaiset lähtökohdat ei lupaa hyvää tulevaan, vaan väistämättä käy huonosti.
        Nuori ja rakastunut on sokea tältä totuudelta, joten vanhemman olisi pitänyt huomata vastuunsa ja käyttäytyä sen mukaan.

        Toivoa sopii, ettei ole lopullinen romahdus.

        Partahäiskä on kaljan velkaa tästä kun ongelma hoideltiin pois päiväjärjestyksestä.


      • Näin_näen
        Ystävän_palvelus kirjoitti:

        Partahäiskä on kaljan velkaa tästä kun ongelma hoideltiin pois päiväjärjestyksestä.

        Ei ole kysymys ongelman hoitamisesta, vaan tosiasioiden esiintuomisessa sekä huolesta miten tuo tulee vielä päättymään huonosti.


      • Tarjoaisin teille jokaiselle kakkanjauhajalle mielelläni kaljat jos lupaisitte häipyä palstalta typerine juttuinenne. Valitettavasti en kuitenkaan voi lupaustani toteuttaa johtuen alaikäisyydestänne.

        Sori poijjat, palataan asiaan about 5 vuoden kuluttua:)


      • Isäjaukki
        thetonttumies kirjoitti:

        Tarjoaisin teille jokaiselle kakkanjauhajalle mielelläni kaljat jos lupaisitte häipyä palstalta typerine juttuinenne. Valitettavasti en kuitenkaan voi lupaustani toteuttaa johtuen alaikäisyydestänne.

        Sori poijjat, palataan asiaan about 5 vuoden kuluttua:)

        Ylim ielisyys ja kukkoilu on huono tapa lähestyä asiaa, jossa on kysymys nuoren ihmisen elämästä.
        Kertoo epävarmuudesta, mutta myös voitonriemusta, kuin jalka saaliin päällä onnistuneen kaadon jälkeen.

        Nämä nuoret ihmiset ovat meille vanhoille, jo elämää nähneille tyttöjä ja poikia. 5 vuoden jälkeen he ottavat olutta. Me iäkkäämmät emme tiedä olemmeko edes enää talssimassa tätä elämäntaivalta. Sen vuoksi olisi hyvä luoda katse tuleviin vuosiin, ja ymmärtää ettei yksikään meistä nuorru nuoren tasolle.

        Peiliin katsoessa totuus ei ole aina mukava, mutta jos sillä säästää yhdenkin nuoren henkinen terveys, niin on sen arvoista.


      • Ei_muuta
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kerron teille tarinan. Se on kertomus siitä, miten valtava voima trollaamisella ja pahansuopuudella voi loppujen lopulta olla.

        Aikoinaan täällä palstalla kirjoitteli mies, jonka seurassa kaikki viihtyivät. Hän oli huumorintajuinen, sympaattinen ja kaikin puolin rakastettava persoona. Juuri sellainen, jota monet sisimmässään salaa ihailivat.

        Sitten jokin rikkoi kuvion. Nuorempi nainen rakastui mieheen ja jossain vaiheessa suhde tuli ilmi. Tästä alkoi ilkeily, vihjailu ja nimittely. Nainen, joka oli häntä aktiivisesti pyrkinyt lähestymään, nähtiin hyväksikäytettynä uhrina ja mies puolestaan vastenmielisenä hyväksikäyttäjänä. Kukaan ei vaivautunut ajattelemaan, että kysymyksessä voisi olla maailman ihanin asia eli rakkaus. Kenenkään mieleen eivät tulleet ne mukavat hetket, joita miehen ansiosta oli vietetty.

        Ihmisillä on oikeus tavoitella onnea, vaikka se ei välttämättä noudattaisi sitä kaikkein kaavamaisinta tapaa. Koska hölmöintähän olisi kääntää selkänsä rakkaudelle vain sen takia, että se sattuu tulemaan vastaan vääränlaisen ihmisen muodossa.

        Sori eilinen panettelu&trollailu, vi****aa vaan hitosti kun oot niinku joku Sheban kuningatar jolla kaikki hommat natsaa:(


      • Kohtaraatona
        Ei_muuta kirjoitti:

        Sori eilinen panettelu&trollailu, vi****aa vaan hitosti kun oot niinku joku Sheban kuningatar jolla kaikki hommat natsaa:(

        Kateellinen vanhasta eläkeläisukosta?:D


      • Toi_kuva_hämää
        Kohtaraatona kirjoitti:

        Kateellinen vanhasta eläkeläisukosta?:D

        Se on neljänkympin kieppeillä, tieto löytyi vanhasta ketjusta. Nyt kai jokusen vuoden päälle.


      • Kaarnatkasvaa
        Toi_kuva_hämää kirjoitti:

        Se on neljänkympin kieppeillä, tieto löytyi vanhasta ketjusta. Nyt kai jokusen vuoden päälle.

        On tuo runsaasti vanhempi. Heilasteli Tinttu-Liinaa alunperin kun jankkasivat molemmat olevansa mummoja ja vaareja muiden ikään verrattuna.


      • thetonttumies kirjoitti:

        Tarjoaisin teille jokaiselle kakkanjauhajalle mielelläni kaljat jos lupaisitte häipyä palstalta typerine juttuinenne. Valitettavasti en kuitenkaan voi lupaustani toteuttaa johtuen alaikäisyydestänne.

        Sori poijjat, palataan asiaan about 5 vuoden kuluttua:)

        Kandeeko luvata ku noi suoltaa skeidaa viel viiden vuoden päästäki? Eiks oo sama ku tarjoot mulle yhdet... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Kandeeko luvata ku noi suoltaa skeidaa viel viiden vuoden päästäki? Eiks oo sama ku tarjoot mulle yhdet... ;)

        Ihan hyvin voisin sulle joskus tarjota. Hyväksi tyypiksi taisin sua joskus kehua ja samaa mieltä olen yhä, sen takia vaan:)

        Uskon että kun viisi vuotta on kulunut niin nuo höyrypäät voi olla jo ihan fiksuja ihmisiä. Toivottavasti myös ymmärtävät silloin että ajankulukseen heittämänsä trollaukset lukee ihminen joita heidän' viihteensä' voi satuttaa pahasti.

        Tuon isäjaukin kommentti on lieväst sanottuna hämmentävä. Halusin suojella Arielia viesteiltä jotka satuttavat häntä ja tämän herran tuomio on että toimin väärin. Mitähän hän sitten haluaa?


      • thetonttumies kirjoitti:

        Ihan hyvin voisin sulle joskus tarjota. Hyväksi tyypiksi taisin sua joskus kehua ja samaa mieltä olen yhä, sen takia vaan:)

        Uskon että kun viisi vuotta on kulunut niin nuo höyrypäät voi olla jo ihan fiksuja ihmisiä. Toivottavasti myös ymmärtävät silloin että ajankulukseen heittämänsä trollaukset lukee ihminen joita heidän' viihteensä' voi satuttaa pahasti.

        Tuon isäjaukin kommentti on lieväst sanottuna hämmentävä. Halusin suojella Arielia viesteiltä jotka satuttavat häntä ja tämän herran tuomio on että toimin väärin. Mitähän hän sitten haluaa?

        Starbu tahtoo lisää trollailuu...


      • No kerro sä vuorostas ku intoo löytyy et mitä mä hyödyn jos rupeen uhitteleen? Mä kuules menetän parhaan ystäväni. Luuletsä et daami putoo ku kypsä omena sykkyyn jos mä mustamaalaan sällii jota hän diggaa. Sä saat kuule räksyttää vapaasti, muhun ei noi geimit tehoo...


      • Nössöt_ei_kelpaa
        artagnan kirjoitti:

        No kerro sä vuorostas ku intoo löytyy et mitä mä hyödyn jos rupeen uhitteleen? Mä kuules menetän parhaan ystäväni. Luuletsä et daami putoo ku kypsä omena sykkyyn jos mä mustamaalaan sällii jota hän diggaa. Sä saat kuule räksyttää vapaasti, muhun ei noi geimit tehoo...

        Pelkkä frendi? Sori, kuvittelin jotain muuta joten eipä siinä sitten mitään.

        Gimmat ķun ei piittaa lapatossuista, vaan haluavat päättäväisen, tilanteen hallintaan ottavan jätkän. Nössöt ei naismaailmassa pure eikä iske.


      • Kylmä_fakta
        Nössöt_ei_kelpaa kirjoitti:

        Pelkkä frendi? Sori, kuvittelin jotain muuta joten eipä siinä sitten mitään.

        Gimmat ķun ei piittaa lapatossuista, vaan haluavat päättäväisen, tilanteen hallintaan ottavan jätkän. Nössöt ei naismaailmassa pure eikä iske.

        Ja frendiks jääkin. Toi asia ei muutu miksikään. Partahäiskä nauraa partoihinsa turkoosipimu kainalossaan.


      • Nössöt_ei_kelpaa kirjoitti:

        Pelkkä frendi? Sori, kuvittelin jotain muuta joten eipä siinä sitten mitään.

        Gimmat ķun ei piittaa lapatossuista, vaan haluavat päättäväisen, tilanteen hallintaan ottavan jätkän. Nössöt ei naismaailmassa pure eikä iske.

        No on kyl mageeta et sä tiedät mistä naruista vedellä. Otatsä letistä kiinni ja vedät gimman kanveesiin ellei muutoin irtoo? :D


      • Kylmä_fakta

        Mieti miksi partahäiskä on turkoosipimun heila, etkä sinä? Siihen ei lettien vetoa eikä kanveeseja tarvinnut.


      • Näin_kävi
        Kylmä_fakta kirjoitti:

        Mieti miksi partahäiskä on turkoosipimun heila, etkä sinä? Siihen ei lettien vetoa eikä kanveeseja tarvinnut.

        Jätkä ei tajua pointtia sitten millään:D Eikös partahäiskä nimitelly lampaaks?


      • No sanotaas näin et mä käyn rehtii skabaa. Daami kyl tietää et mä rakastan häntä et en mä tumput suorana seiso. Mä oon nähny tuttavapiiris ku tunne laimenee ku sällit ei huomioi. Daamin ihastus voi tietty kantaaki suhteen alkumatkan mut kyl tietys kohtaa sällin kandee ottaa vastuu...


      • @-->----- jokaisest päiväst Ariel ku sä oot poissa... ;)


      • toimi_nyt
        artagnan kirjoitti:

        @-->----- jokaisest päiväst Ariel ku sä oot poissa... ;)

        Älä jannu tyri, kukat käteen ja neitosta vastaan kun palaa. Turvaudu yllätysmomenttiin! Tolla hepulla ei ole syvempiä fiiliksiä neitosta kohtaan tekstistä näkee, teet palveluksen hänellekkin kun toimit!

        Lykkyä pyttyyn!


      • Otti_ja_jätti
        thetonttumies kirjoitti:

        Ihan hyvin voisin sulle joskus tarjota. Hyväksi tyypiksi taisin sua joskus kehua ja samaa mieltä olen yhä, sen takia vaan:)

        Uskon että kun viisi vuotta on kulunut niin nuo höyrypäät voi olla jo ihan fiksuja ihmisiä. Toivottavasti myös ymmärtävät silloin että ajankulukseen heittämänsä trollaukset lukee ihminen joita heidän' viihteensä' voi satuttaa pahasti.

        Tuon isäjaukin kommentti on lieväst sanottuna hämmentävä. Halusin suojella Arielia viesteiltä jotka satuttavat häntä ja tämän herran tuomio on että toimin väärin. Mitähän hän sitten haluaa?

        Koitas miettiä mikä niitti puri?:DD Aivopestiin neitokaista viikkotolkulla, ei auttanut. Sitten ammuit ns. omiin, jätit vastaamatta 2een lemmekkääseen viestiin. Julkinen häväistys toisin sanoen. Naisille se on sama kuin 'sut on nähty'.


      • Tehtävä_suoritettu
        thetonttumies kirjoitti:

        Ihan hyvin voisin sulle joskus tarjota. Hyväksi tyypiksi taisin sua joskus kehua ja samaa mieltä olen yhä, sen takia vaan:)

        Uskon että kun viisi vuotta on kulunut niin nuo höyrypäät voi olla jo ihan fiksuja ihmisiä. Toivottavasti myös ymmärtävät silloin että ajankulukseen heittämänsä trollaukset lukee ihminen joita heidän' viihteensä' voi satuttaa pahasti.

        Tuon isäjaukin kommentti on lieväst sanottuna hämmentävä. Halusin suojella Arielia viesteiltä jotka satuttavat häntä ja tämän herran tuomio on että toimin väärin. Mitähän hän sitten haluaa?

        Nyt toivotetaan hyvää syksyn jatkoa, tähän asiaan ei ole tarpeen palata.


      • Kukatietää
        artagnan kirjoitti:

        No sanotaas näin et mä käyn rehtii skabaa. Daami kyl tietää et mä rakastan häntä et en mä tumput suorana seiso. Mä oon nähny tuttavapiiris ku tunne laimenee ku sällit ei huomioi. Daamin ihastus voi tietty kantaaki suhteen alkumatkan mut kyl tietys kohtaa sällin kandee ottaa vastuu...

        Vastuun ottaminen eli sitoutuminen, yhteinen koti ja puutarha.
        Eikö partahäiskä ole vielä tarjonnut tulevaisuutta?
        Paljon himoitun kaunottaren kanssa ei normijannu kauaa vetkuttelisi, joten jokin tuossa mättää!


    • löylyttelemisiin

      Valitettavasti minulla ei ole kaipaamiasi asusteita, mutta voin antaa sinulle sen sijaan löylyhauhan perseen.

    • Neuvotellaan

      Mikä on kamppeista löytöpalkkio, saakos löytäjä pitää hepeneet jos palauttaa pannan?;)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4320
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4225
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3996
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2837
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2531
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2108
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2094
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2013
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1659
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe