Ei voi muutaku nauraa. Palvelu ei pelaa ja henkilökunta muuta kuin ystävällistä, omistajaa lukuunottamatta. En asioi enää ikinä.
Paikallinen pubi
88
7348
Vastaukset
- Exasiakas
Saihan tuolla kerran notkua 20min tiskillä eikä saanu palvelua, baarimikko ei ollu huomaavinaankaan vaikka yritin nätisti kysellä saisko juoman. Eestä ja takaa ja vasemmalta ja oikealta palveltiin muita kyllä.
Eipä oo sen jälkeen tarvinu kyseiseen lättiin rahoja kantaa.
Joistaki ei vain ole asiakaspalvelu työhön. - kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
itse omistajan tunnen ja minusta on asiallinen.
Oisko ollu niin jotta oot ottanut liikaa viinaksia?- Exasiakas
Ihan selevistä päin kävin, hiljanen ilta oli, kourallinen asiakkaita vain mutta eipä saanu palvelua :(
Mutta ei hätiä mitiä, saapi sitä olutta muualtaki. - Exasiakas
Exasiakas kirjoitti:
Ihan selevistä päin kävin, hiljanen ilta oli, kourallinen asiakkaita vain mutta eipä saanu palvelua :(
Mutta ei hätiä mitiä, saapi sitä olutta muualtaki.Eikö ollu omistaja tiskintakana sillon.
- 415413513515
Exasiakas kirjoitti:
Mutta ei hätiä mitiä, saapi sitä olutta muualtaki.Kourallinen asiakkaita mutta " Eestä ja takaa ja vasemmalta ja oikealta palveltiin muita kyllä." eli ne kaikki asiakkaat parveili sun ympärillä ?
- kesälomainen
kerran kävin ja henkilökunta ala-arvosta.omistaja väsyneen ja kärttysän oloinen muija,enpä
suosittele kyseistä paikkaa.paremmin räkälä kuin pub.en toista kertaa käy
- Myötähäpeä--
Mulle käyny samoin. Omistajilla ainaki noussu kusi päähän, ei hyvä.
- CafeRacerNoBrakes
Hyvää on palvelu ja omistajalla vahva kokemus ravintola-alalta. Kaupungin vanha slogan kuuluu " Haapajärvellä on valinnanvaraa" joten näistä kahdesta baarista selkeästi parempi. Ainakin näin ulkohaapajärvisen mielestä.
- Järkyttyny
Viikonloppuna todistin vierestä miten omistaja huusi asiakkaalle kurkku suorana. Todella ala-arvosta.
- Kartsa71
Jopas :o
- Nipandeerus
No ei oo ekakerta kuules. 😁
Semmosta asiakkaiden mollaustakin henkilökunnalta, näin pienellä pitäjällä ku pikku pubi on ei ois vara asiakkaita valita.
Vaitiolovelvollisuus kai näillä tytteleilläki. - eiikävä
Sama vaikka menis kiinni koko pubi, ei ikävä tule. Kallis ja wc- tilat ihan huonossa paikassa. Henkilökunta kamalan epäkohteliaita, jos ei ole joka päiväinen kaveri facebookista.
- Notkuja1
Itse käyn välillä paikassa ja minun mielestä ei voi moittia palvelua. Mutta jos olette itse niin hyviä perustakaa itse paikka . Ei yrittäjän elämä aina helppoa ole . Ja katsokaa peiliin olisiko syytä näkyvissä . Teitä valittajia on joka lähtöön mikään ei passaa . Ei teidän tarvi paikkaan mennä .
- Kartsa71
Enempi negatiivinen mitä positiivinen kuva.
- nyrkithellänä
ostaisitte ne juomanne alkosta ja pysyisitte kotona.
tyhmäähän se on maksaa mutta seuranpuute teitä vaivaa.
kalliiksi tulee. en suosittele.- StadilainenMara
Sieltä ainakaan seuraa löydy 😂😂😂😂
- kotonaryyppäilijä
StadilainenMara kirjoitti:
Sieltä ainakaan seuraa löydy 😂😂😂😂
Niin. koska sulla ei ole muijaa.
Haluat vaan rymytä baareissa ja sieltä saa yleensä vaan ongelmia
Koskaan ei tiedä millaiseen sakkiin eksyy.
Kotona voi pitää hauskaa, kunhan sen osaa.
- Ulukopaikkakuntalainen
Mielenkiinto heräsi, käympä viikonlopun aikana tarkastamassa tämän mestan palvelutason.
- Hävettäismuakin
Ite kerran kans käyny, omistaja naama norsunveellä tarjoili,omille kavereille kyllä hymy irtos. Kusi noussu pariskunnalle päähän.Olen myös kuullu miten tiskijukat juoruaa asioita pitkin kyliä. Onneks on lyhyt matka nivalaan.
- Reisperänen
Samaa olen kuullut. Itse käynyt alkutalvella viimeksi, taidanpa vkl käydä tsekkaa mikä meno 😂 Omistaja kyllä oli iloinen, muilta tytöiltä ei kyllä hymy irronnut vaikka ois kyrvän nakannu tiskille. Liekkö yrittäjyys väsyttänyt naikkosen.
- pyhäkäs
Tulepa Pyhikseen MYRSKYLYHDYSSÄ Erittäin hyvä palvelu.
- Pertsa12345
Täällä istun ja ihmettelen. Aika lattea meno. 😑
- Hennahoopeejii
Mitä täällä naristaan. Paska paikka mutta olokoot.
- KalleKippari
Yhdyn edellisiin kommentteihin. Väsyny paikka ja väsynyt henkilökunta. Ei kauaa oo tuommonen paikka pystyssä.
- Menkäävittuun
Surkeen näkösiä naamoja tiskin takana ja ahas pubi en tykkää yök
- MyötähäpeäJokaKerta
Tosi nolo, näin suoraasanottuna 🙈
- SAaatana
Vittu eilen ihme ei tarttenu 5min kauempaa jonottaa mutta kyllä alko vituttaa että kelkan tilaan ja saan saatana VALKOVENÄLÄISEN.
Saatana sama tuo mutta kyllä perkele vitutti. - Riekko55
Samat henkilöt täällä postaa useita kertoja. Ei se saa vituttaa, vaikka kantapaikasta kannetaan. (Gösta Sundgvist).
- minakommentoinkerranvain
Henkilökuntako täällä faktoja luettelee 😂
- Faktafauna
Nepä ei ossaa puhua muutako paskaa
- KetäTietää
Käykääpä edes yhden kerran selvinpäin katomassa. Juoppoja ei siedä kukaan ainakaan selvinpäin. Niin ja juopoillehan ei kelpaa mikään muu kuin viina.
- Hohhih
No sitte pitäs varmaan vaihtaa alaa jos ei juoppojen naama nappaa?
- Raimo_Olavi
No siinä tapauksessa aika moni - ellei jokainen - hoitohenkilökuntaan kuuluva, poliisi, kassatyöntekijät ym. palveluammateissa olevat henkilöt joutuisivat vaihtamaan alaa. Ainoa, joka ehkä viitsii katsella humalaisen - juopon siis kuten heitä kutsut - naamaa on toinen humalainen. Ja hänkin yleensä vain hetken. Jossakin vaiheessa aletaan lopulta ottamaan senkkaa nenästä.
- Narisetko
Niih, mutta muissa ammateissa ei juoteta ihmisiä ja saada rahaa siitä ni voiki vähä napista humalaisen käytöksestä, vaan ihminen joka perustaa paikan mikä menestyy ainoastaan sillä että juottaa kansalaisia niin pitäs myös sietokyky olla kohdillaan, nehän sut elättää ja puljus pystyssä pitää.
- Raimo_Olavi
Narisetko kirjoitti:
Niih, mutta muissa ammateissa ei juoteta ihmisiä ja saada rahaa siitä ni voiki vähä napista humalaisen käytöksestä, vaan ihminen joka perustaa paikan mikä menestyy ainoastaan sillä että juottaa kansalaisia niin pitäs myös sietokyky olla kohdillaan, nehän sut elättää ja puljus pystyssä pitää.
Konnat ja rikolliset elättävät poliisin, eivätkä poliisit silti tykkää konnista ja rikollisista. Sairaat ihmiset elättävät lääkärit ja hoitohenkilökunnan, ja saavat silti vähättelyä ja ylimielisyyttä osakseen käydessään terveyskeskuksissa. Maksavat asiakkaat elättävät kaupan kassat, mutta silti kassoillakin voi saada huonoa palvelua osakseen. Eikös näidenkin asiakaspalvelijoiden sietokyvyn pitäisi olla kohdillaan, koska palvelevat elättäjiään?
Kun se ei vaan aina mene niin. Olen hyvin useasti ollut todistamassa tapahtumaa, jossa joku on mielestään saanut huonoa asiakaspalvelua. Hän ei vaan ole huomannut sitä, että on itse syy siihen huonoon asiakaspalveluun. Öykkäröimällä ja ylimielisellä asenteella sekä valittamalla kaikesta saa vain samanlaisen asenteen vastaansa. Jos haluatte hyvää palvelua, olkaa hyviä palveltavia. Niin yksinkertaista se lopulta on. - Perkeleenomiaootte
Pubissa et palvelua aina saa vaikka kuin naama messingillä jonotat! Todettu on ja monet kerrat !
- trimmari
Kyllähän se toisinaan vituttaa kun pitää tarjoilla asiakkaalle,joka on tiedon ja tajun rajamailla. Kysehän on juuri siitä, että nämä asiakkaat juuri pitävät pubin kannattavuuden rajoilla. Ole siinä sitten kaikkien mieliksi.
- AzizTheCombatFighter
Eikö se jotenkin ainakin ennen mennyt, että humalaiselle ei saa enää tarjoilla? Viimeiseen muutamaan vuoteen käynyt, kuskin ominaisuudessa, ja todennut että viinaa saa tiskiltä kunhan vaan silmät vielä liikkuu...
- Lopuneellä
Oispa vaikka mitä, mitä sannoo tästä puljusta mutta jätämpä sanomati. Ei ole pitkäikäinen paikka, tylsistyneen näköinen henkilökunta liekkö ammattia edes näillä palvelu työhön.
- Punatulkkueikumulkku
En minäkään kaikista paikoista pidä mutten silti tänne tuu vuodattelemaan.
Pubi tarttis paljonkin ehostusta niin tiloihin ku asiakaspalvelijoihinkin mutta omapa on asiasta, ei hetkauta mun elämää. - Äläoovakava
Paikkana ihan kiva , henkilökunta tosi ilmeetöntä porukkaa.
- pub12
Pubi on mielestäni ihan viihtyisä paikka, paljon siistimmässä kunnossa kuin esim kievari, ei mitään valittamista
- Nimim.erkki-hillevi
Tämä ns sikamies oli käymässä yhtenä iltana täällä. Tunnistiko kukaan muu? Meinaan vaan että pitäisikö sen kunniaksi kehittää uusi koktail esim sian lempi.
- EttämitähänvittuaZzz
Puhutteko oikeesti asiakkaistanne tuohon sävyyn? :O
No enään en ihmettele miksei paikasta tykätä
- kännisiat
kuvitteli kai että olis sikoja siellä nähäny muttei ne porsaat paareissa käy.
niillä on omat pidot navetan puolela. - muumipupi
piruako meettä sinne? Menkää naapuripitäjiin tai ryypätkää kotona.Eiköhän se yrittäjä ja työntekijät kato peiliin ku kato käy
- Popsittaja
Työntekijät eivät osaa katsoa peiliin. Yrittäjä on sopiva hommaan miellytävämpi paikka ku vaihtuis henkilökunta asiansa ymmärtäviin.
- Kuulevakorva
Tarjoilijat puhuvat pahaa ja arvostelevat asiakaitaan ylpeillen.
- Riikka2017
Heipparallaa!
Kokeilempa uudestaan kommentoida, kun viestini oli poistettu ( en kuulu tämän sivuston käyttäjiin).
Korviini kantautui, että kirjoittelu tällä palstalla pubin työntekijöistä on ajautunut asiattomaksi ja ylittänyt härskisti kohtuuden rajat.
Risut ja ruusut voitte lähettää pubin sähköpostiin (löytyy facesta) tai soittamalla minulle (numero ei ole salainen) tai pyörähdät juttusilla.
Arvostan palautettasi, kun annat sen omalla nimelläsi minulle.
Terveisin Riksu- Takapöydästätiirailija
Et nää kuitenkaan halua nähä tai ymmärttää vaikka rautalangasta väänttäis.
Älä oo sinisilimäne. - Exjuoppo
Niin, kateelliset kuulemma höpöttää:)
- Johtaja.j
Mitä ne täällä rutisee ja valittaa. Hyvää palvelua saa pupilta. Jopa minäkin. Todella asiattomiakin kommenttea on täällä nähty eräistä henkilöistä. Aatelkaapa omalle kohdalle tilannetta jos teitä julkisesti ruodittais. Aina saa hävetä ihmisiä. Pupin henkilökunta on ihan oivaa porukkaa.
- Vakiveijo
Näin on näreet ja jokakerta saa hyvät kännit, menen taas viikonloppuna silipasee jurrit :))
- Paavalixx
Johan oli menoa ja meininkiä eilen!!
No sorry huonoo sarkasmia.
Mitään en ole menettänyt vaikken kuukausiin ole pubilla käynyt.
Huohh. - hyvinpyyhkii
Riikka poistellut asiakkaitten mielipiteitä. Ei kestä kielteistä palautetta.
- Taxfreeee
"kaunista" sateenkaariporukkaa tiskintakana :D
- kakkonenon
käyköhän tuolla pupissa haapajärvisiä homo seksujaaleja?oon kuullu toisen käden tietona että siellä ois yön Tomeja liikkeellä viikonlopusin.
- Buranaa
Ei haapajärvellä ole yöntomeja, yöntimoja kyllä löytyy.
- Itsevarma
Pääsisinköhän itekki pubille töihin ku kuulemma omistaja suosii vähä reppanoita tiskijukkia?
T. Mullipuolen käynyt.- Jaloillaäänestäjä
No jos pruukkaat pönkittää omaa reppanaa itsetuntoas haukkumalla ja arvostelemalla muita ni homma on justiin sinua varten.
- Paavali666
Nyt täytyy sanoa että kieppi menee nurin että heilahtaa ku rixu laajensi pubia😎 Mahtava paikka! Ihana nähdä aidosti iloisia uusia tarjoilioita myöskin :)
- Onko
Kivoja tyttöjä siellä? Pitää tänään käydä vierailulla.
- irmajatiina
joooooo! meil on pimpsut iha kosteina! tuu tänää ihana mies!
- pyhäkäs
joopajoo ei kannata mennä vanhoja Homeperse akkoja pimpsa aivan HOMEESSA!
- M30vee
Vieläkö tämä paikka on toiminnassa, ilta-oluset tekisi reissumiehelle terää?
- Löllötihyllyti
Hienoo huomata etten ole ainoa joka ei pubilla käy henkilökunnan takia 😅
- Pettymys
Vittu mikä akka tiskintakana oli taas, luulin että ois älynny häipyä. Empä mee ennää paikkaan. Toivottavasti tulis uus kapakka tänne kämäsee pitäjään.
- Gauko_Partio
Uusi kapakka? Miten se muuttaisi asiaa? Ihan samalla tavalla tulisit tänne valittamaan siitäkin paikasta ja sen tarjoilijoista.
- ASIOINUUDESTAANKIN
Nyt ollu kivoja naamoja tiskin takana. Hapannaamat kannattakin laittaa vaihtoon🙏
- Mazdarulez
Kaikkia ei vain ole luotu palvelutyöhön. Jokainenhan varmasti tietää kenestä kyse.
- Entuuenää
Eikait harvahapsi oo palannut
- Hämytyyppi
Entuuenää kirjoitti:
Eikait harvahapsi oo palannut
Valitettavasti.
- Keijossaonvoimaa
Hämytyyppi kirjoitti:
Valitettavasti.
Ei oo tosi, miksi, vittu miksi?
Riksu miksi kuset omaan nilkkaan?
- Tyytyväinen
Asemakulma avattu uudestaan. Tosi hyvä palvelu ja alhaiset hinnat. Paikka oli tupaten täynnä
- Tranz
Yök, palakkaa lissää naisellisia naisia tiskin taa! 🤔
- HärskiHäirikkö
Hik,lensinköhän minä kahdesti ulos.?.. Pää ihmeellisesti kipee, ja missä rahapussi ja kännykkä?
- Unicornlol
Ihhahhaa :D
- Anonyymi
Mitempä se pubilla pyyhkii, onko asiakkaita riittänyt?
- Anonyymi
Ei ole vielä niin jano tullut, että paikkaan olisi tarvinnut tutustua, ja tuskin tuleekaan. Varsinkin kun on lukenut / kuulut kommentteja paikan tasosta...
- Anonyymi
Mitä mieltä myyjistä.
- Anonyymi
Muutama jees, parwmmat nykyään verratten vuos kaks takaperin!
- Anonyymi
Joo ei siinä saa palvelua.
- Anonyymi
Kauvan, kauvan siten Haapajärvellä oli kaunis aina hymylevä tyttö
jolla oli isot hymykuopat poskissa ja tämäkun ei pihistellyt vaan
antoi hyvää palvelua niin monelle ja juorut kiersi.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882